Diumenge 10 de Març ... sortida amb la iaiona !!!
Moderador: Airald
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Diumenge 10 de Març ... sortida amb la iaiona !!!
Bones !!!
Diumenge, tot i tenir que anar a treballar a la tarda, vaig aprofitar que la tropa feia una sortida prop de casa, per acompanyar-los part de la ruta... llàstima que em vaig perdre la calçotada de després !!!
[BBvideo 560,340][/BBvideo]
Salut !!! 8)
Diumenge, tot i tenir que anar a treballar a la tarda, vaig aprofitar que la tropa feia una sortida prop de casa, per acompanyar-los part de la ruta... llàstima que em vaig perdre la calçotada de després !!!
Salut !!! 8)
Gas a la burra!!!
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Diumenge 10 de Març ... sortida amb la iaiona !!!
un video molt xulo...pero gastarte un pilot d'euros perque t'acavi passant una Hurricane.....te guasa,jejejjejee,conyes a part gracies per compartir-ho..... que si no.... hi han caras que no es veuen de cap altre manera :Saludant
-
- Presentats
- Entrades: 207
- Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:02 pm
Jesus, qui portava la camera?Jesus ha escrit:Bones !!!
Salut !!! 8)
- Jesus
- Presentats
Jo, amb la petita Honda MBX Huricane del 83 ... que encara dóna guerra :mrgreen: !!! Al final del vídeo, surt la moto, quant arribo a la benzinera.Xavmar ha escrit:Jesus, qui portava la camera?Jesus ha escrit:Bones !!!
Salut !!! 8)
Salut !!! 8)
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 12, 2014 1:54 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!
- Rad
- Presentats
- Entrades: 446
- Membre des de: dl. abr. 15, 2013 10:59 pm
- Ubicació: Penedès-Garraf
- Contacta:
Seria divertit en una sortida reunir les 2 temps del forum.
- Jesus
- Presentats
Ja ho havia pensat ... però deu haver moltes per aquí ? I si obrim una enquesta per soritr de dubtes? :mrgreen:rad ha escrit:Seria divertit en una sortida reunir les 2 temps del forum.
Salut !!! 8)
Gas a la burra!!!
- Jesus
- Presentats
:idea Ja está obert el nou fil : AQUÍ ... ja podeu anar presentant a les vostres "nenes" de 2t !!! :Thanks1Jesus ha escrit:Ja ho havia pensat ... però deu haver moltes per aquí ? I si obrim una enquesta per soritr de dubtes? :mrgreen:rad ha escrit:Seria divertit en una sortida reunir les 2 temps del forum.
Salut !!! 8)
Gas a la burra!!!
- Rad
- Presentats
- Entrades: 446
- Membre des de: dl. abr. 15, 2013 10:59 pm
- Ubicació: Penedès-Garraf
- Contacta:
Molt bé!!Jesus ha escrit::idea Ja está obert el nou fil : AQUÍ ... ja podeu anar presentant a les vostres "nenes" de 2t !!! :Thanks1Jesus ha escrit:Ja ho havia pensat ... però deu haver moltes per aquí ? I si obrim una enquesta per soritr de dubtes? :mrgreen:rad ha escrit:Seria divertit en una sortida reunir les 2 temps del forum.
Salut !!! 8)
Ja m'hi he passat :aplau1