
:run
Moderador: Airald
Si es aixi...Mamut ha escrit:Pel que jo sé ampliarà la gamma dels models amb la tendència que darrerament fa aquesta marca: bona relació de qualitat i preu.
Sembla ser que el seu preu estarà força per sota dels deu mil euros, el seu pes serà inferior a 200 kg. (180-190?) i amb una potència de 120 CV.
S'haurà de veure.
Jo, m'espero.
Jordivili ha escrit:A part del motor tri de 900cc per fer una supertenere mes petita,ara Yamaha tambe tindrà el motor Bicilindric de la MT-07 700cc i 75cv.Amb aquest motor i la base millorada de la Tenere actual tambe els podria sortir una trail molt interessant,jo ja tinc ganes de veure que treu Yamaha per en un futur "jubilar" la XT.
Kpeps ha escrit:...si hi posen el tricilindric suposo que faran alguna variació ja que no necessita tanta potencia,la MT09 es veu que es un TRO,ara si li deixen ...millor
O sigui, una moto trail pesadeta, bona per carretera i dolentota per fer pistes.Mamut ha escrit:Kpeps ha escrit:...si hi posen el tricilindric suposo que faran alguna variació ja que no necessita tanta potencia,la MT09 es veu que es un TRO,ara si li deixen ...millor
M'han confirmat que portarà el mateix tri-cilíndric de la MT09 .
I que la tindrem aquí abans de que s'acabi l'any.
M'ho ha dit un "ocellet"...
Randy, per què dius que les 1200 han estat un fracàs? La gent que la té n'està content, no?Randy-650 ha escrit:O sigui, una moto trail pesadeta, bona per carretera i dolentota per fer pistes.Mamut ha escrit:Kpeps ha escrit:...si hi posen el tricilindric suposo que faran alguna variació ja que no necessita tanta potencia,la MT09 es veu que es un TRO,ara si li deixen ...millor
M'han confirmat que portarà el mateix tri-cilíndric de la MT09 .
I que la tindrem aquí abans de que s'acabi l'any.
M'ho ha dit un "ocellet"...
Jo tinc entès que per demanar una XTZ 660 t'has d'esperar temps. Si hi sumem que les
1200 han estat un fracàs, què esperen? Que la nova tri sigui un èxit? Ho seria si l posen a 8000€, però com que la posaràn a 10.000€, no sé...
Un rumor que fa anys que el sento, primer com a sustituta de la TDM i després com una nova trail, la nova tendència motoristica dels últims 10 anys. Veurem què fan al final. :shock:
pero quina mania de comparar,l'altre dia em vaig quedar parat en las vendes d'unes i altres en aquest segment,encara ni a una que tenia que fer que fos el final de la GS que es ven molt menys que la ST 1200,el que ens ocupa es que aquesta maquina,si la treuen fa força patxoca i te una cilindrada que paga d'impost de circulacio la meitat que una 1200,a part que esteticament i la forma del motor es molt semblant a la 1200 no aixi com la diferencia abismal que hi ha entre una R i una F ,en fi,a mes varietat,mes per escullir i mes qualitat,que aixo es molt bo en tots els sentits,crec jo :conversaRandy-650 ha escrit:Ep! No dic que no vagin bé les ST 1200. Dic que era una moto molt esperada com a alternativa de les GS i el potencial client no ha respós. Sols hem de fixar-nos en les poques unitats venudes desde que està a la venda.
Randy-650 ha escrit:Estimat i admirat Kpeps