Al Cap North Al 15 De Juny...........
Moderador: Airald
- Quim Moreno
- Presentats
- Entrades: 22
- Membre des de: dj. nov. 21, 2013 9:03 pm
- Ubicació: Tarragona
Al Cap North Al 15 De Juny...........
Voldria anar al Cap North cap el 15 de juny i m'agradaria trobar algun company-a. :okcat
El programa esta per fer i no tinc masas manias. :sonat
A veure si algu s'anima...... :jajacat
El programa esta per fer i no tinc masas manias. :sonat
A veure si algu s'anima...... :jajacat
Quim Moreno l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 06, 2014 8:38 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Re: Al Cap North Al 15 De Juny...........
No et pots imaginar com m'agradaria!
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Ho tenia pensat, però se me està complicant molt l´any... de moment ho deixo amb stand by.
- Ximetric
- Presentats
- Entrades: 540
- Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
- Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"
Toma, i a mi !!!!, però ni tinc 3 setmanes de vacances (autònom: no treball = no diners) ni diners. Això si, a la llista de destins pel viatge de setembre hi ha Noruega, ja m'he llegit totes les cròniques de BMWmotos, GSTrail i Mototurisme, i parlat amb varis afortunats que hi han pujat en baix cost, m'agrada buscar i pair tota la informació prèvia a un viatge.
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway
- JosepM
- Presentats
- Entrades: 266
- Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
- Ubicació: Valls
La setmana anterior (6 a 9 de juny) hi ha la concentració internacional de Varaderos a Geiranger.
Altrament, pots fer com em van recomanar: directe a Estocolm via Puttgarden-Rodbyhavn i Helsingor-Helsingborg, barco "nocturn" fins a Turku (Abo en suec) i pujar per Finlàndia i Lapònia (una meravella). Després et pots entretenir baixant per Noruega (una meravella i mitja).
Sort,
Josep
Altrament, pots fer com em van recomanar: directe a Estocolm via Puttgarden-Rodbyhavn i Helsingor-Helsingborg, barco "nocturn" fins a Turku (Abo en suec) i pujar per Finlàndia i Lapònia (una meravella). Després et pots entretenir baixant per Noruega (una meravella i mitja).
Sort,
Josep
- Hook
- Presentats
- Entrades: 231
- Membre des de: dc. març 13, 2013 7:34 pm
- Ubicació: Romanyà de la Selva
Aaaggghhhh.... se'm posen les dents molt llargues!
Ja m'hi apuntaria, però... hem toca esperar una mica més!!!
Ja m'hi apuntaria, però... hem toca esperar una mica més!!!
Hook l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 07, 2014 6:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Quim Moreno
- Presentats
- Entrades: 22
- Membre des de: dj. nov. 21, 2013 9:03 pm
- Ubicació: Tarragona
Anire agafant y absorvint totes les vostres ideas i experiencies :gathering .
Encara queda molt temps...
Gracies,, :viscat
Encara queda molt temps...
Gracies,, :viscat
- Ximetric
- Presentats
- Entrades: 540
- Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
- Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"
El meu consell és que el millor és que et llegeixis el màxim de cròniques i n'extreguis tu mateix les conclusions, els viatges són molt personals i les opinions encara més. Si et deixes portar per tot el que sentis pots caure en una empanada monumental.
Com que és un viatge de llarga durada és important definir els dies i pressupost del que es disposa, i llavors adaptar-hi el recorregut i mtjans, no és el mateix pujar en remolc o tren fins a "zona zero" (nord d'alemanya), o pujar per finlàndia, o voler visitar les Lofoten, o prioritzar ferries per acurtar...
No se, un cop defineixis el recorregut, esperit i mitjans serà més fàcil trobar company.
Salut !
Ximet Ric
P.D. En el meu anterior post ja dic les que per mi són les millors fonts de cròniques.
Com que és un viatge de llarga durada és important definir els dies i pressupost del que es disposa, i llavors adaptar-hi el recorregut i mtjans, no és el mateix pujar en remolc o tren fins a "zona zero" (nord d'alemanya), o pujar per finlàndia, o voler visitar les Lofoten, o prioritzar ferries per acurtar...
No se, un cop defineixis el recorregut, esperit i mitjans serà més fàcil trobar company.
Salut !
Ximet Ric
P.D. En el meu anterior post ja dic les que per mi són les millors fonts de cròniques.
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
- Pedroguzzi
- Presentats
- Entrades: 416
- Membre des de: ds. jul. 07, 2012 12:41 pm
- Ubicació: Lliça D'Amunt (Valles Oriental)
- Contacta:
Nosaltres tenien pensat pujar el any pasat per segona vegada , pero la malatia de la meva germana ho va impedir
Aquest any si s0alinien els astros pot ser que pujem pero seria al Agost con la anterior vegada
http://www.viajesenmotoyside.blogspot.c ... -2006.html
Aquest any si s0alinien els astros pot ser que pujem pero seria al Agost con la anterior vegada
http://www.viajesenmotoyside.blogspot.c ... -2006.html
En dues o tres rodes , a la fi del mon