.
Bones!!!
Una Estrella de Javalambre per no oblidar :jajacat :jajacat
Dissabte ens varem trobar al Bar Les Ànimes per esmorçar… i sorpresa: els Mininos i el Ximetric també hi eren i ens acompanyarien a la ruta del mati :viscat
Preparats per sortir :form :form :form
I la ruta? Que dir de la ruta? Doncs el Pasqual que té bon gust amb això de trobar carreteres que quasi no surten als mapes: vam passar per Arens de Lledó i el Port de Torre Miró entre altres :bow :bow
Parada a Morella per fer el toc i poder seguir el viatge. Aquí els que no venien a Manzanera s’acomiadarien i farien ruta de tornada.
I deu n'hi dó el vent :tremolant
Una cola amb un toc especial :mrgreen: :mrgreen:
Aquest somriure duraria poc :callo
Ja erem a sobre la moto a punt de marxar quant un cop de vent va tirar la moto de la Marta a terra.
Tot i la insistència del Minino, el patex que portava el Pasqual no va ser suficient per collar de nou la maneta… Així que trucada al Racc i la grua es va emportar la moto :foracat
Les 3 motos que anavem fins a Manzanera ens varem reorganitzar, la Marta de copi amb en Pasqual i l’equipatge de la Marta a la meva moto… sort que vaig sortir de casa amb el top case, vaig estar a punt de treure’l. Cap a Manzanera que hi falta gent :jump :jump
Varem seguir la ruta que havia montat el Pasqual passant pel Valdelinares.. El vent ens seguia acompanyant, el sol que començava a baixar molestava, i la carretera en alguns trams mullada van posar un alicient més :burrucat
A l’arribar al camping ens vàrem trobar amb en CarlesOsonaGS i amb en Boolean. Ens tornarem a trobar a l’hora de la desfilada de torxes.
A fer el cheeking i cap a la xerrada del Raúl Calvo.
A saber quina estaven tramant :roll: :roll: :roll:
Només arribar a la sala on feien la xerrada varem coincidir amb en Sergibuda, la Núria i el Miguel Angel, vam compartir la resta del cap de setmana amb ells: degustació de pernil, sopar, festa i demés :gathering
Desprès de sopar, homenatge als companys que ja no hi son i desfilada de torxes:
Desprès de l’homenatge arriba l’hora de la festa. :orquestra :orquestra
En Joavel que haviem trobat al restaurant on vam sopar ens va acompanyar.
Es nota que és l’hora dels gintonics… que simpàtics :666
En Pasqual va acabar la nit una mica confós, no sé si va ser culpa dels glaçons o que no va saber ballar el “Coyote Dax… Aquí et deixo el video, tens un any per pràcticar :jajacat
[youtube]1XnTh4OEutY[/youtube]
Diumenge mati, esmorçar i pujada a buscar la estrella.
En Sergibuda i cia a buscar la estrella:
La Marta i el Pasqual també van pujar. Jo no vaig pujar, a la meva moto no li agrada el fang. Em vaig quedar a la terrassa del camping prenent el solet, la temperatura acompanyava
Un cop retornats el Pasqual i la Marta, decidim ruta de tornada i càrreguem motos per marxar…. Però no va poder ser… la moto del Pasqual no arrencava :wall
En principi es pensava que era la bateria però no va ser així, el Pasqual ja dirà quina és exactament l’avaria.., es que jo de tractors ho hi entenc :b9 :b9
Trucada a la grua… la història es repeteix :conducat
Jo vaig fer el viatge de tornada amb el Sergi, la Núria i el Miguel Angel. Com volaba la “Bonny”... Recordant els cops que hem coincidit en les concentres i algún conegut que tenim en comú. Un plaer haver rodat amb vosaltres de nou :okcat
Fotos fetes per Kinder, Minina i Cristina.
Sergibuda volem veure el reportatge en el teu blog :please
Agraïments i felicitacions al Moto Club Zona Estival per la bona organització :cerv :cerv
A esperar la edició del 2015 :picant :picant :picant