40º Edició d´Arguis
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
Re: 40º Edició D´Arguis
+1 :okcat
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
Re: 40º Edició D´Arguis
[quote user="Danielot" post="249340"]Eih!! En Victor i en Pep de Motomorro...
Soc un asidu a les seves trobades-festes. Fins i tot en alguna concetra m'he inscrit com a Motomorro. :jajacat
De fet l'any que van estrenar el tipi jo ja hi vaig dormir, es el que té aquest tipus de tendes com mes gent mes calentons. :castells
Cristina, m'ha agradat veure les teves fotos i recordar vells temps....
Esta sent una epoca dificil per mi i gairebé no tinc temps per anar en moto. :foracat
Salut i Quilometres... :okcat[/quote]
Bones Dani!
Doncs si en Victor i en Pep, quin parell!! Va ser una bona vetllada tots plegats :lol: :lol:
En Victor ja em va dir que et coneixia, però que darrerament no et veia ni en moto ni als partits del Barça.
Espero que les coses tornin a bon terme i puguis tornar a rodar aviat :okcat
Soc un asidu a les seves trobades-festes. Fins i tot en alguna concetra m'he inscrit com a Motomorro. :jajacat
De fet l'any que van estrenar el tipi jo ja hi vaig dormir, es el que té aquest tipus de tendes com mes gent mes calentons. :castells
Cristina, m'ha agradat veure les teves fotos i recordar vells temps....
Esta sent una epoca dificil per mi i gairebé no tinc temps per anar en moto. :foracat
Salut i Quilometres... :okcat[/quote]
Bones Dani!
Doncs si en Victor i en Pep, quin parell!! Va ser una bona vetllada tots plegats :lol: :lol:
En Victor ja em va dir que et coneixia, però que darrerament no et veia ni en moto ni als partits del Barça.
Espero que les coses tornin a bon terme i puguis tornar a rodar aviat :okcat