Rider1000 17-5-2014

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Molinenc » ds. abr. 19, 2014 7:27 pm

Hola colla.

El motiu del meu post es per preguntar si la gent de MTC ha provat de fer la rider 1000 abans del 17 de maig. Vaia, si s'ha entrenat,

El passat mes de març, junt amb el Xavi i la Cristina vam fer els primers 5 punts (de Manresa, fins a Beget) i ahir, sol, vaig fer les tram 5 (Ripoll) fins a Manresa (ho sigui, la resta).

En el meu cas (poca experiència amb grans Kilometrades amb moto) i que la meva moto no es la millor per aquest tipus de reptes, el resultat ha estat acabar rebentat en els dos entrenaments, fins al punt de preguntar a l'organització (Pep Requena) si hi ha la possibilitat de fer el canvi de la Rider 1000 a la Rider 500, i per sort, si que ha estat possible.

Només vull "avisar" a la resta, que aquest recorregut es molt matador (sobretot de Beget a Isona). La resta es porta millor, sobre tot d'Isona a Bovera (que es el tram que considero que es per "agafar forçes". Després Bovera a Savallà del Comptat també es molt cansat, no per el recorregut en si, si no per el cansament acumulat que un ja porta al cos.

Crec, que aquest any es un repte molt complicat d'assolir, (al menys per mi). Potser la gent que viatge bastant amb moto, no ho veurà tant complicat, però jo a partir del Km 700 baixo en picat, tant de força, com psicològicament.

Comparant la Rider de l'any passat (no la vaig fer) amb aquesta, crec que la d'aquest any es més difícil. I no vull pensar si no ens acompanya el temps....

Força i anims!

Cunillaire
Presentats
Entrades: 95
Membre des de: dl. nov. 19, 2012 9:08 pm
Ubicació: Sant Martí Sarroca

Entrada Autor: Cunillaire » ds. abr. 19, 2014 9:25 pm

Molinenc ha escrit:Hola colla.

El motiu del meu post es per preguntar si la gent de MTC ha provat de fer la rider 1000 abans del 17 de maig. Vaia, si s'ha entrenat,

El passat mes de març, junt amb el Xavi i la Cristina vam fer els primers 5 punts (de Manresa, fins a Beget) i ahir, sol, vaig fer les tram 5 (Ripoll) fins a Manresa (ho sigui, la resta).

En el meu cas (poca experiència amb grans Kilometrades amb moto) i que la meva moto no es la millor per aquest tipus de reptes, el resultat ha estat acabar rebentat en els dos entrenaments, fins al punt de preguntar a l'organització (Pep Requena) si hi ha la possibilitat de fer el canvi de la Rider 1000 a la Rider 500, i per sort, si que ha estat possible.

Només vull "avisar" a la resta, que aquest recorregut es molt matador (sobretot de Beget a Isona). La resta es porta millor, sobre tot d'Isona a Bovera (que es el tram que considero que es per "agafar forçes". Després Bovera a Savallà del Comptat també es molt cansat, no per el recorregut en si, si no per el cansament acumulat que un ja porta al cos.

Crec, que aquest any es un repte molt complicat d'assolir, (al menys per mi). Potser la gent que viatge bastant amb moto, no ho veurà tant complicat, però jo a partir del Km 700 baixo en picat, tant de força, com psicològicament.

Comparant la Rider de l'any passat (no la vaig fer) amb aquesta, crec que la d'aquest any es més difícil. I no vull pensar si no ens acompanya el temps....

Força i anims!

Quina rao que tens, nosaltres som inexperts amb aquests temes, pero ahir tambe varem fer un tros de la Rider i es veritat que el tram de Beget fins a Isona es fa una mica llarg,sobretot per els que facin la 1000, pero crec que val la pena.Nosaltres intentarem fer la 500, la 1000 per ser la primera vegada la veiem massa complicada, els que la feu que tingueu molta sort i molts anims de part nostra.

Cunillaire
Presentats

Entrada Autor: Cunillaire » ds. abr. 19, 2014 9:28 pm

perdoneu pero aixo diria que esta mal escrit, volia fer una resposta al Molinenc i diria que li possat al mig del seu tema.

Molinenc
Presentats

Entrada Autor: Molinenc » ds. abr. 19, 2014 9:51 pm

Cunillaire ha escrit:Quina rao que tens, nosaltres som inexperts amb aquests temes, pero ahir tambe varem fer un tros de la Rider i es veritat que el tram de Beget fins a Isona es fa una mica llarg,sobretot per els que facin la 1000, pero crec que val la pena.Nosaltres intentarem fer la 500, la 1000 per ser la primera vegada la veiem massa complicada, els que la feu que tingueu molta sort i molts anims de part nostra.
Hola Cunillaire.

Jo la 500 se de sobres que la puc fer, i amb total garanties d'acabar-la i de estar "potable" el dia següent.

Ens haurem d'entrenar per l'any que ve :wink:

Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Entrada Autor: Billy_Joe » dl. abr. 21, 2014 9:33 am

Falta poc menys d'un mes per la Rider1000 i aquest dissabte 26 fan un briefing http://catalunya.rider1000.com/2014/bri ... 26-dabril/

Algú de vosaltres hi anirà?
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dl. abr. 21, 2014 10:35 am

jo no hi puc anar a aquestes xerrades ,si algu hi va ja explicara :conversa ,per cert abans d'ahir un company va fer els primers trams ,Borreda,el Far,Canyet,Sant Sadurni de l'Heura,Beget i fins a Gualdiola de Bergueda on ja va a tornar a enfilar cap a Manresa....8 horetes non stop i 490 km'sss ,quedant per endevant una bona tirada,aquest any es presenta :girldevil :girldevil aquesta Rider1000.
per cert,sortint de Tuixent hi ha una pista que suposso te que arrivar a Organya,fa uns 5-6 km's abans de ser cami forestal asfaltat,passa per Sorribes i Montant de Tost,algu la fet ??

Imatge
Imatge

Cunillaire
Presentats

Entrada Autor: Cunillaire » dl. abr. 21, 2014 10:42 am

Nosaltres el divendres la voliem fer, pero un sr. De la zona ens va dir que era pista forestal en molt mal estat i que hi havien moltes pedres, en definitiva que no era recomenable. El que no se fins a quin punt es veritat.

Enviado desde mi iPhone con Tapatalk

Cesc
Presentats
Entrades: 272
Membre des de: dl. març 04, 2013 11:30 am
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: Cesc » dl. abr. 21, 2014 11:07 am

Kpeps ha escrit:jo no hi puc anar a aquestes xerrades ,si algu hi va ja explicara :conversa ,per cert abans d'ahir un company va fer els primers trams ,Borreda,el Far,Canyet,Sant Sadurni de l'Heura,Beget i fins a Gualdiola de Bergueda on ja va a tornar a enfilar cap a Manresa....8 horetes non stop i 490 km'sss ,quedant per endevant una bona tirada,aquest any es presenta :girldevil :girldevil aquesta Rider1000.
per cert,sortint de Tuixent hi ha una pista que suposso te que arrivar a Organya,fa uns 5-6 km's abans de ser cami forestal asfaltat,passa per Sorribes i Montant de Tost,algu la fet ??

Imatge
la pista de Sorribes-Barceloneta-Montant de Tost, es bona l'he fet molts cops i el dia de la Rider tinc previst fer-la amb la Tigresa.

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dl. abr. 21, 2014 1:35 pm

El tram aquest de Montant a Sorribes nosaltres el varem fer l'any...(ostres com passen els anys) 2008 tota mena de motos i algunes amb dues persones a dalt, fora del primer tall a Montant, que era ple de rocs, no tenia gaire dificultat. Han passat 6 anys, no se ara com està.

[BBvideo 560,340][/BBvideo]

[BBvideo 560,340][/BBvideo]

Vídeos trets de la cronica que vaig fer: viewtopic.php?f=2&t=2970

També he vist que sant Google recomana un tall passat Sant Sadurni de l'Heura que no està asfaltat, la pista es bona però de terra, aquest en concret: PISTA DE TERRA

Si el voleu asfaltat us caldrà fer aquesta: ASFALTADA

Aquest any en farà molta enveja la Rider1000, per fer-la tota caldrà tenir un cul de ferro. :mrgreen:
Salut i kilómetres

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dl. abr. 21, 2014 6:52 pm

moltes gracies a tots per els consells,ara ja tinc clar per on anire....no crec que aquest tram sigui pitjor que el cami rural de Castellfollit del Boix a Rajadell encara que espero no hi hagi neu,d'altre banda aquest troç que dius sortint de St Sadurni de l'Heura,el navegador mi feia anar pero ho vaig desestimar :gosth al anar amb camara nomes arriscare alla,lo demes carretera.
Siono1000 ha escrit: la Rider1000, per fer-la tota caldrà tenir un cul de ferro. :mrgreen:

p.d aixo venint de tu em deixa ''acollonido'' i la cronica que no l'havia vist molt divertida.
Imatge

Napoleon
Presentats
Entrades: 1843
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Entrada Autor: Napoleon » dl. abr. 21, 2014 8:27 pm

A veure, companys.
M'esteu acollonint, entre tots. Tenía molt clar que aquest any el recorregut es una mica més dur qe el de l'any passat, però si tenim present la meteorología que vàrem tenir (espero que aquest any no tinguem ni neu, ni pedra), tampoc canviarà tant.
Veg que molts ja heu anat a fer l'itinerari, per triar la millor ruta (la més curta?? la més descansada?? amb més corbes?? amb meny corbes??). Jo, particularmet, no tinc temps per a preparar les rutes sobre el terreny i m'he de conformar en preparar-les sobre el plànol, o sigui que tots els itineraris seran nous per a mí.
Dit això (qina parrafada) :heat no sé si hi ha algún grup que surti dels primers (del 100 al 200) per a poder-m'hi afegir (si m'ho voleu, es clar). :please Jo tinc el número 126, però si m'he d'esperar una mica, no em fa res.
Per cert, els que aneu a la xerradeta del dissbte, je ens en fareu cinc cèntims. :Thanks1

Salut i quilòmetres :run
Jo tampoc vaig en BMW

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dl. abr. 21, 2014 9:16 pm

Napoleon ha escrit:no sé si hi ha algún grup que surti dels primers (del 100 al 200) per a poder-m'hi afegir (si m'ho voleu, es clar). :please Jo tinc el número 126, però si m'he d'esperar una mica, no em fa res.
jo crec que surto a les 6,46 h amb el numero 277,si vols podem anar plegats,vaig amb 2 companys mes,que surten abans i m'esperaran a Borreda,el pas de marxa es 100- 110 maxim 120 i portem entrepans o menjar de picnic rapid que mengem quan parem a fer benzina,anem a 3 parades de benzina mes una de menjar,com som adults,lliures i consecuents si algu en te prou...en te prou i fins l'any vinent,haig de dir que menys el tros de Castellfollit de la Roca a Isona l'he fet casi tota i anant fent no te mes....
sesnse compromis,ja ho saps que segur que et sortira mes gent per fer-la i no cal dir que si vens i no et trobes a gust.... amb un "hastaluegolucas" seguirem tan amics :Arpa :Arpa
Imatge

Molinenc
Presentats

Entrada Autor: Molinenc » dl. abr. 21, 2014 10:04 pm

Napoleon ha escrit:A veure, companys.
M'esteu acollonint, entre tots. Tenía molt clar que aquest any el recorregut es una mica més dur qe el de l'any passat, però si tenim present la meteorología que vàrem tenir (espero que aquest any no tinguem ni neu, ni pedra), tampoc canviarà tant.
Veg que molts ja heu anat a fer l'itinerari, per triar la millor ruta (la més curta?? la més descansada?? amb més corbes?? amb meny corbes??). Jo, particularmet, no tinc temps per a preparar les rutes sobre el terreny i m'he de conformar en preparar-les sobre el plànol, o sigui que tots els itineraris seran nous per a mí.
Dit això (qina parrafada) :heat no sé si hi ha algún grup que surti dels primers (del 100 al 200) per a poder-m'hi afegir (si m'ho voleu, es clar). :please Jo tinc el número 126, però si m'he d'esperar una mica, no em fa res.
Per cert, els que aneu a la xerradeta del dissbte, je ens en fareu cinc cèntims. :Thanks1

Hola Napoleon.
Jo tinc molt clar que molta gent la farà amb la punta de la fava (per no dir un altre cosa), però també es gent que te una moto més còmode i sobretot te els webs pelats d'anar amb moto i fer molts km. No es el meu cas. Jo les sortides més llargues que he fet en un dia son uns 500 Km.

Quan hem vaig apuntar, vaig ser molt valent i no m'ho vaig pensar gens, però quan ja fa un mes vaig fer la primera meitat, li vaig veure les "urpes al llop", i vaig pensar - nanu!, això no es tant "facil" com creies. Per assumptes personals, no puc entrenar massa, i les meves sortides anuals es limiten en 5 o 6 sortides (com a molt, amb la gent de MTC, i alguna sortida extra a l'estiu).

Això es com fer una marató. Clar que es possible fer-la, però abans has d'haver fet algunes mitges maratons, per tenir la seguretat que quan la vulguis fer sencera, l'acabaràs.
Jo el que no vull es passar-ho malament a partir del Km 700 (aprox) i fer-ho passar malament a la resta del grup.

El meu objectiu de l'any que ve, es poder-la fer sencera. :aplau1

Napoleon
Presentats
Entrades: 1843
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Entrada Autor: Napoleon » dl. abr. 21, 2014 10:28 pm

Molinenc ha escrit:
Això es com fer una marató. Clar que es possible fer-la, però abans has d'haver fet algunes mitges maratons, per tenir la seguretat que quan la vulguis fer sencera, l'acabaràs.
Bé, la marató també la pots deixar quan veus que ja no pots més.
Jo, mentre pugui, em trobi bé i vegi que puc anar fent, seguiré. Quan vegi que ja no estic còmode, plegaré i un altre cop serà. Es tracta de disfrutar, no de passar-ho malament.
Salut.
Jo tampoc vaig en BMW

Billy_Joe
Presentats

Entrada Autor: Billy_Joe » dl. abr. 21, 2014 11:16 pm

Napoleon ha escrit:
Molinenc ha escrit:
Bé, la marató també la pots deixar quan veus que ja no pots més.
Jo, mentre pugui, em trobi bé i vegi que puc anar fent, seguiré. Quan vegi que ja no estic còmode, plegaré i un altre cop serà. Es tracta de disfrutar, no de passar-ho malament.
Salut.
Totalment d'acord, si intentes la Rider1000 i al final no por acabar-la, doncs ja has fet la 500 i un altre any serà, del que es tracta és de disfrutar i no arriscar amb excés de cansament.

Jo només he preparat les etapes més properes, he estat molt liat, però aviat ho tindré més aclarit i em podré dedicar a preparar la ruta.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dt. abr. 22, 2014 9:14 am

las normas per els pins son:
Als participants de la Rider 1000 que aconsegueixin acabar l’itinerari, però en el Passaport de l’esdeveniment els falten 1 o 2 Controls de Pas, se’ls lliurarà el pin de la Rider 500 i si els falten 3 o 4 Controls de Pas, se’ls lliurarà el de la Rider 300.
Als participants de la Rider 500 que els falti 1 Control de Pas, se’ls lliurarà el pin de la Rider 300.

Als participants de la Rider 300 que els falti 1 Control de Pas, encara aconsegueixin acabar l’esdeveniment, es considerarà com un abandonament i no tindran recompensa.

els que fem la Rider 1000 penso que com a minim a Isona s'ha d'arrivar,pero per aconseguir un pin com el de la 300 has de segellar el del Miracle,sense anar a Bovera,el que enganxi aquest tram de nit i amb el cansament acumulat......el dia que el varem fer amb en VMan i en Joanstrom,desde bovera fins el desviament de Montblanc per anar cap a Savalla del comtat,ho vaig trobar molt revirat i l'alsfalt en algun punt una mica ''nyicris'',a partir d'aqui ja es enllestir el tema.
Imatge

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dt. abr. 22, 2014 1:44 pm

Segueixo pensant que aquest any, amb tan poques "opcions" en quant a carreteres ràpides, autovies o autopistes, si voleu fer els 1000 quilòmetres, prepareu-vos per sortir "retratats". Tan sols fan falta tres o quatre trams "trampa a 50 per hora", i que a més siguin quasi be de pas obligatori per tots el inscrits per tal que vagin caient com a mosques.

Ni fet a mida sortiria millor.
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dt. abr. 22, 2014 2:07 pm

Prony ha escrit:Segueixo pensant que aquest any, amb tan poques "opcions" en quant a carreteres ràpides, autovies o autopistes, si voleu fer els 1000 quilòmetres, prepareu-vos per sortir "retratats". Tan sols fan falta tres o quatre trams "trampa a 50 per hora", i que a més siguin quasi be de pas obligatori per tots el inscrits per tal que vagin caient com a mosques.

Ni fet a mida sortiria millor.
que no home que no,que sembla que parlem de la guerra del Vietnam i l'any passat amb una moto vella ,plovent,pedregant i nevant amb 15 hores va quedar enllestit i aquest any no es pitjor,es mes entretingut i ho veig molt millor,fins i tot et dire que els trams de Girona son els mes pessats perque nomes son de cremar kilometres,pero res mes,tot lo altre es una ruta de ''xapo' quedarem sorpressos ja que com l'any passat acavara molta gent,perque tothom s'anima els uns als altres i es el que dona el valor de continuar endavant :groupwave :run :groupwave .
Imatge

Billy_Joe
Presentats

Entrada Autor: Billy_Joe » dt. abr. 22, 2014 4:21 pm

Els 1000 km a una mitja de 50 km/h, són 20 hores clavades, que és el que es calcula com a màxim per completar la Rider1000. Si ho faig, tan em fa 15 com 19 hores, del que es tracta és acabar i gaudir del recorregut. No correré més per arribar a l'hora i si estic molt petat, ho deixo i fora, però d'entrada vaig amb actitud positiva i pensant en acabar-la sense contratemps.

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dv. abr. 25, 2014 10:10 am

senyors i senyores que ja ho tenim aqui !! comença en 5 dies la conta enrera !!
p.d. heu de contar tambe que l'organitzacio no plega las taulas passades les 20 h dixen un coll mentre saben que hi ha gent en ruta ..... :conversa
Imatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”