Moderador: Airald
Gracies a vosaltres per deixar-me escriure en un fórum amb tanta gent expertaSteelman ha escrit:Gràcies per compartir-ho amb tots nosaltres
Ja tinc ganes de veure la continuació!
Kpeps la peque s'ho pasa d'allo mes be , por em dona que es faci gran ja ja jaKpeps ha escrit:culleres que xulo !! au que no s'ho passa be la nenagracies per compartir-ho
A tu per llegir-laKike Esteban ha escrit:Moltes gràcies per compartir l'experiència. Aquesta concentració la fico a la meva agenda.
Salut.
Kike.
Gracies a vosaltres , val la pena anar-hiKinder ha escrit:Gràcies per compartir !!!!
A veure si l'any vinent puc disfrutar-ho !!!!
De res . Els aficcionats al side som minoría en aquest país , on nomes hi han censats 900 sidecars dels moderns i uns 3.000 de antics i Urals.I no es de extrañar , les trabes que posa la administracio (Idiada , INTA , ITV i enginer) son grandisimes . Compte que la meva , i aixo que ja tenia la moto pagada , em va sortir per uns 15.000 euros el side i la transformacio de la moto mes el tramit a Espanya que eran 2.000 mes del estudi de enginyeria mes 1000 euros mes del IDIADA per homologar-lo.JosepM ha escrit:L'enhorabona per l'experiència!
Gràcies per la crònica,
Josep
PS. I jo que em pensava que els aficionats als sidecars eren una minoria molt minoritària!