Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques
Moderador: Airald
-
Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
Entrada
Autor: Molinenc » ds. abr. 26, 2014 9:00 pm
Kpeps ha escrit:Prony ha escrit:Segueixo pensant que aquest any, amb tan poques "opcions" en quant a carreteres ràpides, autovies o autopistes, si voleu fer els 1000 quilòmetres, prepareu-vos per sortir "retratats". Tan sols fan falta tres o quatre trams "trampa a 50 per hora", i que a més siguin quasi be de pas obligatori per tots el inscrits per tal que vagin caient com a mosques.
Ni fet a mida sortiria millor.
que no home que no,que sembla que parlem de la guerra del Vietnam i l'any passat amb una moto vella ,plovent,pedregant i nevant amb 15 hores va quedar enllestit i aquest any no es pitjor,es mes entretingut i ho veig molt millor,fins i tot et dire que els trams de Girona son els mes pessats perque nomes son de cremar kilometres,pero res mes,tot lo altre es una ruta de ''xapo' quedarem sorpressos ja que com l'any passat acavara molta gent,perque tothom s'anima els uns als altres i es el que dona el valor de continuar endavant :groupwave :run :groupwave .
Dubto molt que algú faci el recorregut d'aquest any en 15h. A no ser que vulgui ser retratat per els mossos i sigui un màquina en resistència.
Jo crec que la majoria estarà rossant les 20 hores, i gràcies.
-
Billy_Joe
- Presentats
- Entrades: 582
- Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
- Ubicació: el Vendrell
Entrada
Autor: Billy_Joe » dl. abr. 28, 2014 8:58 am
Molinenc ha escrit:Kpeps ha escrit:Prony ha escrit:Segueixo pensant que aquest any, amb tan poques "opcions" en quant a carreteres ràpides, autovies o autopistes, si voleu fer els 1000 quilòmetres, prepareu-vos per sortir "retratats". Tan sols fan falta tres o quatre trams "trampa a 50 per hora", i que a més siguin quasi be de pas obligatori per tots el inscrits per tal que vagin caient com a mosques.
Ni fet a mida sortiria millor.
que no home que no,que sembla que parlem de la guerra del Vietnam i l'any passat amb una moto vella ,plovent,pedregant i nevant amb 15 hores va quedar enllestit i aquest any no es pitjor,es mes entretingut i ho veig molt millor,fins i tot et dire que els trams de Girona son els mes pessats perque nomes son de cremar kilometres,pero res mes,tot lo altre es una ruta de ''xapo' quedarem sorpressos ja que com l'any passat acavara molta gent,perque tothom s'anima els uns als altres i es el que dona el valor de continuar endavant :groupwave :run :groupwave .
Dubto molt que algú faci el recorregut d'aquest any en 15h. A no ser que vulgui ser retratat per els mossos i sigui un màquina en resistència.
Jo crec que la majoria estarà rossant les 20 hores, i gràcies.
En qualsevol cas, com diu l'amic Kpeps, controlen els que han d'esperar. A mi particularment em van preguntar l'any passat, si continuàvem o anàvem cap a Manresa, per avisar al següent control dels que ja no cal esperar.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)
-
Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
-
Contacta:
Entrada
Autor: Boolean » dl. abr. 28, 2014 4:21 pm
SI algu troba allotjament per Manresa o rodalies be de preu o vol compartir habitacio que ho digui,.... al trivago no baixa dels 45€ (a monistrol) y al booking diu que esta tot petat per aquell cap de setmana...
PD: aviso que tinc el dorsal 44 y haure de matinar molt,...
-
Billy_Joe
- Presentats
Entrada
Autor: Billy_Joe » dl. abr. 28, 2014 4:38 pm
Boolean ha escrit:SI algu troba allotjament per Manresa o rodalies be de preu o vol compartir habitacio que ho digui,.... al trivago no baixa dels 45€ (a monistrol) y al booking diu que esta tot petat per aquell cap de setmana...
El meu germà i jo l'any passat vam sortir del Vendrell i Vilafranca el mateix dissabte al matí, així que vam fer uns 1200 km, però vam dormir a casa. Si al final decideixes d'anar el mateix dia pel matí, encantats d'anar amb tu, surto amb el número 105 així que sortirem amb 10 minuts de diferència.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)
-
Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
-
Contacta:
Entrada
Autor: Boolean » dl. abr. 28, 2014 4:41 pm
Billy_Joe ha escrit:Boolean ha escrit:SI algu troba allotjament per Manresa o rodalies be de preu o vol compartir habitacio que ho digui,.... al trivago no baixa dels 45€ (a monistrol) y al booking diu que esta tot petat per aquell cap de setmana...
El meu germà i jo l'any passat vam sortir del Vendrell i Vilafranca el mateix dissabte al matí, així que vam fer uns 1200 km, però vam dormir a casa. Si al final decideixes d'anar el mateix dia pel matí, encantats d'anar amb tu, surto amb el número 105 així que sortirem amb 10 minuts de diferència.
Gracies per l'oferiment pero vull evitar desplaçaments kilomnetrics pel matí,.... que si no ja podria sortir de Valls i no caldria ni que dormis :D
He trobat un alberg amb habitacio privada per 2 (sense bany :? ) per 26€,..... a veure si trobo algo millor, almenys amb bany y que no passi els 30€ :please
-
Billy_Joe
- Presentats
Entrada
Autor: Billy_Joe » dl. abr. 28, 2014 6:47 pm
Inscrits de Mototurisme Catalunya
Rider 1000
Nº Nom/Nombre/Name Cognom/Apellido/Last Name Ciutat/Ciudad/City Club Moto
1.- Joan Gubern Sola Sant Hilari Sacalm Mototurisme Catalunya Ducati Multistrada
25.- blai sole Manresa Mototurisme Catalunya BMW bmw r 1150 r
82.- JOAN GIRALT Manresa Mototurisme Catalunya BMW GS 1200 30 YEARS
85.- Joan Grau Sant Joan Vilatorrada Mototurisme Catalunya BMW R1200GS
105.- Guillem Ballester Pérez El Vendrell Mototurisme Catalunya BMW R1200GS
106.- MIQUEL TUBAU MANLLEU Mototurisme Catalunya BMW R 1150 GS
109.- JOSEP MARIA BALLESTER PEREZ VILAFRANCA DEL PENEDES Mototurisme Catalunya BMW R 1200 R
110.- CINTO MARGENET PIQUÉ VIC Mototurisme Catalunya BMW R1200GS
126.- Roger Pla Sabadell Mototurisme Catalunya Honda Deauville
127.- TONI CASARES GARCIA VIC Mototurisme Catalunya BMW R1200GS
149.- EMILI FORTO MOYA MANRESA Mototurisme Catalunya BMW GS 1200
178.- TONI MUNTADA REGADA MANRESA Mototurisme Catalunya SUZUKI SUZUKI
181.- Núria Vilaseca Barberà del Vallès Mototurisme Catalunya BMW F 8000 GT
194.- Ricard Alvarez Viladecans MTC BMW GS 1200 ADV
195.- JOSEP RAMON ESCUR BOSCH MANRESA MTC HONDA VFR 800 VTEC
206.- Xavier Serarols Sant Pere de Ribes MTC BMW R 1200GS
211.- Jordi Paüls Gimeno Molins de Rei MTC Yamaha Fazer 600S S2
218.- Cristina Romero Manresa MTC BMW R 1200GS
219.- DAVID COSTA GONZALEZ SANT ESTEVE SESROVIRAS Mototurisme Catalunya TRIUMPH bonneville T100
247.- Lluís Font Platja d'Aro R27 - MTC BMW R1200RT
277.- JOSEP BONET MANRESA Mototurisme Catalunya BMW R 90 S
307.- Jose luis Peña Ramos HOSPITALET DE LLOBREGAT Mototurisme Catalunya BMW R1200GS
389.- Toni Batista Castellnou de Bages Mototurisme Catalunya Suzuki GSF650
405.- CESC QUEROL Terrassa Mototurisme Catalunya TRIUMPH TIGER 800 XC
Rider500
1.- JORDI PONS MOLLERUSSA Mototurisme Catalunya Honda Silver Wing
132.- jaume ferrer boldu Mototurisme Catalunya harley davidson street glide
230.- RAMON MARTI SANT MARTI SARROCA Mototurisme Catalunya BMW K1600GT
231.- ORIOL MARTI SANT MARTI SARROCA Mototurisme Catalunya YAMAHA YZF R 125
-
Molinenc
- Presentats
Entrada
Autor: Molinenc » dl. abr. 28, 2014 7:33 pm
Billy_Joe ha escrit:Inscrits de Mototurisme Catalunya
Rider 1000
Nº Nom/Nombre/Name Cognom/Apellido/Last Name Ciutat/Ciudad/City Club Moto
1.- Joan Gubern Sola Sant Hilari Sacalm Mototurisme Catalunya Ducati Multistrada
25.- blai sole Manresa Mototurisme Catalunya BMW bmw r 1150 r
82.- JOAN GIRALT Manresa Mototurisme Catalunya BMW GS 1200 30 YEARS
85.- Joan Grau Sant Joan Vilatorrada Mototurisme Catalunya BMW R1200GS
105.- Guillem Ballester Pérez El Vendrell Mototurisme Catalunya BMW R1200GS
106.- MIQUEL TUBAU MANLLEU Mototurisme Catalunya BMW R 1150 GS
109.- JOSEP MARIA BALLESTER PEREZ VILAFRANCA DEL PENEDES Mototurisme Catalunya BMW R 1200 R
110.- CINTO MARGENET PIQUÉ VIC Mototurisme Catalunya BMW R1200GS
126.- Roger Pla Sabadell Mototurisme Catalunya Honda Deauville
127.- TONI CASARES GARCIA VIC Mototurisme Catalunya BMW R1200GS
149.- EMILI FORTO MOYA MANRESA Mototurisme Catalunya BMW GS 1200
178.- TONI MUNTADA REGADA MANRESA Mototurisme Catalunya SUZUKI SUZUKI
181.- Núria Vilaseca Barberà del Vallès Mototurisme Catalunya BMW F 8000 GT
194.- Ricard Alvarez Viladecans MTC BMW GS 1200 ADV
195.- JOSEP RAMON ESCUR BOSCH MANRESA MTC HONDA VFR 800 VTEC
206.- Xavier Serarols Sant Pere de Ribes MTC BMW R 1200GS
211.- Jordi Paüls Gimeno Molins de Rei MTC Yamaha Fazer 600S S2
218.- Cristina Romero Manresa MTC BMW R 1200GS
219.- DAVID COSTA GONZALEZ SANT ESTEVE SESROVIRAS Mototurisme Catalunya TRIUMPH bonneville T100
247.- Lluís Font Platja d'Aro R27 - MTC BMW R1200RT
277.- JOSEP BONET MANRESA Mototurisme Catalunya BMW R 90 S
307.- Jose luis Peña Ramos HOSPITALET DE LLOBREGAT Mototurisme Catalunya BMW R1200GS
389.- Toni Batista Castellnou de Bages Mototurisme Catalunya Suzuki GSF650
405.- CESC QUEROL Terrassa Mototurisme Catalunya TRIUMPH TIGER 800 XC
Rider500
1.- JORDI PONS MOLLERUSSA Mototurisme Catalunya Honda Silver Wing
132.- jaume ferrer boldu Mototurisme Catalunya harley davidson street glide
230.- RAMON MARTI SANT MARTI SARROCA Mototurisme Catalunya BMW K1600GT
231.- ORIOL MARTI SANT MARTI SARROCA Mototurisme Catalunya YAMAHA YZF R 125
Jo m'he passat a la rider 500. :help
-
Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Entrada
Autor: Albert » dl. abr. 28, 2014 8:42 pm
Holaaa,
Com a administrador de Mototurisme Catalunya, moltes gràcies a tots els que us heu inscrit a la Ryders utilitzant Mototurisme com a club.
:groupwave :groupwave
Sort,
-
Billy_Joe
- Presentats
Entrada
Autor: Billy_Joe » dl. abr. 28, 2014 10:08 pm
Albert ha escrit:Holaaa,
Com a administrador de Mototurisme Catalunya, moltes gràcies a tots els que us heu inscrit a la Ryders utilitzant Mototurisme com a club.
:groupwave :groupwave
Som una bona colla, no he comparat amb el 2013, però crec que també aquest any serem el grup més nombrós.
-
Billy_Joe
- Presentats
Entrada
Autor: Billy_Joe » dt. abr. 29, 2014 8:31 am
Molinenc, a la llista encara no t'han canviat de la 1000 a la 500, que t'han dit, que ho faran al moment de les verificacions?
-
Molinenc
- Presentats
Entrada
Autor: Molinenc » dv. maig 02, 2014 11:12 am
Billy_Joe ha escrit:Molinenc, a la llista encara no t'han canviat de la 1000 a la 500, que t'han dit, que ho faran al moment de les verificacions?
Si, em van comentar que el dia de les verificacions o comentés. Que no hi havia cap problema.
-
Esparver
- Presentats
- Entrades: 88
- Membre des de: dt. oct. 29, 2013 11:19 pm
- Ubicació: Taradell
-
Contacta:
Entrada
Autor: Esparver » dv. maig 02, 2014 10:00 pm
Sino trobeu lloc vora Manresa, proveu al Hostal Muntaner de Navarcles, es a tocar de manresa.
Salut
Sam
-
Billy_Joe
- Presentats
Entrada
Autor: Billy_Joe » dl. maig 05, 2014 2:56 pm
Falten 12 dies per la Rider1000
-
Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Entrada
Autor: Kpeps » dt. maig 06, 2014 12:47 pm
Aquest any casi segur me la perdo ,vaig fer diumenge un mal gest i estic ben clavat de l'esquena....si no hi ha un miracle :(

-
Billy_Joe
- Presentats
Entrada
Autor: Billy_Joe » dt. maig 06, 2014 1:02 pm
Kpeps ha escrit:Aquest any casi segur me la perdo ,vaig fer diumenge un mal gest i estic ben clavat de l'esquena....si no hi ha un miracle :(

Renoi quina broma, espero estiguis millor però aquestes coses d'esquena són fotudes. Depèn i com et podria recomanar el meu osteòpata que em posava els ossos a lloc després de les caigudes i és fantàstic. És de Tarragona i et queda una mica lluny però si vols provar hi truquem per si et pot agafar aquesta setmana.
-
Kpeps
- Presentats
Entrada
Autor: Kpeps » dt. maig 06, 2014 1:35 pm
Billy_Joe ha escrit:Kpeps ha escrit:Aquest any casi segur me la perdo ,vaig fer diumenge un mal gest i estic ben clavat de l'esquena....si no hi ha un miracle :(

Renoi quina broma, espero estiguis millor però aquestes coses d'esquena són fotudes. Depèn i com et podria recomanar el meu osteòpata que em posava els ossos a lloc després de les caigudes i és fantàstic. És de Tarragona i et queda una mica lluny però si vols provar hi truquem per si et pot agafar aquesta setmana.
Moltes gracies per l'oferiment pero estic que no em puc bellugar gaire,si mes no ho tindre en conta :Thanks1
-
Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Entrada
Autor: Eva » dt. maig 06, 2014 2:06 pm
Os desitjo que gaudiu de la Rider.
Bona ruta a tots.
-
Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Entrada
Autor: Prony » dc. maig 07, 2014 3:56 pm
No pateixis Kpeps. En els dies que falten, segur que et recuperes del tot. Estàs fet un jinjol!!!
Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??
-
Billy_Joe
- Presentats
Entrada
Autor: Billy_Joe » dc. maig 07, 2014 8:45 pm
Esperem que la teva recuperació et permeti vindre. Ja ens diràs que tal
Enviat amb el meu iPhone amb Tapatalk
-
Kpeps
- Presentats
Entrada
Autor: Kpeps » dc. maig 07, 2014 9:01 pm
Esperem que si,voluntat no en faltara i encara que començarla no vol dir acavar-la,fare el que pugui (sempre que surti,es clar) :Thanks1