Esmorzar a Port Vendres 1 de març 2014
Moderador: Airald
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Esmorzar a Port Vendres 1 de març 2014
Ep, família !!!
No penseu que pel fet de no poder venir a les mensuals per temes d'agenda deixo de gaudir d'anar en moto :mrgreen: ... us deixo aquest vídeo de l'última sortida amb la colla de Girona ... espero que us agradi !!!
[BBvideo 560,340]https://vimeo.com/87989530[/BBvideo]
Salut !!! :D
No penseu que pel fet de no poder venir a les mensuals per temes d'agenda deixo de gaudir d'anar en moto :mrgreen: ... us deixo aquest vídeo de l'última sortida amb la colla de Girona ... espero que us agradi !!!
[BBvideo 560,340]https://vimeo.com/87989530[/BBvideo]
Salut !!! :D
Gas a la burra!!!
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Esmorzar a Port Vendres 1 de març 2014
Molt xulo. Gràcies per compartir-ho :P
Ex ...moltes coses
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:run Haver si no anem tan de pressa que em marejo. On hi ha la biodramina ai ai ai :Saludant
:groupwave Gracies pel passeig :groupwave
:groupwave Gracies pel passeig :groupwave
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Pàjaru!!!!
Com t'agrada "l'almeja"... vull dir les les ostres, ostres!
Merci pel video Jesús.
Com t'agrada "l'almeja"... vull dir les les ostres, ostres!
Merci pel video Jesús.
- Pedroguzzi
- Presentats
- Entrades: 416
- Membre des de: ds. jul. 07, 2012 12:41 pm
- Ubicació: Lliça D'Amunt (Valles Oriental)
- Contacta:
Molt guapu , gracies per compartir :Banda
En dues o tres rodes , a la fi del mon

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Son molt xules aquestes carreteras,ets el rei :theking de la filmacio ,a veure si algun dia i anem. :groupwave
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Quin video mès guapo! Ara, el troç de Tapís que va en Siso al davant, vols dir que no està un pèl revolucionat? :P

- Jesus
- Presentats
Randy, tot està a velocitat normal...el que va revolucionat és en Siso... quina finura traçant...i a un ritme brutal....una bona roda per seguir sense cap mena de dubte.Randy-650 ha escrit:Quin video mès guapo! Ara, el troç de Tapís que va en Siso al davant, vols dir que no està un pèl revolucionat? :P
Salut!!!
Gas a la burra!!!
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Moltes gràcies per el video, però com sempre , crec que es molt important que no mostris imatges de moturistes fent imprudències.
La velocitat no es pot calibrar, però moltes altres coses sí, com per exemple entrar a corba per el carril contrari al de conducció i sense adelantar a ningú , només per obrir-se i agafar millor la corba.
Ja sé que la meva apreciació serà impopular, però he de dir el que penso.
Pots filmar el que es volgui, però s´ha d´anar en compte amb el que es penja públicament.
Com sempre és només el meu parer.
La velocitat no es pot calibrar, però moltes altres coses sí, com per exemple entrar a corba per el carril contrari al de conducció i sense adelantar a ningú , només per obrir-se i agafar millor la corba.
Pots filmar el que es volgui, però s´ha d´anar en compte amb el que es penja públicament.
- Jesus
- Presentats
Doncs tens raó :pegacul ... però en Xata va molt a l'anglesa ... per entendre'ns !!! :mrgreen:Eva ha escrit:Moltes gràcies per el video, però com sempre , crec que es molt important que no mostris imatges de moturistes fent imprudències.
Salut !!! 8)
Gas a la burra!!!
-
- Presentats
- Entrades: 207
- Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:02 pm
Eva, penso com tu, ens podem obrir i tancar per poder agafar correctament la corba, però sempre dintre del nostre carril.Eva ha escrit:Moltes gràcies per el video, però com sempre , crec que es molt important que no mostris imatges de moturistes fent imprudències.
es un exercici interesant d'aquesta manera aprens a no tenir cap ensurt. Si ho fem així ho agrairem amb el temps
Per cert Jesus, el video molt bo pero a veure si la música la variem una miqueta.....
:smoke :smoke :smoke
:Saludant