Les llums de frens i l´autoritat

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Les llums de frens i l´autoritat

Entrada Autor: Steelman » dl. ago. 27, 2007 12:57 am

Mireu el que li ha passat a un noi d´un altre forum
Iba tan tranquilo disfrutando de las curvas en bajada del puerto de montaña que tengo cerca de casa, La Carrasqueta, cuando veo que se me acerca por detrás un coche patrulla.

Acto seguido bajo el ritmo que, hasta el momento era normal pero algo por encima al permitido, cuando después cuatro o cinco curvas me invitan a parar en el arcén.

Se me acercan y, siempre con buen tono, me dicen que llevo la luz de freno fundida. Les digo que no es así y se lo he demostrado accionando el freno con pie y mano.

Me dicen, no puede ser, llevamos varias curvas detrás de usted y en ningún momento se ha encendido la luz del freno...

Parece mentira que no sepan que con la retención del motor al reducir o simplemente dejando de dar gas la moto frena
Aixi que si aneu de curves i sou dels que no freneu gaire, i darrera teniu "l'autoritat" apreteu el freno de tant en tant (ni que sigui en recta) per que no us parin
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Ex ...moltes coses

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. ago. 27, 2007 7:42 am

Aquests que van amb R's a fer l'asfalt "butiminoso" de la Carrasqueta...... :evil:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Les llums de frens i l´autoritat

Entrada Autor: Llagasta » dl. ago. 27, 2007 5:53 pm

Steelman ha escrit:

Aixi que si aneu de curves i sou dels que no freneu gaire, i darrera teniu "l'autoritat" apreteu el freno de tant en tant (ni que sigui en recta) per que no us parin
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Aixó de còrrer devant de l´autoritat...... em recorda els meus temps d´estuddiant. :?

Millor paro i els deixo passar.... :evil:
Imatge

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dl. ago. 27, 2007 6:38 pm

Em donarà mes gust que em parin i deixar-los amb un pam de nas :lol: :lol: , pq jo soc d'aquest, tot conscient del dubte que genero.

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dl. ago. 27, 2007 7:18 pm

Bones!!!

Quina colla... justament al mateix port, anant cap Alacant, se'm van enganxar darrera una patrulla de la benemérita durant tota la baixada... us podeu imaginar com vaig haver de fer-lo, hi ha 50s per tot arreu!!

Potser es dediquen a això i els que piquin doncs han picat... :roll: :cry:

Fins aviat!
Imatge

roger
Presentats
Entrades: 345
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
Ubicació: Andorra la Vella

Entrada Autor: roger » dl. ago. 27, 2007 7:33 pm

jajajaja... aquesta poli :D :D :D :D
Roger
VStrom dl650 k7

Imatge

mr.hornet
Presentats
Entrades: 170
Membre des de: dg. jul. 08, 2007 8:55 pm
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: mr.hornet » dt. ago. 28, 2007 11:35 am

Trobo molt encertada la decisió dels dos guàrdies. No estava de mes alerta´ l si pensaven que tenia la llum de fre fossa.
v.ss

Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dt. ago. 28, 2007 12:13 pm

mr.hornet ha escrit:
Trobo molt encertada la decisió dels dos guàrdies. No estava de mes alerta´ l si pensaven que tenia la llum de fre fossa.
v.ss
BINGOOOOOOO. Pense el mateix. A més no soc partidari de la risa fàcil per les errades alienes. "Errare humanum est" i "qui estiga lliure de pecat...". De bon rotllo eh?. :!: :!: :!:
... eppur si muove.!!!

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. ago. 28, 2007 12:19 pm

mr.hornet ha escrit:Trobo molt encertada la decisió dels dos guàrdies. No estava de mes alerta´ l si pensaven que tenia la llum de fre fossa.
v.ss
Professionalitat, és el que tenia la GC. i ara trobem a faltar. Estem farts de nens xulos, prepotents i amb el cervell rentat, que els primers de dur els llums de fre fossos son ells.

Imatge

Vsssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

roger
Presentats
Entrades: 345
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
Ubicació: Andorra la Vella

Entrada Autor: roger » dt. ago. 28, 2007 2:14 pm

A mi que avisin la gent hem sembla perfecte, pero primer millor estar segurs, no.
Sempre he dit que la poli esta per ajudar a la gent i prevenir, no el que fan, recaudar impostos.
Roger
VStrom dl650 k7

Imatge

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dt. ago. 28, 2007 6:39 pm

mr.hornet ha escrit:Trobo molt encertada la decisió dels dos guàrdies. No estava de mes alerta´ l si pensaven que tenia la llum de fre fossa.
v.ss
Si si, avisar, segur que anaven a avisar :lol: :lol: , si no ho arriba a demostrar ja és pell.

Jo estic totalment d'acord amb en Bond.

Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dt. ago. 28, 2007 8:07 pm

James_Bond ha escrit:
Estem farts de nens xulos, prepotents i amb el cervell rentat
... catalanes tacaños, madrilenys xulos, els de lepe tontos, francesos xovinistes, alemanys cap quadrats, suïsos puntuals, Cadiz maricones, granainos mala follà, Africa empieza en los Pirineos, els perruques son mariquites, els politics uns lladres, els de BMW uns pijos, els bascos uns besties, els funcionaris no treballen, maturbarse te deja ciego, els arbitres ajuden al Madrid ( aquesta no sé que pinta aqui perque si és certa), los de pueblo somos catetos, las rubias son tontas, los canarios aplatanaos, el futbol és asi, latin lover, viva el vino y las mujeres, el domingo paella i els motoristes, los motoristas están locos; piensan que la carretera es un circuito... :!: :!: :!:
... eppur si muove.!!!

Respon

Torna a “General”