La U.E. Aniquilarà Els Catalans????
Moderador: Airald
- Mamut
- Presentats
- Entrades: 612
- Membre des de: ds. jul. 09, 2011 6:51 pm
- Ubicació: Andorra
La U.E. Aniquilarà Els Catalans????
Un article (traduit al castellà) que ens fa pujar l'autoestima i encoratja als indecisos:
http://arabatik.wordpress.com/2012/10/1 ... ign=buffer
http://arabatik.wordpress.com/2012/10/1 ... ign=buffer
Mamut l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 27, 2014 11:47 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
.
Estem en guerra
Estem en guerra
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: La U.E. Aniquilarà Els Catalans????
Holaaa,
La data d'aquestes declaracions es Octubre del 2012? Pot ser correcte?
:shock:
La data d'aquestes declaracions es Octubre del 2012? Pot ser correcte?
:shock:
Sort,
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
dire el que en penso..........
vaja titol .......... :nonocat :nonocat ja em veia amb una bomba atomica a sobre......
AIXO ES UN FORUM DE MOTOS I NO DE POLITICA,MAMUT PODRIES DE TANT EN TANT APORTAR ALGUNA COSA AL RESPECTE DE MOTOS PERQUE HI HAN ALTRES FOROS DE POLITICA ON AQUESTES NOTOCIES ESCAUEN MES QUE AQUI !!!!
la veritat es que cada cop la gent esta mes tipa de que tot el dia es parli del mateix a les radios i a les teles,crec que es una manipulacio absoluta a la gent el que s'esta fent en totes les noticies vinguin d'on vinguin,ja que deuen creure que som imbecilets.
p.d. si els administradors torben que el que dic esta fora de lloc poden borrar tranquilament l'escrit :sorry :sorry :sorry :sorry :sorry :sorry
vaja titol .......... :nonocat :nonocat ja em veia amb una bomba atomica a sobre......
AIXO ES UN FORUM DE MOTOS I NO DE POLITICA,MAMUT PODRIES DE TANT EN TANT APORTAR ALGUNA COSA AL RESPECTE DE MOTOS PERQUE HI HAN ALTRES FOROS DE POLITICA ON AQUESTES NOTOCIES ESCAUEN MES QUE AQUI !!!!
la veritat es que cada cop la gent esta mes tipa de que tot el dia es parli del mateix a les radios i a les teles,crec que es una manipulacio absoluta a la gent el que s'esta fent en totes les noticies vinguin d'on vinguin,ja que deuen creure que som imbecilets.
p.d. si els administradors torben que el que dic esta fora de lloc poden borrar tranquilament l'escrit :sorry :sorry :sorry :sorry :sorry :sorry
- Billy_Joe
- Presentats
- Entrades: 582
- Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
- Ubicació: el Vendrell
És un fòrum de motos, però suficientment civilitzat com perquè es pugui parlar d'altres coses que ens afecten molt, sense que això signifiqui cada cop una guerra. Kepeps diu que la gent cada dia està més tipa, doncs més que ho hauria d'estar si tingués una mica d'idea del que estem vivint, però no tipa de rebre noticies, sinó indignada pels efectes d'aquestes noticies, doncs són un descarats atacs en tots els camps.
Bé, sense entrar en més, estic força orgullós de que hi hagi un fòrum de motos en que es pugui parlar de tot, i que a més, sigui en català.
Això mai contrarestarà l'ofensiva mediàtica, també als fòrums (de tot tipus, i se del que parlo) que es fa per crear un estat d'opinió negatiu sobre el procés, però ajuda.
Salut companys
Bé, sense entrar en més, estic força orgullós de que hi hagi un fòrum de motos en que es pugui parlar de tot, i que a més, sigui en català.
Això mai contrarestarà l'ofensiva mediàtica, també als fòrums (de tot tipus, i se del que parlo) que es fa per crear un estat d'opinió negatiu sobre el procés, però ajuda.
Salut companys
- Fiasco
- Presentats
- Entrades: 43
- Membre des de: dl. set. 16, 2013 12:27 pm
- Ubicació: Santa Coloma de Farners
la major part dels fòrums tenen un apartat "off topic" que aquí es diu "cerveseta" i es pot parlar de tot.
Efectivament n'hi ha que volen impedir que es pugui parlar de tot, però ja els coneixem. El cap de setmana passat es van reunir al palau de congressos.
Jo dec ser un dels "imbecilets manipulats" als que aludeix en Kpeps. Bé, potser sí, però en tot cas no pretenc dir als altres el que han de pensar i el que poden o no poden dir.
I per acabar, tot i que potser sí sóc un "imbecilet manipulat", el meu vot val igual que el dels altres, i com que em fa l'efecte de que la colla dels "imbecilets manipulats" sóm molts, tard o d'hora arribarà el moment en que serem un país plè "d'imbecilets manipulats".......però lliures.
I els que es creuen en possessió de la única veritat doncs..........."que les vaya bonito".
Efectivament n'hi ha que volen impedir que es pugui parlar de tot, però ja els coneixem. El cap de setmana passat es van reunir al palau de congressos.
Jo dec ser un dels "imbecilets manipulats" als que aludeix en Kpeps. Bé, potser sí, però en tot cas no pretenc dir als altres el que han de pensar i el que poden o no poden dir.
I per acabar, tot i que potser sí sóc un "imbecilet manipulat", el meu vot val igual que el dels altres, i com que em fa l'efecte de que la colla dels "imbecilets manipulats" sóm molts, tard o d'hora arribarà el moment en que serem un país plè "d'imbecilets manipulats".......però lliures.
I els que es creuen en possessió de la única veritat doncs..........."que les vaya bonito".
- JosepM
- Presentats
- Entrades: 266
- Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
- Ubicació: Valls
Certament és rar que en un fòrum de motos es pugui esmentar la política i parlar-ne poc o molt i de forma civilitzada. :okcat
Em consta un fòrum de motos grec on la política i el futbol hi són explícitament prohibits!
Cerveseta a tots :birracat
Josep
Em consta un fòrum de motos grec on la política i el futbol hi són explícitament prohibits!
Cerveseta a tots :birracat
Josep
- Mamut
- Presentats
Hola Kpeps,
M'he estat rumiant si et contestava o no, tot i que em sembla que els que han intervingut després de tu ja t'ho han deixat ben clar.
I m'he decidit a fer-ho perquè estic tip de que em diguin de què puc o de què no puc parlar i per tant jo també "diré el què penso"
Si tal com dius això es un Fòrum de motos, per què les teves darreres intervencions a la Cerveseta han estat per parlar:
- d'un poste de la llum en mig d'una carretera
- un retall de diari on s'explica noséqué d'una vaca i un ruc
- un vídeo del funeral d'en Mandela
- un acudit d'un hospital i unes monges
- un vídeo de la Montserrat Caballé i la Loteria.
Cap d'aquestes intervencions teves tracten sobre motos.
No he anat més enrere perquè em sembla que ja es prou significatiu el teu tarannà.
Llavors, què m'estàs demanant a mi? Que no parli de política?
O potser d'una certa política que a tu no t'agrada?
Es això? Ahhhhhhhhh...
Com que segurament coincidirem en alguna sortida en moto, diguem de quins temes no puc parlar amb tu i d'aquesta manera aniré mes sobre-segur per no fer-te enfadar.
Perquè pel que fa al Forum, seguiré tocant els temes que consideri d'interès per compartir tal com sempre he fet i sense haver estat mai censurat.
Bé, la teva intervenció ha estat la primera. Fes-t'ho mirar.
Afegeixo:
De moment, en aquest Forum, que jo sàpìga, no està prohibit parlar de política ni de fútbol.
Si ho estigués, jo seria el primer en respectar-ho.
M'he estat rumiant si et contestava o no, tot i que em sembla que els que han intervingut després de tu ja t'ho han deixat ben clar.
I m'he decidit a fer-ho perquè estic tip de que em diguin de què puc o de què no puc parlar i per tant jo també "diré el què penso"
Si tal com dius això es un Fòrum de motos, per què les teves darreres intervencions a la Cerveseta han estat per parlar:
- d'un poste de la llum en mig d'una carretera
- un retall de diari on s'explica noséqué d'una vaca i un ruc
- un vídeo del funeral d'en Mandela
- un acudit d'un hospital i unes monges
- un vídeo de la Montserrat Caballé i la Loteria.
Cap d'aquestes intervencions teves tracten sobre motos.
No he anat més enrere perquè em sembla que ja es prou significatiu el teu tarannà.
Llavors, què m'estàs demanant a mi? Que no parli de política?
O potser d'una certa política que a tu no t'agrada?
Es això? Ahhhhhhhhh...
Com que segurament coincidirem en alguna sortida en moto, diguem de quins temes no puc parlar amb tu i d'aquesta manera aniré mes sobre-segur per no fer-te enfadar.
Perquè pel que fa al Forum, seguiré tocant els temes que consideri d'interès per compartir tal com sempre he fet i sense haver estat mai censurat.
Bé, la teva intervenció ha estat la primera. Fes-t'ho mirar.
Afegeixo:
De moment, en aquest Forum, que jo sàpìga, no està prohibit parlar de política ni de fútbol.
Si ho estigués, jo seria el primer en respectar-ho.
Mamut l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 28, 2014 2:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
.
Estem en guerra
Estem en guerra
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
be Mamut,a tu si que et contesto ja que ets una mica monotema i el que has iniciat el fil,segur que en realitat no ho ets de monotema pero aqui no ho demostres,per mi cerveseta es un lloc per parlar de nimietats sense que ningu es molesti,has pensat que aqui hi han mes de 1000 usuaris i que no tothom pensa com tu ?? els meus poden ser tontos,pero per mi aquests fils son patetics i no tinc cap vergonya en fer-t'ho veure,parla de motos home,que segur que tambe s'et dona be :okcat
aqui acavo la intervencio en el fil,si n'obres un altre de similar no dubtis que t'ho recordare ja que si tenim llibertat de parlar jo dire la meva,que sera criticar els fils de politica siguin de la ideia que siguin.
aqui acavo la intervencio en el fil,si n'obres un altre de similar no dubtis que t'ho recordare ja que si tenim llibertat de parlar jo dire la meva,que sera criticar els fils de politica siguin de la ideia que siguin.
- Mamut
- Presentats
Ara resulta que només es pot parlar de "nimietats".
I a més a més de "nimietats" que no molestin.
Això, es clar, segons el parer d'en Kpeps.
Ho deixa molt clar.
M'hauries de fer una llista de temes que siguin "nimietats", dels que no molestin i també dels que no siguin patètics.
Més que res, per anar una mica més "orientat"...
Mare meva, Kpeps! Te'n adones del que dius?
Jo t'entenc. Encara que no t'ho creguis.
Espero que tu també entenguis la ironia.
Però tot el que t'escric es per fer-te veure que aquesta actitud teva es correspon a altres temps que haurien d'haver passat.
La censura i l'autocensura no son bones per la salut moral de la gent.
En canvi, el respecte es del tot desitjable. I crec que per aquest costat ni tu ni jo ens l'hem perdut.
I a més a més de "nimietats" que no molestin.
Això, es clar, segons el parer d'en Kpeps.
Ho deixa molt clar.
M'hauries de fer una llista de temes que siguin "nimietats", dels que no molestin i també dels que no siguin patètics.
Més que res, per anar una mica més "orientat"...
Mare meva, Kpeps! Te'n adones del que dius?
Jo t'entenc. Encara que no t'ho creguis.
Espero que tu també entenguis la ironia.
Però tot el que t'escric es per fer-te veure que aquesta actitud teva es correspon a altres temps que haurien d'haver passat.
La censura i l'autocensura no son bones per la salut moral de la gent.
En canvi, el respecte es del tot desitjable. I crec que per aquest costat ni tu ni jo ens l'hem perdut.
.
Estem en guerra
Estem en guerra
- Fiasco
- Presentats
- Entrades: 43
- Membre des de: dl. set. 16, 2013 12:27 pm
- Ubicació: Santa Coloma de Farners
hola kpeps, entenc que a mi no em contestis ja que em deus considerar "imbecilet"´
ah, i tots els que no pensin com jo, que escriguin el que vulguin eh, que els "imbecilets" sóm tolerants i no protestarem pas !!!
ah, i tots els que no pensin com jo, que escriguin el que vulguin eh, que els "imbecilets" sóm tolerants i no protestarem pas !!!
Fiasco l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 28, 2014 3:08 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
tanquem el tema que pendrem mal.
Ja sabeu que aqui es pot parlar de tot sense faltar el respecte, que és justament el que està passant ara.
Ja sabeu que aqui es pot parlar de tot sense faltar el respecte, que és justament el que està passant ara.
Ex ...moltes coses