Aires Bàvars (R1200GS)

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Aires Bàvars (R1200GS)

Entrada Autor: Billy_Joe » dt. abr. 22, 2014 11:42 pm

Companys/es,

Després d'un any i mig amb una TMax 530 que ha estat fantàstic, un casual m'ha donat l'oportunitat de fer el canvi per una GS. Fa unes setmanes no hi pensava quan vaig tornar de Brussel·les amb la TMax, però com són les coses, l'amic Llorenç es compra una GSA i el meu germà em don un contacte d'un noi que la volia canviar per una TMax.
En fi, ens entenem ràpid i avui ja la he anat a buscar.

Us presento la meva R1200GS

Imatge

Una preciositat del 2008 amb 19000 km i amb molt bon estat.

Espero gaudir-ne molt, així com espero que també gaudeixi de la TMax tant com jo ho he fet.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Ximetric
Presentats
Entrades: 540
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"

Re: Aires Bàvars (R1200GS)

Entrada Autor: Ximetric » dc. abr. 23, 2014 12:12 am

Com varem parlar la setmana pasada, ara si que t'ho puc dir, només en una paraula: ENHORABONA !!!! :groupwave :groupwave :groupwave :groupwave :groupwave
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. abr. 23, 2014 12:19 am

Enhorabona! Ara ja pots dir que tens la millar moto del món mundial.

A gaudir-la amb seny. :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Napoleon
Presentats
Entrades: 1843
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Entrada Autor: Napoleon » dc. abr. 23, 2014 12:55 am

Collons!!!! :lol: :D
Quin canvi!!! :groupwave
A disfrutar-la :run
Jo tampoc vaig en BMW

Billy_Joe
Presentats

Entrada Autor: Billy_Joe » dc. abr. 23, 2014 4:11 am

Moltes gràcies companys, potser sorprèn el canvi, però més va sorprendre quan després de 3 CBR seguides, una KT990SM i d'altres, ho vaig deixar tot per tindre una TMax que sempre m'havia agradat molt. Tot te el seu moment, i estic segur que no podré fer algunes coses que feia amb la TMax, però ha arribat el moment de fer-ne d'altres.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sergi3 » dc. abr. 23, 2014 7:40 am

ara toca gaudir-la molts kilometres

Salut!!
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat

Minina
Presentats
Entrades: 2039
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Entrada Autor: Minina » dc. abr. 23, 2014 8:26 am

Enhorabona! Que la gaudeixis molt i molt.

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dc. abr. 23, 2014 9:20 am

Holaaaa,

Enhorabona per l'estrena i a fer-ne tants quilòmetres com puguis !!!

:groupwave
Sort,

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dc. abr. 23, 2014 11:05 am

Felicitats!!!
sergibuda

they called me an accident

Billy_Joe
Presentats

Entrada Autor: Billy_Joe » dc. abr. 23, 2014 11:27 am

Aquest dissabte segurament aniré a Manresa al briefing de la Rider1000 fent una mica de volta.

Moltes gràcies companys, espero ens veiem aviat

ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1312
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Entrada Autor: ErnesTDM » dc. abr. 23, 2014 8:31 pm

Apa, ara ja pots fer kms a dojo. A gaudir-la molt!

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dc. abr. 23, 2014 8:35 pm

Enhorabona per l'adquisició!
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. abr. 23, 2014 8:59 pm

Billy_Joe ha escrit:Moltes gràcies companys, potser sorprèn el canvi, però més va sorprendre quan després de 3 CBR seguides, una KT990SM i d'altres, ho vaig deixar tot per tindre una TMax que sempre m'havia agradat molt. Tot te el seu moment, i estic segur que no podré fer algunes coses que feia amb la TMax, però ha arribat el moment de fer-ne d'altres.
Doncs ara que ho dius, si vas tenir 3 CBR, una 990SM i ara un T-Max, què fas amb una GS? Dedueixo que ets un amant de sensacions.

No et veig amb una GS.... :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Billy_Joe
Presentats

Entrada Autor: Billy_Joe » dc. abr. 23, 2014 11:04 pm

Randy-650 ha escrit:
Billy_Joe ha escrit:Moltes gràcies companys, potser sorprèn el canvi, però més va sorprendre quan després de 3 CBR seguides, una KT990SM i d'altres, ho vaig deixar tot per tindre una TMax que sempre m'havia agradat molt. Tot te el seu moment, i estic segur que no podré fer algunes coses que feia amb la TMax, però ha arribat el moment de fer-ne d'altres.
Doncs ara que ho dius, si vas tenir 3 CBR, una 990SM i ara un T-Max, què fas amb una GS? Dedueixo que ets un amant de sensacions.

No et veig amb una GS.... :shock:
La meva primera moto va ser una K75, i amb 18 anys em va proporcionar molt bones sensacions amb més pes, menys CV i molta menys estabilitat que una GS.
Suposo que tot te el seu moment, quan em vaig comprar la 990 SM ja vaig estar pensant amb una GS, però em vaig enganyar pensant que amb la KTM podria seguir fent circuit si ho volia. Resultat, només vaig anar dos cops i tanta esportivitat per carretera em va arribar a cansar i vaig comprar una TMax per fer-la servir per tot i tots els dies.

Kike Esteban
Presentats
Entrades: 416
Membre des de: dl. set. 02, 2013 1:14 pm
Ubicació: Canet de Mar / Alt Maresme

Entrada Autor: Kike Esteban » dj. abr. 24, 2014 12:37 am

Hola. Enhorabona per l'adquisició i benvingut a l'excel.lència. Has de saber que fins als 35 ó 40.000 no sabràs quina moto portes. Es a dir, si ara ja t'agrada el seu comportament, prepara't per a pujar de nivell que això encara no ha començat. Aquesta és la meva experiència: després de 9 motos, la núm. 10 ha estat la GS1200 i ara que porto 45.000 Km crec que ha arribat a la plenitud. Ha anat incrementant el seu rendiment des de el primer dia i no para de sorprendre'm. Has fet una bona elecció, segur.
Gaudeix!!

Salut.
Kike.
"La moto és un vehicle fantàstic i apassionant, la funció principal del qual es tornar-te a casa."
Santiago Esteban (Pare motero, papà).

Billy_Joe
Presentats

Entrada Autor: Billy_Joe » dj. abr. 24, 2014 5:27 am

Kike Esteban ha escrit:Hola. Enhorabona per l'adquisició i benvingut a l'excel.lència. Has de saber que fins als 35 ó 40.000 no sabràs quina moto portes. Es a dir, si ara ja t'agrada el seu comportament, prepara't per a pujar de nivell que això encara no ha començat. Aquesta és la meva experiència: després de 9 motos, la núm. 10 ha estat la GS1200 i ara que porto 45.000 Km crec que ha arribat a la plenitud. Ha anat incrementant el seu rendiment des de el primer dia i no para de sorprendre'm. Has fet una bona elecció, segur.
Gaudeix!!

Salut.
Kike.
Hola Kike, tot just he fet 100 km i ja he començat a veure el què, i si encara va millorant amb els km, doncs fantàstic. El que si faré demà mateix serà canviar els pneumàtics per uns Anakee III. El pneumàtic davanter encara és l'original, i el del darrera és el segon, i el seu estat fa desmerèixer la seves reaccions. Prefereixo acostumar-me a la moto amb uns pneumàtics nous, doncs vull conèixer la moto sense el vici d'uns pneumàtics vells i mal gastats.
Salutacions

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dj. abr. 24, 2014 9:54 am

Billy_Joe ha escrit:
Kike Esteban ha escrit:Hola. Enhorabona per l'adquisició i benvingut a l'excel.lència. Has de saber que fins als 35 ó 40.000 no sabràs quina moto portes. Es a dir, si ara ja t'agrada el seu comportament, prepara't per a pujar de nivell que això encara no ha començat. Aquesta és la meva experiència: després de 9 motos, la núm. 10 ha estat la GS1200 i ara que porto 45.000 Km crec que ha arribat a la plenitud. Ha anat incrementant el seu rendiment des de el primer dia i no para de sorprendre'm. Has fet una bona elecció, segur.
Gaudeix!!

Salut.
Kike.
Hola Kike, tot just he fet 100 km i ja he començat a veure el què, i si encara va millorant amb els km, doncs fantàstic. El que si faré demà mateix serà canviar els pneumàtics per uns Anakee III. El pneumàtic davanter encara és l'original, i el del darrera és el segon, i el seu estat fa desmerèixer la seves reaccions. Prefereixo acostumar-me a la moto amb uns pneumàtics nous, doncs vull conèixer la moto sense el vici d'uns pneumàtics vells i mal gastats.
Salutacions
Ostres, és com la que tenia jo ... una 2008 ... una gran màquina ... fins i tot encara conservo l'Arai d'en Simon Crafart... com tu.

Pel que fa al pneumàtics, jo ficaria els Metzeler Tourance NORMALS no els XP.

Salut !!! :wink:
Gas a la burra!!!

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dj. abr. 24, 2014 10:59 am

bonesss,t'has firat una bona eina,molt equilibrada en conjunt,ara toca fer molts km'sss i molts anys,com et diuen a mes km'ss porten millor van,encara que hi ha molta gent que aixo no ho experimenta mai,a gaudir-laaaa :groupwave :run :groupwave
Imatge

Ximetric
Presentats
Entrades: 540
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"

Entrada Autor: Ximetric » dj. abr. 24, 2014 11:19 am

Kike Esteban ha escrit:... ara que porto 45.000 Km crec que ha arribat a la plenitud. Ha anat incrementant el seu rendiment des de el primer dia i no para de sorprendre'm...
Kpeps ha escrit:...com et diuen a mes km's porten millor van...
Coi !!, doncs la meva ahir va fer 90.000 Km's :run , deu de ser una de les millors !!! :smoke je, je, je...

SALUT !!
Ximet Ric
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway

Billy_Joe
Presentats

Entrada Autor: Billy_Joe » dj. abr. 24, 2014 1:44 pm

Kpeps ha escrit:bonesss,t'has firat una bona eina,molt equilibrada en conjunt,ara toca fer molts km'sss i molts anys,com et diuen a mes km'ss porten millor van,encara que hi ha molta gent que aixo no ho experimenta mai,a gaudir-laaaa :groupwave :run :groupwave
Kepeps, aquesta Rider1000, si ens podem veure, te la presentaré.

Ja queda menys.

Respon

Torna a “General”