:Thanks1
Moderador: Airald
doncs em sembla que encara s´anira més a poc a poc: pluja el diumenge :|Prony ha escrit:Ostima!!!!
Veig que ja som mes de uan-jandred persones!!!! A veure si ens confondran amb els de la Rider!!!!
George "@prony.co.uk"
Un suggeriment:
AQUELLS QUE ACOSTUMEN A ANAR POC-A-POQUET, MOLT XINO-XANO, AL SEU RITME, ELS QUALS SEMPRE SE'LS ACABA FORMANT UNA GRAN I GENS SEGURA CARAVANA DE MOTOS AL DARRERA I QUE, SABENT-HO, NO FAN RES PER EVITAR-HO, PODRIEN FER EL FAVOR D'INTENTAR SORTIR SEMPRE AL FINAL, JUST ABANS DE L'ESCOMBRA, PER TAL D'EVITAR QUE ES FORMIN AQUESTS EMBOTITS DE MOTO A CADA CORBA???
ara si que et veig castigat amb l'armilla escombra, :pegacul :pegacul :pegaculProny ha escrit:Ostima!!!!
Veig que ja som mes de uan-jandred persones!!!! A veure si ens confondran amb els de la Rider!!!!
George "@prony.co.uk"
Un suggeriment:
AQUELLS QUE ACOSTUMEN A ANAR POC-A-POQUET, MOLT XINO-XANO, AL SEU RITME, ELS QUALS SEMPRE SE'LS ACABA FORMANT UNA GRAN I GENS SEGURA CARAVANA DE MOTOS AL DARRERA I QUE, SABENT-HO, NO FAN RES PER EVITAR-HO, PODRIEN FER EL FAVOR D'INTENTAR SORTIR SEMPRE AL FINAL, JUST ABANS DE L'ESCOMBRA, PER TAL D'EVITAR QUE ES FORMIN AQUESTS EMBOTITS DE MOTO A CADA CORBA???
Molinenc ha escrit:Finalment no podré quedar-me al dinar.
Això si, vindré a fer la ruta.
Perdoneu les molesties.
Molinenc ha escrit:Ei! Al final puc venir! :groupwave
Amanida
Paella
Puding
Gràcies!
Zar ha escrit:Hola jo tambe hi bull ser a la 100 si amb podeu apuntar ,,,,,,,,,,sopa y llus .......... :idea
Jeppy ha escrit:Malgrat les ganes que tinc de venir i de fer un mes que estic apuntat, un tema familiar m'impedeix estar amb vosaltres. Aquest tema es crònic i no puc fer gaires plans a llarg plaç, així que ho hauré de deixar per la següent. Us desitjo que disfruteu tant com pogueu. :groupwave
Ja deia jo que quatre gotas d'aigua espantessin a un pilot aixi .... :Saludant :groupwaveOtto ha escrit:MTC, mirant el fil del Randy, crec que te rao i m'ha tocat la fibra. No cal desapuntarse per la pluja. Vull notar aquelles olors de les que ell parla. Torneu a posar a la llista que vindre i que em penso fotre una amanida amb un entrecot i un gelat.
Demano disculpes.