Entrada
Autor: Kpeps » dc. oct. 08, 2014 5:00 pm
bones amic.
una cosa Prony hi ha un interesat que vol mirar si es facil de posar o no,per lo que dema dijous sabre si esta lliure .........
a veure anem a pams....l'altre dia i per si algu s'el firava el vaig reinicialitzar del tot,borrant les quatre adresses que hi tenia posades.
lo de la actualitzacio,te un sobre a dins la caixa que te un codi,el vaig obrir perque m'ho van demanar si tenia actualitzacions gratuites de per vida ,el vaig obrir per esbrinar-ho,i si que en te,jo no ho he fet mai ja que no sabria ni per on començar :wokrpc .
els mapas de França en te es clar i de Europa sencera,li poses l'adressa i ti porta,aixo altre que demanes de la visualitzacio,diria que el 3d tambe el te ja que te varias configuracions,pero tampoc voldria dir algo que no es.
com anirem a la KDD i ens veurem t'ho miras sense compromis de cap mena,mirar pero no tocar que es gasta..... :Saludant
de totes maneres potser algu que el tingui aquest o el zumo 660 que a fi de contes es el amteix si que sap respondre a aquestes preguntas que fas.
petons i abrasades