PORRA MOTO GP 2014
Moderador: Airald
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Re: PORRA MOTO GP 2014
America
1- Marc
2- Dani
3- Bradl
Open
Bautista
1- Marc
2- Dani
3- Bradl
Open
Bautista
- PERARNAU
- Presentats
- Entrades: 269
- Membre des de: dl. gen. 18, 2010 10:59 pm
- Ubicació: Anglès (Girona
1- Marc
2- Llorenç
3- valenti
1B- Aleix
2- Llorenç
3- valenti
1B- Aleix
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Vamo a ve...
1- Marc
2- Dani
3- Lorenzo
P.D: Jordi, si el Champi encara te la "pistola" aqui no queda ni el tato. :Gun1
1- Marc
2- Dani
3- Lorenzo
P.D: Jordi, si el Champi encara te la "pistola" aqui no queda ni el tato. :Gun1
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Top speed : 341 km/h, l'Espargaró.
No corren massa? :shock:

- VMan
- Presentats
- Entrades: 851
- Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
- Ubicació: Manresa
Home!!!!!! fins a 400km/h, encara queden 59km/h :conversa :conversa :conversa :heat :heatRandy-650 ha escrit:Top speed : 341 km/h, l'Espargaró.
- Jordi Pons
- Presentats
- Entrades: 714
- Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
- Ubicació: Mollerussa
341 ? això no es rés :ninoRandy-650 ha escrit:Top speed : 341 km/h, l'Espargaró.
a final de recta al Mugello aquest any arribaran cap els 370 km/h !!!!!!!
- Jordi Pons
- Presentats
crec que s'hauria de modificar les regles de la porraKpeps ha escrit:..............
pilots open
Categoría Open: las quatre Ducati, las dos del Ducati Team de Andrea Dovizioso y Cal Crutchlow i las dos del Pramac Racing de Andrea Iannone i Yonny Hernández,las dos motos del Avintia Racing de Héctor Barberá y Mike di Meglio, las dos del Drive M7 Aspar de Hiroshi Aoyama i Nicky Hayden,las dos del NGM Forward Racing de Aleix Espargaró i Colin Edwards,las dos del Paul Bird Motorsport de Broc Parkes i Michael Laverty,la del Cardion AB Motoracing de Karel Abraham i a la del IodaRacing Project de Danilo Petrucci,la GO & FUN Honda Gresini de Scott Redding.
Categoría Factory: las dos motos del equipo Repsol Honda de Marc Márquez i Dani Pedrosa, las dos del Movistar Yamaha de Jorge Lorenzo i Valentino Rossi, la GO & FUN Honda Gresini de Álvaro Bautista, las dos del Monster Yamaha Tech 3 de Pol Espargaró i Bradley Smith i la moto del LCR Honda que monta Stefan Bradl.
......................
veig que les Ducati, encara que corrin en configuració Open, no compten a l'hora d'establir el 1er de la categoria
aquesta foto es del parc tancat d'avui al Texas, i compten a l'Aleix com a 1r Open, havent quedat el Dovi 3r i el Iannone 7è, ambdos davant l'Aleix.
- Que fem Sr. Kpeps, Capo de la Porra ?

- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
El Marquez que no ens doni aquests ensurts al final de cursa, d'acord?? Que la Seguretat Social no està preparada per tants atacs de cor
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??
- Napoleon
- Presentats
- Entrades: 1843
- Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
- Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus
Ho va comentar als micròfons "una mica d'emoció, dedicada als afeccionats i a la gent de l'equip. La cursa ha estat un pel aburrida"Prony ha escrit:El Marquez que no ens doni aquests ensurts al final de cursa, d'acord?? Que la Seguretat Social no està preparada per tants atacs de cor
Fot-l'hi Marc!!!!!!!
Jo tampoc vaig en BMW
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Em pensava que mai no perdria la passió per veure les curses, però veig que estava ben equivocat. Quin avorriment!!! 
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
+1Storm ha escrit:Em pensava que mai no perdria la passió per veure les curses, però veig que estava ben equivocat. Quin avorriment!!!
Jo ahir les vai veure perquè era a casa, però què vols que et digui. Entre els de MovistarTV i el Marc Márquez es carregaran el Mundial. Sempre hem de veure'l guanyar a ell? Ja cansa.

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
a veure,si us sembla be i ja que aquestes Ducati....son DUCATI GGPP de debo...dins les Open ,potser si que hauriem de fer com l'any passat del primer al tercer i ja esta,que us sembla ?? abans de penjar classificacions,doneu el vostre parer :Thanks1 :Thanks1 :Thanks1Jordi Pons ha escrit:crec que s'hauria de modificar les regles de la porraKpeps ha escrit:..............
pilots open
Categoría Open: las quatre Ducati, las dos del Ducati Team de Andrea Dovizioso y Cal Crutchlow i las dos del Pramac Racing de Andrea Iannone i Yonny Hernández,las dos motos del Avintia Racing de Héctor Barberá y Mike di Meglio, las dos del Drive M7 Aspar de Hiroshi Aoyama i Nicky Hayden,las dos del NGM Forward Racing de Aleix Espargaró i Colin Edwards,las dos del Paul Bird Motorsport de Broc Parkes i Michael Laverty,la del Cardion AB Motoracing de Karel Abraham i a la del IodaRacing Project de Danilo Petrucci,la GO & FUN Honda Gresini de Scott Redding.
Categoría Factory: las dos motos del equipo Repsol Honda de Marc Márquez i Dani Pedrosa, las dos del Movistar Yamaha de Jorge Lorenzo i Valentino Rossi, la GO & FUN Honda Gresini de Álvaro Bautista, las dos del Monster Yamaha Tech 3 de Pol Espargaró i Bradley Smith i la moto del LCR Honda que monta Stefan Bradl.
......................
veig que les Ducati, encara que corrin en configuració Open, no compten a l'hora d'establir el 1er de la categoria
aquesta foto es del parc tancat d'avui al Texas, i compten a l'Aleix com a 1r Open, havent quedat el Dovi 3r i el Iannone 7è, ambdos davant l'Aleix.
- Que fem Sr. Kpeps, Capo de la Porra ?
- Jordi Pons
- Presentats
Jo, el que digui la majoria, a mi tot em va be. Cap problema :-)
Enviat des del meu GT-S7580 usant Tapatalk
Enviat des del meu GT-S7580 usant Tapatalk
- Kpeps
- Presentats
ATENCIO PARTICIPANTS !!!
en vista que hi han OPENS que corren mes que las motoggpp (ho en qualsevol cas que las fan correr) i jo tinc un embolic al cap amb aixo que es massa,las normas per els punts queden com l'any passat del primer al tercer i ja esta ,la primera cursa la deixem com esta i aquesta ja faig la classificacio d'aquesta manera..
gracies per la comprensio....disculpeu las molesties ocasionades ....blablablablablabla. :Saludant :Saludant
en vista que hi han OPENS que corren mes que las motoggpp (ho en qualsevol cas que las fan correr) i jo tinc un embolic al cap amb aixo que es massa,las normas per els punts queden com l'any passat del primer al tercer i ja esta ,la primera cursa la deixem com esta i aquesta ja faig la classificacio d'aquesta manera..
gracies per la comprensio....disculpeu las molesties ocasionades ....blablablablablabla. :Saludant :Saludant
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Què trigaràs molt en penjar les classificacions ??? :aplau1Kpeps ha escrit:ATENCIO PARTICIPANTS !!!
Gas a la burra!!!
- Kpeps
- Presentats
Es que no tinc ordinador i amb la tauleta no puc :help aixi que pugui las penjo :SaludantJesus ha escrit:Kpeps ha escrit: Què trigaràs molt en penjar les classificacions ??? :aplau1
- Kpeps
- Presentats
je he penjat les classificacions :Arpa mireu que estiguin correctes i ja he aplicat las novas normes (i ultimes) las de la primera cursa queden tal cual eren :Thanks1
p.d. Prony,els teus corredors son de Superbikes,a veure si et poses al dia home :heat :smoke
p.d. Prony,els teus corredors son de Superbikes,a veure si et poses al dia home :heat :smoke
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
En Minino, en Vman i jo ens hem quedat fora de la classificació general.
- Kpeps
- Presentats
es que es clarrrrr,amb las pressesssss,jajajaja,merçi per avisar :Thanks1 :Thanks1Sergibuda ha escrit:En Minino, en Vman i jo ens hem quedat fora de la classificació general.