Treballava molt a prop de La Granada quan es va celebrar la primera edició i he acabat treballant en un polígon d'aquesta localitat del Penedès, així que em fa gràcia anar-hi, però en aquestes dates sempre se'm fa molt difícil perquè hi ha moltes concentracions i prefereixo marxar tot el cap de setmana abans que fer els pocs quilòmetres que separen casa meva d'allà on treballo.
:groupwave Bé jo ja estare a la Granada amb els amics de la Ruck bikers. :groupwave
:Banda La família mininos al complet amb els seus dos minininos. :Banda
:aplau1 Qui no tingui plans per a aquest diumenge que no s'ho pensi molt que és una apueta a guanyador si proves tornessis l'any que ve segur.
:Saludant Tiren la casa per la finestra aquests de la Granada molt bona gent. :Saludant
:groupwave Ens veiem a La Granada no a Granada :groupwave
Aqui a mototurisme no s'apunta cap motero a la trobada de La Granada, Es perdeu una festa molt guapa
i aquest any molt participativa amb els "Ruck's stunt" i altres sorpresses i sorteig de molts regals :Saludant
:run :run Avui ultim dia d'inscripcions anticipades!!! :run :run
:groupwave Apunta't si encara no ho has fet per la web http://www.ruckbikers.net o bé al Casal de 21:00h a 22:00h A La Granada del Penedes :groupwave
:groupwave Diumenge té un altre preu però es poden apuntar a última hora :theking
:groupwave ratulinnnnsss fins diumenge :groupwave
Els que hagueu estat a la Ruck Biker's sabreu que enguany hi ha hagut curses amb burros,... i uns quants companys del forum hi han participat, pero un d'ells ha causat furor...
Aquí us deixo una prova grafica :aplau1
Boolean ha escrit:Els que hagueu estat a la Ruck Biker's sabreu que enguany hi ha hagut curses amb burros,... i uns quants companys del forum hi han participat, pero un d'ells ha causat furor...
Aquí us deixo una prova grafica :aplau1
La veritat es que aquests amics de la Ruck Bicker´s cada cop ens sorprèn més. :aplau1 :aplau1 :aplau1 Quin tip de riure.
Moltíssimes gràcies per la gran currada que heu tingut, el munt de regals que heu entregat i els tan bons moments que ens heu fet passar. Sou uns cracks.