Pikes Peak, Una Menys...
Moderador: Airald
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Pikes Peak, Una Menys...
Fa una estona he anat a una botiga per veure si trobava quelcom d'interessant per fer la carta als Reis Mags. A l'apartat de càmeres d'acció, m'hi he entretingut a veure un vídeo, patrocinat per Go-Pro, on un pilot japonès feia la Pikes Peak a una velocitat d'infart. Realment te molt de mèrit fer-la en menys de 10 minuts (i en menys de 20').
Però la Pikes Peak d'ara resulta que es........
Asfalt.
Asfalt i, en moltes corbes, proteccions, un sacrilegi.
Suposo que no cal dir res mes. S'han carregat una de les pujades on els pilots mostraven els seus atributs. Descansi en pau, Pikes Peak.
El japonès que he vist, ho feia molt bé, però m'agradaria veure'l assegut en un "Grup B" i competint contra aquest:
[youtube]ljHZO-bSGZM[/youtube]
Jordi "Prony"
Però la Pikes Peak d'ara resulta que es........
Asfalt.
Asfalt i, en moltes corbes, proteccions, un sacrilegi.
Suposo que no cal dir res mes. S'han carregat una de les pujades on els pilots mostraven els seus atributs. Descansi en pau, Pikes Peak.
El japonès que he vist, ho feia molt bé, però m'agradaria veure'l assegut en un "Grup B" i competint contra aquest:
[youtube]ljHZO-bSGZM[/youtube]
Jordi "Prony"
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Pikes Peak, Una Menys...
També és curiós és que aquest any ha guanyat el Loeb amb un Peugeot 308 (?) de quasibé 900 CV de potència. Però clar, asfalt 100%. En terra en Walter Rhöl i el seu Quattro crec que van fer més de 10 minuts, tot grava. Aconseguiria en Loeb superar a l'ex pilot de ral•lis Walter Rhöl avui en dia, cadascú amb el seu cotxe?
I per cert, què ens queda per veure al Pikes Peak? Cotxes de gasoil com els Mini guanyadors del Dakar? :nonocat
I per cert, què ens queda per veure al Pikes Peak? Cotxes de gasoil com els Mini guanyadors del Dakar? :nonocat

- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
Per desgracia ja fa uns anys que la van asfaltar, i per mi ha perdut aquell carisme que tenía aquesta prova, i fins i tot m'extranya venint dels americans...
Una pena!
Una pena!
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
L'Ari Vatanen també pujava fort amb el Peugeot 406T16 !!! :okcat
[youtube]oR620Wlj-HA[/youtube]
Salut !!! :birracat
[youtube]oR620Wlj-HA[/youtube]
Salut !!! :birracat
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 05, 2014 7:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- Molinenc
- Presentats
[quote user="Jesus" post="249731"]L'Ari Vatanen també pujava fort amb el Peugeot 406T16 !!! :okcat
[/quote]
Per mi, l'Ari Vatanen amb el 406T16 es el rei de la pikes peak, la pujada que fa es brutal!
[/quote]
Per mi, l'Ari Vatanen amb el 406T16 es el rei de la pikes peak, la pujada que fa es brutal!
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
[quote user="Molinenc" post="249732"][quote user="Jesus" post="249731"]L'Ari Vatanen també pujava fort amb el Peugeot 406T16 !!! :okcat
[/quote]
Per mi, l'Ari Vatanen amb el 406T16 es el rei de la pikes peak, la pujada que fa es brutal![/quote]
Deu ni do, quins pebrots que té. El "torpedo" d'en Vatanen incorporava quatre rodes directrius. Tot i això, no li resta gens ni mica d'espectacularitat ni qualitat. "Chapeau" per ell, un dels grans. Aquells del "Grupo B" que van haver de prohibir foren autèntiques llegendes.
Tot i que ara tampoc es pot dir que siguin mariconades, però........no es el mateix.
Parlant de la actualitat, em pregunto que coi fa en Dani Sordo ocupant des de fa anys uns seients que haurien de correspondre a noves promeses. Ell mai ha fet res i està vist que només malbarata benzina i peces de recanvi, no entenc com no ho veuen els amos dels equips.
Afortunadament sempre ens quedarà YouTube.
Jordi "Prony en el baúl de los recuerdos"
[/quote]
Per mi, l'Ari Vatanen amb el 406T16 es el rei de la pikes peak, la pujada que fa es brutal![/quote]
Deu ni do, quins pebrots que té. El "torpedo" d'en Vatanen incorporava quatre rodes directrius. Tot i això, no li resta gens ni mica d'espectacularitat ni qualitat. "Chapeau" per ell, un dels grans. Aquells del "Grupo B" que van haver de prohibir foren autèntiques llegendes.
Tot i que ara tampoc es pot dir que siguin mariconades, però........no es el mateix.
Parlant de la actualitat, em pregunto que coi fa en Dani Sordo ocupant des de fa anys uns seients que haurien de correspondre a noves promeses. Ell mai ha fet res i està vist que només malbarata benzina i peces de recanvi, no entenc com no ho veuen els amos dels equips.
Afortunadament sempre ens quedarà YouTube.
Jordi "Prony en el baúl de los recuerdos"
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
eren bestials aquests grups B ,realment la millor epoca dels rallyes ,el que passa es que tot evoluciona i treure pes i donar mes potencia si no si posen ajudes....ara el que esta clar es que els pilots son pilots ara i abans i les curses sempre seran curses....be,no....en el moment que un ''petrolero'' guanya una cursa de las 24 h de Le Mans,es el moment de deixar de veure carreras,perque sempre s'ha dit que la benzina crema i el gas-oil no :foracat :foracat
- Jaumeusart
- Presentats
- Entrades: 396
- Membre des de: dg. gen. 08, 2012 11:02 am
- Ubicació: les Masies de Voltregà
Aquells grup B eran bestials i molt complicats de conduir els pilots actuals tindrien de fer un curset de reciclatge per portar aquelles bèsties
Jo vaig portar un R5 maxi turbo de grup B i nomes puc dir que al primer giravolt vaig quedar girat de cara avall, només havia fet 200 metres,
A i nomes eren 350 CV
Jo vaig portar un R5 maxi turbo de grup B i nomes puc dir que al primer giravolt vaig quedar girat de cara avall, només havia fet 200 metres,
A i nomes eren 350 CV
- Molinenc
- Presentats
[quote user="Jaumeusart" post="249806"]Aquells grup B eran bestials i molt complicats de conduir els pilots actuals tindrien de fer un curset de reciclatge per portar aquelles bèsties
A i nomes eren 350 CV[/quote]
quina sort poder provar un bitxo d'aquests Jaume!! :okcat
quina sort poder provar un bitxo d'aquests Jaume!! :okcat
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Molinenc" post="249847"][quote user="Jaumeusart" post="249806"]Aquells grup B eran bestials i molt complicats de conduir els pilots actuals tindrien de fer un curset de reciclatge per portar aquelles bèsties
quina sort poder provar un bitxo d'aquests Jaume!! :okcat[/quote]
+1
Em sembla que al Jaume li corre benzina per les venes. :birracat
+1
Em sembla que al Jaume li corre benzina per les venes. :birracat

- ErnesTDM
- Presentats
- Entrades: 1312
- Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
- Ubicació: Arenys de Munt
- Jaumeusart
- Presentats
- Entrades: 396
- Membre des de: dg. gen. 08, 2012 11:02 am
- Ubicació: les Masies de Voltregà
[quote user="Randy-650" post="249853"][quote user="Molinenc" post="249847"][quote user="Jaumeusart" post="249806"]Aquells grup B eran bestials i molt complicats de conduir els pilots actuals tindrien de fer un curset de reciclatge per portar aquelles bèsties
+1
Em sembla que al Jaume li corre benzina per les venes. :birracat[/quote]
Randi, sóc d'Osona terra de campions de motor
Vaig néixer al costat de trams mitics com la trona, de jovenets pujàvem amb bicicleta per baixar a tota llet
I mes endevant amb ciclomotors passats a 75cc.
Vol dir que sempre he estat un enganxat al motor del
+1
Em sembla que al Jaume li corre benzina per les venes. :birracat[/quote]
Randi, sóc d'Osona terra de campions de motor
Vaig néixer al costat de trams mitics com la trona, de jovenets pujàvem amb bicicleta per baixar a tota llet
I mes endevant amb ciclomotors passats a 75cc.
Vol dir que sempre he estat un enganxat al motor del