[quote user="Trencaferro" post="247086"][quote user="650X" post="247075"][quote user="Albert" post="246977"]Holaaa,
[quote user="650X" post="246958"]....tinc ganes d'explorar una mica millor les possibilitats de la GS per asfalt. Però encara falten kms per acabar el joc... estic intentant arribar als 30.000km amb el de davant... :sonat de moment vaig per els 24.000. :boig
[/quote]
Em sembla que buscaré uns Trail per la Pan... a veure si em puc acostar una mica als teus quilometratges actuals !!
:shock: :shock:[/quote]
No son uns quilometratges desorbitats per el pneumàtic que es i la moto que es. Precisament els Tourance Exp no m'agraden entre d'altres coses perquè el de davant es gasta tant o més ràpid que el de darrera.
recordes el fil...
Enllaç
Esperarem al gener que es quan diuen que els treuran al mercat i ja veurem... :picant[/quote]
Enric, això ho varem estar parlant al dinar de la ultima sortida amb el Jesús, tu tant aficionat al plat no ens vas ni sentir!!! :b9 :b9 :b9
No crec que sigui ni la moto ni el pneumàtic, suposo que deu ser pel tipus de conducció, parlant parlant, a ell sempre feia 2 del darrera per 1 del davant, i en cambi jo es igual la moto o la marca-model de pneumàtic, no sé pas com m'ho cardo que sempre em toc cambiar els dos a la vegada.... :foracat
Suposo que som aquells misteris que sense la telemetria que tenen a la competició no ho esbrinarem mai.[/quote]
:gathering doncs no, no us veig sentir... estaria pensant amb altres coses :b9
Suposo que la manera de conduir es important, depen de com s'agafin les curves, si frenant fins a la cuina, o a la velocitat que arribes a elles farà que canvii el desgast, no?