Total que devant un diumenge amb un sol d´escàndol, vaig decidir pujar al Parc de les Alberes.
Aquesta excursió és molt recomenable. Es un indret suficienment prop de casa nostre i amb unes carreteres i vistes espectacular.
El camí s´ha d´agafar dins a França , passat Le Perthus hi ha un trencant i una molt estreta carretera , amanida per gravilla i de tant en tant sorra amb molt poc trànsit.
Ek més important és anar lent i tenir en compte les corbes estretes que dificulten molt el trànsit. Com sempre la moto ideal : gs1200.

JO hi vaig anar anar la K amb molt de compte.

Uns 3 kms abans d´arribar al cim hi ha un refugi reconvertit en restaurant , lloc ideal per anar en parella i fer un dinar romàntic:

Aquest restaurant està obert tot l´any, però al hivern tancan els diumenges a la tarda i tot el dilluns.
Està molt i molt ben considerat:

La mateixa carretera ens guiarà fins el cim. Allà només hi han ramats de vaques i burros.
Al cim un edifici militar ens indique que la carretera s´acaba. Bueno... de fer un parell de Km abans hi ha un cartell que ens diu que no es pot avançar amb cotxe ni moto.

al darrera fons: El Canigó nevat

No feia vent i molta gent hi puja en bicicleta o fins i tot a peu.
Desde luego val la pena anar-hi , les vistes ve valen una excursió.
Després es pot anar a dinar a Port Leucaute:
Garotes

i ostres

res cuit, tot fresc i directe del mar.

La marina de Port Leucate amb un autoretrat:

I cap a casa per la costa:

Ruta més que coneguda per tots els mototuristes.
Ens veiem a la mensual.