Unes més al canto...
Moderador: Airald
- jordi__99
- Presentats
- Entrades: 283
- Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm
- pilax
- Presentats
- Entrades: 20
- Membre des de: dj. juny 14, 2007 7:02 am
- Ubicació: sp sp Tarragona
Hola Laia, bienvenida a este foro desde Tarragona. Solo decirte que en estas salidas no se hacen competiciones de velocidad, se trata de disfrutar de los trazados de las carreteras, de los paisajes que se abren mas allá del asfalto, de esos sitios tan estupendos donde degustar comidas tipicas del lugar y por supuesto de la mejor compañia, ten en cuenta que en este foro ademas de muchas otras cosas buenas, hay un estupendo sentido del humor , que se lo digan al 007 jejeje.
Así que animo y adelante que con ese espiritu tan aventurero e inquieto, aquí estarás en la gloria.
Salut
Así que animo y adelante que con ese espiritu tan aventurero e inquieto, aquí estarás en la gloria.
Salut
VVV Ni Dios, ni amo, no obedeciendo cada uno más que su propia voluntad VVV
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Benvinguda Laia a aquest fòrum.
Com bé ha dit el company pilax, no pateixis pel ritme, n'hi ha de tot, però normalment no s'acostuma a correr massa. Pensa que quasibé tots passem dels 30 anys, i els més eixerits ja en tenim més de 40, i no hem de demostrar res ja. :P
Aviam si ens dones una alegria i pots venir en alguna sortideta amb nosaltres, en alguna que ho vegis fàcil, ¿val? :!:
P. D : molt guapa la crònica de les Pituises en l'altre fòrum.
Com bé ha dit el company pilax, no pateixis pel ritme, n'hi ha de tot, però normalment no s'acostuma a correr massa. Pensa que quasibé tots passem dels 30 anys, i els més eixerits ja en tenim més de 40, i no hem de demostrar res ja. :P
Aviam si ens dones una alegria i pots venir en alguna sortideta amb nosaltres, en alguna que ho vegis fàcil, ¿val? :!:
P. D : molt guapa la crònica de les Pituises en l'altre fòrum.

-
- Presentats
- Entrades: 25
- Membre des de: dj. jul. 05, 2007 6:10 pm
- Ubicació: Cornella de Llobregat
Laia quan veus en una trobada a gent que va amb motos "petites", dius quina pasada i és com una lliçó per a tots.
Clar que una moto més potent amb més cc, et donarà certes comoditats però les vivències amb la varadero, seran ùniques. Ja veuràs
Clar que una moto més potent amb més cc, et donarà certes comoditats però les vivències amb la varadero, seran ùniques. Ja veuràs
per educar al motero fa falta tota la tribu
-proverbi moteromasai-
-proverbi moteromasai-
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- _________
- Presentats
- Entrades: 152
- Membre des de: dl. jul. 16, 2007 1:24 am
- Ubicació: La Garriga
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
- Pere
- Presentats
- Entrades: 946
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
- Ubicació: Lliçà d'amunt
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- maktub
- Presentats
- Entrades: 199
- Membre des de: dl. juny 25, 2007 4:36 pm
- Ubicació: Badalona
Heeey, perdoneu-me que he estat molts dies sense donar senyals de vida...
Moltes gracies a totes i tots per la benvinguda :!:
En quant a quedades, lo d' Ainsa i tal té moooolt bona pinta....aviam com em veig aquest cap de setmana, que aprofitant el pont, i si el temps no falla, pujarem uns quants a la Vall d'Aran amb la Varadero... Si algú més corre per allá que ho faci saber que farem unes birres i/o refrescos.
Una abraçada a tothom i moltes V'sssss,
Laia
Moltes gracies a totes i tots per la benvinguda :!:
En quant a quedades, lo d' Ainsa i tal té moooolt bona pinta....aviam com em veig aquest cap de setmana, que aprofitant el pont, i si el temps no falla, pujarem uns quants a la Vall d'Aran amb la Varadero... Si algú més corre per allá que ho faci saber que farem unes birres i/o refrescos.
Una abraçada a tothom i moltes V'sssss,
Laia
- Tonet
- Presentats
- Entrades: 891
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
- Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)
- maktub
- Presentats
- Entrades: 199
- Membre des de: dl. juny 25, 2007 4:36 pm
- Ubicació: Badalona
Per cert, resposta correcte :D és La Baells per allá Vilada.carles ha escrit: Aquesta segona foto te una pinta de Pantà de La Baells que no li treu ningú... es cert?? Una zona molt maca!!
És de la meva primera sortida "llarga" (de BCN a Berga i d'alla tirar cap a Vilada i Borredá, després per tornar anar cap a Ripoll i toooot avall. Molt maco de passejar-s'hi :) )
V'sss
- Laia_Hornet
- Presentats
- Entrades: 172
- Membre des de: dg. abr. 22, 2007 4:09 pm
- Ubicació: Barcelona
Eeeeei Laia!!!! Ostres, quin nom mes macuuuuu!!! :mrgreen: :mrgreen:
Contesto una mica tard, però com ja has llegit en l'altre post, estava de vacancetes!
En fi, que benvinguda i a veure si ens veiem aviat!!
I aprofita amb la 125cc pq com be et diuen, tindràs experiències que no oblidaràs mai!!!
V'sss
Contesto una mica tard, però com ja has llegit en l'altre post, estava de vacancetes!
En fi, que benvinguda i a veure si ens veiem aviat!!
I aprofita amb la 125cc pq com be et diuen, tindràs experiències que no oblidaràs mai!!!
V'sss
- Terraxaman
- Presentats
- Entrades: 544
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
- Ubicació: Montseny-Les Guilleries
- Contacta:
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
Holaaa:
Suposo que us va anar bé la sortida per l'Aran! Amb el bó que hi feia devia donar gust anar amb moto!!
Jo també hi vaig anar, i el dg vaig veure passar un grup de tres motos grises i una negra que algunes d'elles segur que eren Varaderos... :D El que passa és que jo no en vaig poder gaudir tant perquè hi vaig anar amb el cotxe carregat d'estris per a fer espele, i per això tampoc no us vaig dir res :oops: .
Salut!!
Suposo que us va anar bé la sortida per l'Aran! Amb el bó que hi feia devia donar gust anar amb moto!!
Jo també hi vaig anar, i el dg vaig veure passar un grup de tres motos grises i una negra que algunes d'elles segur que eren Varaderos... :D El que passa és que jo no en vaig poder gaudir tant perquè hi vaig anar amb el cotxe carregat d'estris per a fer espele, i per això tampoc no us vaig dir res :oops: .
Salut!!