Adés A Tres Motos Mitiques

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Adés A Tres Motos Mitiques

Entrada Autor: Randy-650 » dt. gen. 07, 2014 11:41 am

Sembla ser que ja no es fabriquen la Suzuki 500 (fa molt de temps ja), han deixat de fabricar la Bandit 650, model mític arreu del món, com també ja no fan la Deauville 700. Motos lògiques, amb un bon preu i fiables (tret del problemàtic cardan de la Deauville).

Suzuki no se sap que farà. Honda suposo que continuarà amb la seva linea de les 700 de 50 CV i baix manteniment, bàsicament pels novells de carnet i pels que no busquen 'sensacions' sobre la moto.

A on estem arribant??? No s'ha parlat de treure models nous que els substitueixin, o sigui, que els que busquin motos noves de tota la vida hauran d'anar cap a altres marques, la qual m'estalvio d'anomenar però tots sabeu quina és.

Mols malament veig el futur de les motos. Molt. :foracat
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Adés A Tres Motos Mitiques

Entrada Autor: Llagasta » dt. gen. 07, 2014 1:06 pm

si no les fabriquen més dèu ser per què segons ells ja no son prou atractives ni comercials o a canviar massa coses per ser rendibles....
anirem a parar com comença a passar amb els cotxes, utilitaris/scooters o alta gama-SUV/gt´s-MaxiTrails ????
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 07, 2014 1:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dt. gen. 07, 2014 1:22 pm

Home Randy... són motos un xic demodés, no?
la tecnologia avança, i són models que han estat molts anys en catàleg. També s'ha de renovar un..oi?
Les motos que pensem o anomenem lògiques (?) és perquè ocupen un segment de mercat molt profitós per un usuari no gaire exigent en prestacions, de consum reduït, poc manteniment i ser duradores i resistents per la seva senzillesa. És un bon concepte, però el mercat i l'usuari és variable i evolutiu, i ara crec que ha canviat.
Tots sabem que una GS500 o una XT600 són tancs que ho aguanten tot i que duren el que vulguis... però.. també hi ha un món més enllà, de tecnologia i seguretat... en fi, que no deixen de ser vàlides, però que són bàsicament, antigues. Si mirem oferta hi ha substitutes molt vàlides... continuadores del seu lloc.
Dic jo...

Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Entrada Autor: Molinenc » dt. gen. 07, 2014 8:49 pm

Jo de les dues que he tingut, les van deixar de fabricar el mateix any que les vaig comprar, la suzuki GS500 i la Fazer 600. espero que la proxima no sigui tan gafe! :666

Ieie
Presentats
Entrades: 395
Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
Ubicació: Breda

Entrada Autor: Ieie » dc. gen. 08, 2014 7:02 pm

Lògiques potser sí, però mítiques?
Esclar que tot és molt personal però, motos mítiques: Kawasaki Mach III 750, Norton Comando, Indian Four, Vincent Black Shadow, BMW r 80 G/S, Benelli Sei, Ducati 750 SS, Guzzi Lemans...
M'en deixo moltes i les podríem discutir totes, però potser que deixem passar una mica de temps per considerar.las mítiques, no?

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dc. gen. 08, 2014 8:45 pm

Ieie, per mi aquests tres models que anomeno són mítics. La primera ès la derivada de la GSX 450, la segona de la Bandit 600 i la tercera de la Deauville 650. Són motos que van marcar un època, com les que tu anomenes. I si ara les deixen de fabricar es pot dir que estem en el començament de nous mites.

Jo ho veig així. :birracat

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dj. gen. 09, 2014 2:05 am

Holaaaa,

Randy, es el de sempre... si les deixen de fabricar es que no en venen en prou quantitat, llavors no cal mantenir-les, per molt que puguin semblar o ser mites o llegendes

:sorry
Sort,

Quim Moreno
Presentats
Entrades: 22
Membre des de: dj. nov. 21, 2013 9:03 pm

Entrada Autor: Quim Moreno » dj. gen. 09, 2014 11:26 am

Hola a tots.
els pensaments de les noves generats canvien.
S'abandones les prioritats de fiabilitat macanica i es busquen altres cosas.
No interesan aquestos models.

Randy,, estas interesat en anar al Cap North???
Mira el meu post Cap North 15 de Juny...

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dj. gen. 09, 2014 1:52 pm

[quote user="Albert" post="249922"]Holaaaa,

Randy, es el de sempre... si les deixen de fabricar es que no en venen en prou quantitat, llavors no cal mantenir-les, per molt que puguin semblar o ser mites o llegendes

:sorry[/quote]

Que no es venia en prou quantitat la Suzuki 500, la Bandit i la Deauville??? Si que es venia, sols que les deixen de fer per dedicar-se a altres models de més baix cost pels països emergents. Ja no escolten a l'usuari europeu, escolten on els mercats tenen una demanda de certs sectors de mases.

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dj. gen. 09, 2014 1:53 pm

[quote user="Quim Moreno" post="249941"]

Randy,, estas interesat en anar al Cap North???
Mira el meu post Cap North 15 de Juny...[/quote]

Molt agraït, però de moment no tinc cap intenció d'anar-hi.

Si finalment hi vas, molt bon viatge. :okcat

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm

Entrada Autor: Albert » dv. gen. 10, 2014 12:33 am

Holaaaa,

[quote user="Randy-650" post="249947"][quote user="Albert" post="249922"]Holaaaa,

:sorry[/quote]

Que no es venia en prou quantitat la Suzuki 500, la Bandit i la Deauville??? Si que es venia, sols que les deixen de fer per dedicar-se a altres models de més baix cost pels països emergents. Ja no escolten a l'usuari europeu, escolten on els mercats tenen una demanda de certs sectors de mases.[/quote]

Randy... Jo només dic que no els hi deu sortir a compte mantenir una cadena de producció d’aquestes motos per la quantitat que en venen a final d’any, res mes.

Poden ser poques o moltes, però no suficients per que el fabricant faci calaix a final d’any.

De debò penses que les fabriques deixarien de produir res que els hi sortís rendible? Jo no, sincerament, i per molt que ens dolgui.

:sorry :nonocat
Sort,

Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Entrada Autor: Molinenc » dv. gen. 10, 2014 7:14 pm

Qui diu que no es fabrica la GS500?

Es la Gladius. El que passa es que algún lumberas de suzuki li va posar aquest nom. La GS500 la van deixar de vendre per culpa de la normativa euro3. De totes maneres ja estava una mica desfasada esteticament.

El que passa es que, li haguesin pogut donar continuitat amb el nom i no ho van fer, van preferir canviar.

De totes maneres, Suzuki te un problema i força greu. I es que últimament foten uns dissenys horribles. L'ultima bandit del 2012 es horrorosa, (i això que fa uns anys vaig dubtar molt entre la Fazer i la Bandit, ja que abans la trobava maca, però les ultimes versions son lletges de cullons)

La Gladius, que m m'en diueu... :b9

I la nova gsr750? han copiat a kawa, però en mal gust...

Les úniques motos que m'agraden de suzuki son les gsxr

Respon

Torna a “General”