A veure si pots venir...segur que ens ho passarem igual de bé que l' any passat als Alps!!!Trencaferro ha escrit:Jo de moment treballo, a veure si m'ho puc combinar i fer un cambi per poder venir....
Salut!!! :aplau1
Moderador: Airald
A veure si pots venir...segur que ens ho passarem igual de bé que l' any passat als Alps!!!Trencaferro ha escrit:Jo de moment treballo, a veure si m'ho puc combinar i fer un cambi per poder venir....
Ánims, Nacho, que com més serem més riurem!!!!!! :tobecontinuet :tobecontinuetkzjbuc ha escrit:Bones
Ja estic fen numeros ... pero tot cuadra molt!!! :groupwave
Salutacions
Nacho
Napoleon ha escrit:Ánims, Nacho, que com més serem més riurem!!!!!! :tobecontinuet :tobecontinuetkzjbuc ha escrit:Bones
Ja estic fen numeros ... pero tot cuadra molt!!! :groupwave
Salutacions
Nacho
Jutge ha escrit:Bones
Jesus i jo hem canviat les dues primeres nits al Acebos Cangas. :Saludant
No volem separar-nos de vosaltres ni un minut !!! :conversa
Hauries de dir quins hotels tens reservats. :Thanks1Juan Mesa ha escrit:si no surgeix cap incovenient espero estar a la sortida.
hotels de Cangas i Pamplona reservats
8) 8) 8)
Els hotels son.Minina ha escrit:Hauries de dir quins hotels tens reservats. :Thanks1Juan Mesa ha escrit:si no surgeix cap incovenient espero estar a la sortida.
hotels de Cangas i Pamplona reservats
8) 8) 8)
Ja saps que jo també t´estimo :Arpa :Arpa :Arpa :ArpaXavier ha escrit:A mi també em podeu apuntar a tot.
Què s'ha pensat aquest paio d'en PEPI600? Doncs apa, vindré i dormiré a les habitacions que ja tens reservades.
Fins aviat !!!
Vens sol o amb la Rocio? :Thanks1kzjbuc ha escrit:Bones
Ja esta fet ...
Los Acebos Cangas
Hostal Izaga
Salutacions
Nacho