Dia:15 de Juny 2014
Lloc Serra del Cadí i Berguedà

Moderador: Airald
Per posar gasolina ho podeu fer abans d´arribar a Guardiola al anterior punt de Sortida.
Bar Restaurant "Els Portals" (Hi ha benzineres allà mateix. Area de Servei C16 )
Ctra. C-16 Km 89
La Rodonella – Cercs
COORDENADES: 42.160033, 1.858163
Ubicació al Google Maps
corretgit :pleaseNapoleon ha escrit::nino Mmmmmmmm........ Si no m'erro i no em descompto, em sembla que es la sortida#103 :nino
Steelman ha escrit:Si no passa res de nou en aquesta sortida també vindrè.
Desprès de tants mesos no sé si m´en recordarè de res....
1 moto / 1 Pax
1- Paella
2- Peus de Porc
Xavier ha escrit:Si hi van el Paco i la Maria, en José Luís i la Laura, en Joserra, l'Steelman, en Randy i en Prony, la Mercè em diu que hem de venir si o si per controlar aquesta penya de "folloneros".
1 moto 2 pax.
2 Paelles mixtes.
1 Peus de porc.
1 Vedella amb bolets.
:groupwave :groupwaveXavier ha escrit:Si hi van el Paco i la Maria, en José Luís i la Laura, en Joserra, l'Steelman, en Randy i en Prony, la Mercè em diu que hem de venir si o si per controlar aquesta penya de "folloneros".
.
Després d´una bona negociació i veient el panorama, més val que vingui a controlar-vos a tots vosaltres, es més a sobre vindrà l´Esther a controlar-me a mi :oops: :oops: :oops:Xavier ha escrit:Si hi van el Paco i la Maria, en José Luís i la Laura, en Joserra, l'Steelman, en Randy i en Prony, la Mercè em diu que hem de venir si o si per controlar aquesta penya de "folloneros".
1 moto 2 pax.
2 Paelles mixtes.
1 Peus de porc.
1 Vedella amb bolets.