Bones!
Ostres! has posat l'anunci 15 dies tard.
Jo tenia la meva en venda però no vaig tenir temps ni de posar anunci. Encara la tinc jo però ja tinc un comprador confirmat, de totes maneres ja t'ho acabaré de confirmar.
La meva es molt econòmica i en principi només cal mirar l'embrague i el coixinet de direcció i tinc molts recambis.
La moto un 37000 kms i el motor teoricament menys de 20000, el vaig haver de canviar per trancament del tensor de la cadena de distribució.
Pel que fa a la moto jo miraria els circuit de gasolina jo el vaig fer nou, te molts tubs de goma aprop de motor i escape i es ressequen.
Jo no vaig tenir problema però la bomba mecànica de gasolina solia averiar-se, molta gent la treia i muntava un bomba elèctrica.
A part d'això no vaig tenir molts problemes, si vols fer viatge i carregar hauries de reforçar la part del parafang del darrera ja que molta part de la força la fa el portapàquets d'alumini i a mi s'em va trencar.
Lògicament neteja i ajustatge de carburador, canvi de filtres, repassar tensió cadena distribució, ajustar la cadena que fa girar l'eix contrarotant són coses que si vols fer km hauries de fer.
La majoria de DR supuren oli per l'accionament de l'embrague, també cambiaria el reten.
Si busques per la xarxa trobarà força informació:
-suzukidrbig.mforos.com
www.dr-big-shop.de
Sort amb el projecte.