Haurem d'esperar a principis d'any per poder-ho comprobar :D


Honda ha anunciat el llançament de la nova VFR800X Crossrunner 2015, model que ha estat sotmès a una profunda revisió, dotant-ho d'un formidable nivell d'equipament per reforçar la seva condició en el segment Adventure Sports Tourer.
Els profunds canvis als quals ha estat sotmès aquest model es reflecteixen ràpidament a simple vista amb un total redisseny de la carrosseria, que ens ofereix una imatge més distintiva i estilitzada, aspecte en el qual sens dubte contribueix la reubicació dels radiadors laterals en el frontal del semi-carenat, aconseguint un conjunt més estret.
Respecte a la Crossrunner original, a la venda des de 2011, la VFR800X Crossrunner 2015 ha estat desenvolupada per proporcionar major nivell de polivalència i prestacions. En aquest últim apartat el propulsor confia en la coneguda disposició V4 a 90º, amb doble arbre al capdavant (DOHC), 16 vàlvules i distribució variable VTEC, que una vegada sotmès a una profunda revisió ofereix més par a baix i mig règim a favor d'una major capacitat de tracció, a més d'un augment de potència màxima de fins a 78kW a 10.250rpm.
El bastidor doble biga d'alumini incorpora un subxasis revisat, més lleuger, i un nou basculant d'alumini. Les suspensions són de nova factura i compten amb més recorregut: 25mm en la forquilla davantera i 28mm en l'amortidor posterior, cercant un major confort per al pilot. En quant a l'equip de frens, el tren davanter confia ara en unes pinces de 4 pistons d'ancoratge radial que actuen sobre dos discos de 310mm. Com no podia ser d'una altra manera, el model compta amb sistema ABS de sèrie.
Entre l'elevat nivell d'equipament d'aquest model, destaca la incorporació d'un sistema de control de par heretat de la Crosstourer, denominat HSTC (Honda Selectable Torque Control), el qual ofereix dos nivells de control (ademés de off) que aconsegueixen reduir el par motor d'una forma suau en el precís instant en el qual es detecta una imminent pèrdua de tracció de la roda posterior.
La nova Crossrunner és una moto dissenyada per divertir-se conduint, però amb estil, confort i funcionalitat. A això contribueix el seient, ara ajustable en dues posicions d'altura, punys tèrmics de 5 nivells, intermitents auto-cancel·lables, ancoratges directes per a les maletes laterals, la pantalla regulable i el nou sistema d'il·luminació LED que li aporta una distintiva presència i un toc de qualitat.