Si hi va algú potser m´animo a donar-hi un vol
Aquest es el Link
http://www.motosalon.es/catala/cat_index.html
Moderador: Airald
Completament d'acord.Sergibuda ha escrit:A mi també m'agradaria tenir una fira com la de Milà a Barcelona, però no la tindrem mai si no comencem per donar-li suport a allò que tenim. Si aconseguim que sigui un èxit, potser (o potser no) acabarà arribant un dia en què hi hagi una fira com la que ens agradaria tenir, però està clar que si aquesta fira no és un èxit, mai no acabarà havent-hi una com la de Milà.
es clar que si,la fira estara be segur i veuras las novetats que hi hagin d'aquest any,ademes que no nomes hi hauran marcas de motos si no que tambe ni hauran d'accesoris i complements que aixo sembla que no es tingui en conta i per agafar idees o firar-se es ben correcte aquest esdeveniment !!Napoleon ha escrit:A mí també m'agradría que hi hagués una super-fira, però m'he de conformar amb el que tenim!!! :tobecontinuet
Si que es cert, que fan pagar entrada (10 €), però jo hi penso anar igual. No crec que trobi cap novetat, però potser que trobi un gadget interessant per a la moto o per a mi. :smoke
Salut i peles (i quilòmetres) :run
Estic total i absolutament d'acord amb tu (i que no serveixi de precedent :D )Kpeps ha escrit:be,jo si que puc opinar,aquesta fira no te anomenada,per una rao que es ben clara,las grans marcas no si han posat,las petites no ho se,han ofert a les concesions anar-hi i la gran majoria ho han rebutjat,els preus d'expositor al meu modus de veure no tenien ni cap ni peus,quan una marca va a una fira,sempre carrega a las seves espatlles el cost,repercutint a les seves concesionaries un tant del que ha costat,no en diners pero si en el marge de les operacions que si fan,a les fires a part de les hostesses tambe hi han venedors aixo no s'ha d'oblidar i totes les concessions de la zona en questio hi acostumen a anar por el ''articulo del ordeno i mando'' i els venedors de veritat que tenen ganes de suar la cansalada tant amb els de ''meregalaunagorrameregalaunllaveromeregalaunpin'' com amb els que van a comprar, acostumen a treure tall.
aquesta fira com he dit,las marcas no si han involucrat per lo que el cost de anar-hi corre a carrec del ''valent'' que si vol deixar els calers a canvi de las vendes que si facin,com podeu entendre per el marge que deixa avui en dia un vehicle,aixo no compensa,cost de anar-hi per ser-hi i el capital huma de els treballadors que hi van.
en definitiva i per no enrotllar-me qui fa la propaganda ?? el boca orella i la veritat es que la majoria aixo ho veu com una ''competencia'' de dos dies i no com un valor afegit,no se si m'explico pero el que conegui de que va el tema segur que m'enten,als que hi aneu passeu-ho be,que ademes diria que fan pagar entrada :Gun1 :Gun1 :Gun1
p.d. realment es una pena que no es faci una cosa amb cara i ulls :pegacul :pegacul
+1Sergibuda ha escrit:A mi també m'agradaria tenir una fira com la de Milà a Barcelona, però no la tindrem mai si no comencem per donar-li suport a allò que tenim. Si aconseguim que sigui un èxit, potser (o potser no) acabarà arribant un dia en què hi hagi una fira com la que ens agradaria tenir, però està clar que si aquesta fira no és un èxit, mai no acabarà havent-hi una com la de Milà.
Finalment, m'ha estat impossible de passar (compromisos familiars a tope!!!) :nino :ninoKpeps ha escrit:No hi ha anat ningu ?? No hi ha cap foto ni comentari de l'ambient que si respirava ??