[quote user="Llagasta" post="251291"]Un diari italià diu que a intermot 2014 ( fira de la Moto de Colonia ) será presentada la succesora de l´Africa Twin
i comercialitzada a primers del 2015.
Poques coses s´en saben de moment, però es parla de un motor bicilindric i potser amb el canvi DCT ( :callo )
esperem que no sigui massa de carretera i que realment sigui la continuadora de la "filosofia" de la Africa
Queen del any 2003.
però que dic .... si aquesta moto ja existeix : es diu GS 800 !!! :idea
http://www.gazzetta.it/Passione-Motori/ ... 07.shtml#5

[/quote]
Veurem què presenten, però vist l'historial que porten últimament aquest d'Honda, no cal esperar gaire res de bó, en el camp del trail.
Si la moto pot portar el DCT, és un gran encert tecnologic, però no serveix per res en off. Al contrari, treu totes les possibilitats. M'explico, la moto a poca velocitat, menys de 20 km/h arriba un punt, encara que tinguis la 1a entrada, que desembraga, i queda lliure completament, sense cap mena de retenció del motor. Uff, això és un desastre total en descensos per pistes! Necesites donar un cop de gas per que embragui de nou, cosa un xic arriscada!
Una AT actualitzada crec que hauria de portar un bicilindric de 700 o 800 cc, amb una potència d'uns 70-80cv, no calen més, un pes màxim de 170 kg en sec, sense excesiva electrònica i components més que decents per posar la moto fora de l'asfalt.
O el més inteligent seria fer dos o tres versions orientades més a asfalt, més a trail i si volen una tercera amb el DCT.
Salut