Ja son un bon munt d'anys amb moto grossa (28 anys seguits, sense aturades). Amb tot aquest temps m'he anat equipant, be o malament, passant del texans, botes de la mili i el NAVA 2 fins a l'actualitat, en la qual crec que no em falta de res, però no "era" així.
Desprès de molts quilòmetres patint fred als dits de les mans, em diuen que els que tinc no son guants d'ivern, sinó d'entretemps. Ja em semblaven molt còmodes!!!
Fa uns anys vaig provar els sotoguants de seda. Potser per econòmics em van semblar poc eficaços.
Posteriorment vaig posar-me uns escalfadors de punys. Aquests escalfen els palmells de les mans, on no hi ha fred on no hi passen les venes. Potser me'n esperava mes, perquè em van decebre un xic.
Mes endavant em vaig comprar uns sotoguants KLAN calefactats. He de dir que el fred va desaparèixer del tot, però resulta que son un xic gruixuts i això feia que se'm quedés la ma molt comprimida, fins a ser força molest. Al mateix temps, aquesta solució no eliminava l'absència d'impermeabilitat front la pluja (o la neu).
Per tant, aquest any em vaig proposar regalar-me uns guants "de veritat" i aquest és el resultat:

Es tracta d'uns guants d'hivern, amb no-se-quantes membranes de no-se-què però que diuen que son eficaces (ja ho veurem). El millor es que també son calefactables i el kit ja inclou el cablejat i un regulador d'intensitat, cosa que no fan els altres fabricants.
Son de la marca holandesa GERBING (te nom de bona) i el model és el T-12. I son de pell, al menys en fan olor.
Quan ens veiem i faci fred, a les noies ja els deixaré posar-hi les mans a l'interior.
Jordi "Prony"