Sortida França , Alps i trams Ral.li Montecarlo
Moderador: Airald
- Canopus
- Presentats
- Entrades: 63
- Membre des de: ds. gen. 23, 2010 9:34 pm
- Ubicació: Selva
Sortida França , Alps i trams Ral.li Montecarlo
Per si a algú l'hi pot interessar... I té ganes de fer una bona tongada de revolts....
Els dies 5 , 6 , 7 i 8 de Juny sortim a fer una ruta per els Alps entre França i Itàlia combinada amb trams del Ral.li Monte Carlo a la zona de Sisteron - Gap.
(La sortida seria el Dijous després de dinar des-de l'àrea de servei de l'Empordà de la AP7 , fent autopista fins arribar a peu de tram a la zona de Orange)
El segon dia , Divendres , dedicat a fer trams del ral.li i el Dissabte totalment dedicat als "cols" dels Alps. El diumenge al matí tornem a fer uns quants trams més i havent dinat tornada per autopista a casa.
Total km aprox.: 1800 - 2000
Pressupost aprox 600-800 eur.
Dormir en hotels classe mitja , Ibis , Etap o Similars., i bon menjar entaulats .... (això que no falti.)
Per ara anem 3 tots amb BMW R1200 GS.
Sortida no apta per Customs i Super-sport... Preferibles Maxi Trails , Touring i Sport Touring (No fem Off Road)
No ens encantem gaire... moltes paelles i alguna parada per fer fotos...
Vsssssssss !!!
Els dies 5 , 6 , 7 i 8 de Juny sortim a fer una ruta per els Alps entre França i Itàlia combinada amb trams del Ral.li Monte Carlo a la zona de Sisteron - Gap.
(La sortida seria el Dijous després de dinar des-de l'àrea de servei de l'Empordà de la AP7 , fent autopista fins arribar a peu de tram a la zona de Orange)
El segon dia , Divendres , dedicat a fer trams del ral.li i el Dissabte totalment dedicat als "cols" dels Alps. El diumenge al matí tornem a fer uns quants trams més i havent dinat tornada per autopista a casa.
Total km aprox.: 1800 - 2000
Pressupost aprox 600-800 eur.
Dormir en hotels classe mitja , Ibis , Etap o Similars., i bon menjar entaulats .... (això que no falti.)
Per ara anem 3 tots amb BMW R1200 GS.
Sortida no apta per Customs i Super-sport... Preferibles Maxi Trails , Touring i Sport Touring (No fem Off Road)
No ens encantem gaire... moltes paelles i alguna parada per fer fotos...
Vsssssssss !!!
IBA Member nr.48911
Per a un home amb imaginació , un mapa ès una finestra a l'aventura. (Sir Francis Chichester)[/b]
Per a un home amb imaginació , un mapa ès una finestra a l'aventura. (Sir Francis Chichester)[/b]
- JosepM
- Presentats
- Entrades: 266
- Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
- Ubicació: Valls
Re: Sortida França , Alps i trams Ral.li Montecarlo
Tan de bo trobeu tots els colls oberts! He tingut alguna mala experiència en el passat amb retards en calendaris previstos d'obertura.
I també m'he trobat amb algun coll obert que encara no constava com a tal.
Així que quan vaig a França a finals de primavera, truco als ajuntaments o la gendarmeria per saber de primera mà el què.
Per exemple, segons aquesta web, l'Iseran l'obren la setmana 24; en principi just després del vostre viatge, però igual ja està obert el cap de setmana del 8.
http://www.sport-passion.fr/parcours/etat-cols.php
Quant a l'allotjament, les chambres d'hotes són encara més barates que els etaps i similars. No cal dir que l'esmorzar i l'entorn és millor, i en molts casos, t'ofereixen tables d'hotes per sopar.
Sort,
Josep M.
I també m'he trobat amb algun coll obert que encara no constava com a tal.
Així que quan vaig a França a finals de primavera, truco als ajuntaments o la gendarmeria per saber de primera mà el què.
Per exemple, segons aquesta web, l'Iseran l'obren la setmana 24; en principi just després del vostre viatge, però igual ja està obert el cap de setmana del 8.
http://www.sport-passion.fr/parcours/etat-cols.php
Quant a l'allotjament, les chambres d'hotes són encara més barates que els etaps i similars. No cal dir que l'esmorzar i l'entorn és millor, i en molts casos, t'ofereixen tables d'hotes per sopar.
Sort,
Josep M.
- Canopus
- Presentats
Josep Ma.
Merci , merci per els teus "apunts" !!
Jo sempre mirava la pàgina de "infotrafic" (etat des cols) ... ara veig que no està operativa. o sigui que el "link" que m'has passat m'és molt útil.
De fet els passos de muntanya d'aquesta zona ja els hem fet tots , o sigui que si algun estat tancat , cap problema . (ja sabem que la climatologia no es una ciència exacte)
Merci , merci per els teus "apunts" !!
Jo sempre mirava la pàgina de "infotrafic" (etat des cols) ... ara veig que no està operativa. o sigui que el "link" que m'has passat m'és molt útil.
De fet els passos de muntanya d'aquesta zona ja els hem fet tots , o sigui que si algun estat tancat , cap problema . (ja sabem que la climatologia no es una ciència exacte)
IBA Member nr.48911
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Ostres ja m'agradaria i em sembla que em corresponen vacances per aquests dies... parlem! :conversa
M'hi voldrieu?? :mrgreen:
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
:mrgreen: :mrgreen:
Penseu-s'ho bé abans de respondre!!650X ha escrit:Ostres ja m'agradaria i em sembla que em corresponen vacances per aquests dies... parlem! :conversa
:mrgreen: :mrgreen:
Sort,
- Canopus
- Presentats
Home .... Enric.... no se ... es que la gent que vol venir amb motos amb mes de 100.000 Km. no crec que ens convingui ...
Ja se sap , avaries , problemes ... i més si es una GS . Motos mancades de fiabilitat , tot el dia al mecànic i bla bla bla .... :smoke :D
Parlem quan vulguis !!!!!!! i per descomptat si que volem !
:tobecontinuet
Ja se sap , avaries , problemes ... i més si es una GS . Motos mancades de fiabilitat , tot el dia al mecànic i bla bla bla .... :smoke :D
Parlem quan vulguis !!!!!!! i per descomptat si que volem !
:tobecontinuet
IBA Member nr.48911