aquesta no se...a mi m'agrada mes classicona i crec que l'han ajaponesat massa :heat

moltes mes fotos.....
http://www.moto.it/news/bmw-r1200r-2015.html
Moderador: Airald
si noi,a mi tambe m'agradava força el far rodo,aquesta de davant sembla una Yam MT....ara veig que amb els colors de las forquillas es podran demanar força opcions ja que la R va amb las basicas de la S 1000 r i la RS va amb ajustables DDC de la HP4,en fi,un avio de combat :Arpa quan vaig provar la Nine T em vaig quedar sorpres,es clar que eren 110 cv,aquesta amb 125 i aquest motor pot ser mmmmmmmm :Banda de totes maneres segur que amb tots els models seran de ''paganninni'' :pleaseStraw man ha escrit:cagada pastoret, amb lo bé que quedava el far rodo a la r1200r... :Gun1
suposso que com la actual,pero sense el desconte de liquidacio....ara el equipament que pot portar es molt mes i aixo diria que la fara mes alta de preu :ArpaGuixmo ha escrit:Kpeps!
collons que xules! i depreus com anirem Pep?
si en Max Friz aixeques el cap .... :smoke :smoke :Gun :Gun ,jajajjaja.Xavier ha escrit:Les trobo molt maques tot i que si no fos pels "perolos" no semblarien BMW.
:Saludant
Randy-650 ha escrit:Què busca el client a les BMW? Què fa que tothom que porta una BMW sap que pot entrar als revolts sense tenir
els deures fets? Molt fàcil....
El Telelever. On l'han deixat? Com pot ser que una marca com és BMW posi una forquilla invertida de fa mil anys?
Cada vegada entenc menys a aquests alemanys...