Moderador: Airald
depen,si bufa el vent si,pero si no bufa....jo per res...no vaig enllocXavier ha escrit:Aquesta vegada si vols quedar a Portbou no seria cap bestiesa...
homeee,jo crec que no fa falta,pero be,si us ve de gust als OsonencsCabirol ha escrit:josep aquet cop no pasarem per manresa, o si? ja no no ho se, ves a saber per on ens fara pasar el gpsss
De fet, quan passem per Manresa tampoc parem... Oi Cabirol?Kpeps ha escrit:homeee,jo crec que no fa falta,pero be,si us ve de gust als OsonencsCabirol ha escrit:josep aquet cop no pasarem per manresa, o si? ja no no ho se, ves a saber per on ens fara pasar el gpsss![]()
si,ja es veu d'una hora lluny que en Cabirol es una persona temerosaXavier ha escrit:De fet, quan passem per Manresa tampoc parem... Oi Cabirol?
Em sembla que els manresans li feu por al Josep Mª i això que és un paio valent que si no...
Que va, , cuan tenim les motos "embalades" no hi ha qui ens pari, gas i enlláKpeps ha escrit:si,ja es veu d'una hora lluny que en Cabirol es una persona temerosaXavier ha escrit:De fet, quan passem per Manresa tampoc parem... Oi Cabirol?
Em sembla que els manresans li feu por al Josep Mª i això que és un paio valent que si no...![]()
si no pareu es perque vosaltres mireu la carretera ja que sou de conduccio atenta i ''manos al volante''
![]()
buffff .....pensava que tenia que creuar Osona solVMan ha escrit:Josep, lloc i hora per diumenge,haurem d'anar ben abrigadets![]()
![]()
![]()
![]()
dons si paseu per bracons,(tunel) que os semble si os esperem a tres cuarts de 8 ala rodona de torello? XEVI, EL SAGAL, que os semble?Kpeps ha escrit:buffff .....pensava que tenia que creuar Osona solVMan ha escrit:Josep, lloc i hora per diumenge,haurem d'anar ben abrigadets![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.......a mi em surten 1 h 3/4 de ruta,que us sembla a 1/4 de 8 a la pujada roja benzinera Repsol ? jo tenia pensat anar per tunel de Bracons - Olot - Besalu,perque per la C 25 quan arrives a Espinelves i mes endevant a aquella hora sempre fa mes vent i fred,ja direu que us sembla
![]()
p.d. i tan abrigats ,a veure si despres molesta la roba i tot,quin temps mes boig
Cabirol ha escrit:dons si paseu per bracons,(tunel) que os semble si os esperem a tres cuarts de 8 ala rodona de torello? XEVI, EL SAGAL, que os semble?Kpeps ha escrit:buffff .....pensava que tenia que creuar Osona solVMan ha escrit:Josep, lloc i hora per diumenge,haurem d'anar ben abrigadets![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.......a mi em surten 1 h 3/4 de ruta,que us sembla a 1/4 de 8 a la pujada roja benzinera Repsol ? jo tenia pensat anar per tunel de Bracons - Olot - Besalu,perque per la C 25 quan arrives a Espinelves i mes endevant a aquella hora sempre fa mes vent i fred,ja direu que us sembla
![]()
p.d. i tan abrigats ,a veure si despres molesta la roba i tot,quin temps mes boig
perfecte o a la rotonda o al lloc de las benzineres,ens veiem demaCabirol ha escrit:nosaltres hem quedad ala rodona, pero si voleu podriem quedar uns 300 metres mes amunt de la surtida de torello, on estava previst fer unes benzineres, que no shan arribat a fer mai
Xavier ha escrit:Va vinga faré un esforç i em llevaré 5 minuta abans.
A 3/4 de 8 a la rotonda!