Denúncia el que vegis malament.

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
mr.hornet
Presentats
Entrades: 170
Membre des de: dg. jul. 08, 2007 8:55 pm
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Denúncia el que vegis malament.

Entrada Autor: mr.hornet » dv. ago. 31, 2007 8:12 pm

Hola companys.

A vegades ens queixem del mal estat de les nostres carreteres, i pot ser a vegades per mandra, altres per desconeixement, que no sabem actuar amb conseqüència, i no fem valer els nostres drets com a ciutadans.

Per que la cosa sigui mes fàcil, poso en coneixement aquesta direcció electrònica, on podreu denunciar per mitjà de la nostre associació totes aquelles irregularitats que hi ha a les nostres carreteres. denuncia@moterosenaccion.org

Tant sols tindreu que enviar un parell de fotos, on es vegi bé la irregularitat, indicant la nomenclatura de la carretera i el punt quilomètric. Nosaltres ho farem arribar al titular de la via per arreglar-ho el mes abans possible.

No es tracte d´ estar parant cada moment, però penseu que el que ha estat perillós per a vosaltres, o pot ser per el company que hi passi demà. Tos portem mòbils amb càmera o càmera fotogràfiques quant fem aquelles rutes que tant ens agraden. Nosaltres només volem posar aqueta eina a la vostre disposició, que la feu servir o no, dependrà de vosaltres mateixos.

Si iniciem aquesta campanya, no es per altre cosa de que nosaltres mateixos ja l´ hem començada. La generalitat de Catalunya actua ràpidament i ens demana que no dubtem en fer-ho, donat que moltes coses estan en mal estat per desconeixement propi.
v.sss i espero els vostres mails.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. ago. 31, 2007 9:20 pm

Una pregunteta: els de Moterosenacción veu sortir a SOBRE RUEDAS deu fer cosa de mes i mig. ¿Cert? :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

mr.hornet
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: mr.hornet » dg. set. 02, 2007 5:52 pm

Randy-650 ha escrit:Una pregunteta: els de Moterosenacción veu sortir a SOBRE RUEDAS deu fer cosa de mes i mig. ¿Cert? :D
Doncs si. :oops:

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dg. set. 02, 2007 6:09 pm

I quan sortiran els representants de Mototurisme? ;)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. set. 02, 2007 6:16 pm

miquelpericas ha escrit:I quan sortiran els representants de Mototurisme? ;)

Esta al caure. Ja han entrevistat i gravat els reportatges on hi surten els "jefes" Jordi, Albert, Randy i Carles.

En Jordi surtirà a "Salsa Rosa"

L'Albert al "Tomate"

En Randy a "El Buscador"

I en Carles al programa de la "Mari Pau"

:ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban

Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dg. set. 02, 2007 6:19 pm

:b9 :lol: :b9 :lol: :b9 :lol: :b9 :lol: :b9 :lol: :b9 :lol: :b9 :lol: :b9 :lol: :b9 :lol: :b9 :lol: :b9 :lol: :b9 :lol: :b9 :lol:
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dg. set. 02, 2007 7:27 pm

mr.hornet ha escrit:
Randy-650 ha escrit:Una pregunteta: els de Moterosenacción veu sortir a SOBRE RUEDAS deu fer cosa de mes i mig. ¿Cert? :D
Doncs si. :oops:
:wink: Bona feina esteu fent, la veritat.

Sobre si sortirem a la tele, temps al temps. Tot és proposar's-ho, ¿no? :D

ipsofacto
Presentats
Entrades: 133
Membre des de: ds. set. 01, 2007 11:40 pm
Ubicació: CANALS (al sur de Valencia) Sole y Marcos

Entrada Autor: ipsofacto » dg. set. 02, 2007 7:39 pm

Randy-650 ha escrit: Bona feina esteu fent, la veritat.

Sobre si sortirem a la tele, temps al temps. Tot és proposar's-ho, ¿no? :D
El sorti o no a la tele, :shock: lo important es fe una bona tasca a nivell de seguretat. i veig que sesta fent :bow
HAY UN MUNDO MEJOR.......PERO ÉS CARÍSIMO
ImatgeImatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dg. set. 02, 2007 7:57 pm

ipsofacto ha escrit: El sorti o no a la tele, :shock: lo important es fe una bona tasca a nivell de seguretat. i veig que sesta fent :bow
D'això no et càpiga cap dubte, entre Mr. Hornet i Laia_Hornet fa temps que molta gent sap el perill dels guardarrails assesins, i porten recollides moltes firmes. :bow

josepgts
Presentats
Entrades: 139
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:58 am
Ubicació: Rubi

Entrada Autor: josepgts » dg. set. 02, 2007 10:34 pm

en això de sortir ala tele, si us interesa jo tinc contactes a tve, si més no un minireportatge a les noticies catalunya o a la desconexió catalana del canal 24h es molt probable que e pugui aconsseguir. Podria estar bé per donar a coneixer aquest mundillo d'una manera que no sigui accidents o imprudencies.

Laia_Hornet
Presentats
Entrades: 172
Membre des de: dg. abr. 22, 2007 4:09 pm

Entrada Autor: Laia_Hornet » dl. set. 03, 2007 8:07 pm

Ostres, Mr. Hornet... ja deia jo q em sonaves d'alguna cosa....claro, del foro de moteros en accion!!!

Però al problema es que ara no se qui ets... :roll: :roll: Jolin, això em passa per estar a tot arreu! :oops:

mr.hornet
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: mr.hornet » dv. set. 07, 2007 7:57 pm

Laia_Hornet ha escrit:Ostres, Mr. Hornet... ja deia jo q em sonaves d'alguna cosa....claro, del foro de moteros en accion!!!

Però al problema es que ara no se qui ets... :roll: :roll: Jolin, això em passa per estar a tot arreu! :oops:
Hola Laia.
a la resta de foros sempre soc en Mr. Hornet, a moteros en acción, vaig heredar el meu antic NIck de quant estava a la AMM Cervecetas-74. et sona? :D

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dv. set. 07, 2007 9:18 pm

josepgts ha escrit:en això de sortir ala tele, si us interesa jo tinc contactes a tve, si més no un minireportatge a les noticies catalunya o a la desconexió catalana del canal 24h es molt probable que e pugui aconsseguir. Podria estar bé per donar a coneixer aquest mundillo d'una manera que no sigui accidents o imprudencies.
Bones!!!

Això no estaria gens malament, almenys donariem la imatge "correcta" del motero, sense fer vacilades, ni moviments gallitos per demostrar quan corre la moto, i com fa el caballito davant de tots, a més dels talls d'injecció i demés... que "s'esforcen" en fer alguns energumens durant les manifestacions, que si més no són per concienciar a la gent, i el que fan al final és fer mala imatge! :evil: :evil: :evil: :cry: :cry:

Fins aviat!
Imatge

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dv. set. 07, 2007 9:21 pm

James_Bond ha escrit:I en Carles al programa de la "Mari Pau"
La Mari Pau...?? Perquè m'ha de tocar a mi la Mari Pau?? :roll: :roll: :shock: :shock:

Com a mínim, i com a programa cultural, ha de ser El Diario de Patricia... allà si que s'hi couen problemes greus i reals... :cry: :cry: :( :(

Fins aviat!
Imatge

Respon

Torna a “General”