Pregunta: Balcans

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Pregunta: Balcans

Entrada Autor: JosepM » dl. gen. 27, 2014 10:02 pm

Hola a tots!

Resulta que després d'uns anys d'estar limitats a 2-3 nits fora, sembla ser que aquest estiu podrem tornar a fer la meva dona i jo un viatge en moto de més de 10 nits!

Resulta que una de les opcions que ens plantegem és anar a Grècia.
He mirat ferris des d'Itàlia, i no em xoquen gaire ni els horaris ni els preus... Així que ens plantegem d'arribar-hi per via balcànica.

Com que només he estat a Eslovènia i Pula (Croàcia), la veritat és que no sé si hi podem esperar gaires problemes a l'hora de passar per altres llocs menys diguem turístics: Bòsnia i/o Sèrbia i/o Albània i/o Macedònia i/o Montenegro. Allotjament? Visats? Moneda?

He vist algunes fotos d'aquella zona, i estan molt bé, però l'objectiu enguany seria només passar-hi per arribar a Grècia, sense aturar-nos-hi.

Qualsevol idea, indicació, consell és benvingut!

Gràcies a tots,

Josep

Ximetric
Presentats
Entrades: 540
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"

Re: Pregunta: Balcans

Entrada Autor: Ximetric » dl. gen. 27, 2014 10:55 pm

Hola.
Per la meva reiterada experiència a la zona, em sap greu dir-te que poc romanticisme hi queda: ni problemes fronteres, ni de seguretat (si no surts de l'habitualitat), ni moneda ni oferta de qualsevol tipus. Aneu tranquils que no cal fer previsió de res important, nomes de gaudir de l'experiència que us aneu trobant.
...ah, si, la sempiterna carta verda, i per dormir, a tot arreu bona i economica oferta, sobretot a Albània.
Bona sort i millor viatge, de ben segur ho passareu ben bé.
Ximet Ric
P.D. Consell: 1.000 ulls a la carretera, com més a l'est... més divertit ! :burrucat
Ximetric l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 27, 2014 10:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Pregunta: Balcans

Entrada Autor: Steelman » dt. gen. 28, 2014 7:34 am

Bones
Els Balcans hi he estat en tres cops diferents.
El primer, al 2008 , d´anada i tornada de Romania. Varem passar per Croacia (cap problema) i per Serbia (i tampoc cap problema)- només varem creuar el país per autopista
El segon cop va ser a la tornada de Istambul al 2011.... varem tornar a pasar per Croacia i Serbia...i fins i tot una mica de Bulgaria. Cap problema, pero només va ser creuar..

La tercera vagada varem fer una volta pels Balcans (Croacia,Serbia,Bosnia i Herzegobina,MOntenegro,...) i pots anar-hi tranquil.

Pots veure informació en aquests dos links Peli del viatge a Bosnia i Crònica del viatge a Bosnia

PD: Et moc aixó a viatges.
Ex ...moltes coses

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”