Rider 2015

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Jonatan XJ6
Presentats
Entrades: 44
Membre des de: dg. feb. 01, 2015 9:47 pm
Ubicació: Barcelona Capital

Re: Rider 2015

Entrada Autor: Jonatan XJ6 » dc. feb. 04, 2015 8:22 pm

Moltisimes gracies per els vostres consells!!!! No sabeu lo agrait que estic!!! Qualsevol cosa que sigui per ajudar sempre es ven rebuda!

Jo no tinc gaire experiencia en rutes es per aixo que intento prepararme per lo que calgui... soc una persona que m'agrada tenir tot ven plantejat, saber que vui fer, com ho fare, i faig que aixo sigui una realitat amb tot el que faig a la vida, hem fico de vegades molt en fer un bon paper en tot allo qur faig, de vegades no es bo tenir tot tant calculat perque si surt alguna cosa malament es una topada dificil de superar i pot trencar tot lo plantejat, pero be soc aixi...

Veig que teniu molta moooolta mes experiencia que jo... us puc enviar el pdf que tinc fet per recomanarme alguna cosa si cal? Per modificar, eliminar o ficar alguna cosa???

Moltes gracies per tot! Estic molt agrait!

Mi
Presentats
Entrades: 63
Membre des de: dc. abr. 24, 2013 7:19 pm
Ubicació: Sant Salvador de Guardiola

Entrada Autor: Mi » dg. feb. 08, 2015 8:33 pm

Hola gent.
Ahir parlan amb un amic, amb va comentar que las inscriccions de la Rider pugerian de preu. Rider 1000 ( 75 euros), algu sap algo?

Jonatan XJ6
Presentats

Entrada Autor: Jonatan XJ6 » dg. feb. 08, 2015 11:18 pm

Mi ha escrit:Hola gent.
Ahir parlan amb un amic, amb va comentar que las inscriccions de la Rider pugerian de preu. Rider 1000 ( 75 euros), algu sap algo?
Ostras! No tinc ni idea...a veure si algu sap alguna cosa...jo tenia entes que serien 50€....

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dl. feb. 09, 2015 9:17 am

Mi ha escrit:Hola gent.
dons a mi m'ha arrivat el mateix,pero sense ser oficial no vull dir res,seria una mala jugada si no te un valor afegit molt justificat :catnono una pujada d'un 50 % de cop ho trobo massa :esperant :esperant i mes si nomes es per els de la 1000 que a fi de contes es el que dona el nom a l'esdeveniment.
p.d. dubto que a 50 euros hi hagin tingut que afegir ni un ral cap any,al facebook els he demanat que es manifestin ja que en anys anteriors ja estavan publicats els preus (que van aixecar molta polseguera) i el que oferien.
Imatge

Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dl. feb. 09, 2015 9:43 am

Doncs si pugen el preu em plantejare seriosament el no tornar-hi aquest any,... ja he fet un esforç econocmic extra apuntant-me a Penitentes com per ara haver de pagar mes a la Rider... I de fet potser es lo que busquen: menys gent i els mateixos ingressos. :catvampir

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dl. feb. 09, 2015 10:18 am

Boolean ha escrit:Doncs si pugen el preu em plantejare seriosament el no tornar-hi aquest any,... ja he fet un esforç econocmic extra apuntant-me a Penitentes com per ara haver de pagar mes a la Rider... I de fet potser es lo que busquen: menys gent i els mateixos ingressos. :catvampir
si company,els de la Penitentes amb el rollo dels transponders tambe s'han abonat a la pujada,com han omplert enseguida totes las plaças (jo em vaig inscriure 3 dies despres i tenia el nº de reserva 60) aquests deuen haver dit,dons nosaltres tambe pujem preus....a veure com acava el tema i si es veritat o no i si la pujada es justificada amb algun detall d'importancia.
p.d el que esta clar es que tens rao i 150 euros en inscripcions son molts diners .
Imatge

Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Entrada Autor: Billy_Joe » dl. feb. 09, 2015 10:33 am

Kpeps ha escrit:
Boolean ha escrit:Doncs si pugen el preu em plantejare seriosament el no tornar-hi aquest any,... ja he fet un esforç econocmic extra apuntant-me a Penitentes com per ara haver de pagar mes a la Rider... I de fet potser es lo que busquen: menys gent i els mateixos ingressos. :catvampir
si company,els de la Penitentes amb el rollo dels transponders tambe s'han abonat a la pujada,com han omplert enseguida totes las plaças (jo em vaig inscriure 3 dies despres i tenia el nº de reserva 60) aquests deuen haver dit,dons nosaltres tambe pujem preus....a veure com acava el tema i si es veritat o no i si la pujada es justificada amb algun detall d'importancia.
p.d el que esta clar es que tens rao i 150 euros en inscripcions son molts diners .
En el meu cas, una pujada així, sinó és molt i molt justificada, farà que em replantegi la participació.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Jordipm
Presentats
Entrades: 268
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 12:24 am
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia

Entrada Autor: Jordipm » dl. feb. 09, 2015 10:39 am

No sé si tindrà res a veure que totes les entitats i clubs esportius hauran de cotitzar o com a mínim declarar els seus ingresos amb hisenda ???? :catnono :catko

De totes maneres esperem a veure que diuen oficialment. :esperant

Billy_Joe
Presentats

Entrada Autor: Billy_Joe » dl. feb. 09, 2015 12:12 pm

Jordipm ha escrit:No sé si tindrà res a veure que totes les entitats i clubs esportius hauran de cotitzar o com a mínim declarar els seus ingresos amb hisenda ???? :catnono :catko

De totes maneres esperem a veure que diuen oficialment. :esperant
També podria ser, però en teoria cap dels organitzadors cobra per la seva tasca tinc entès, només desplaçaments i dietes.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Jonatan XJ6
Presentats

Entrada Autor: Jonatan XJ6 » dl. feb. 09, 2015 2:26 pm

:oops:

No sabia res d'aquesta de penitentes...pero me ficat a la web i carai...te moooolt bona pinta...aviam si hem fara canviar de romb... avui indagare aviam... crec que la organiçacio esta molt mes avançada que la rider...

Jordipm
Presentats
Entrades: 268
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 12:24 am
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia

Entrada Autor: Jordipm » dl. feb. 09, 2015 2:27 pm

Vols dir que No están plenes les inscripcions de penitentes?

Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

Entrada Autor: Cuco » dt. feb. 10, 2015 1:28 pm

L'any passat em va sobtar la ma de gent que vaig adelantar a la nit. Als que no us agrada conduir de nit i baixeu molt el ritme us aconsello que no us encanteu gaire asseguts a taula, que després es paga. Deixeu el sopar per a l'arribada...

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. feb. 10, 2015 6:56 pm

M'han dit això

Extaoficialment "si"
1000....75eu
500......60eu
300......50eu
Pero i hauran mes sorpresses i regals que al tres edicions

Enviat des del meu XperiaZ2 i Tapatalk
Ex ...moltes coses

Billy_Joe
Presentats

Entrada Autor: Billy_Joe » dt. feb. 10, 2015 7:37 pm

Steelman ha escrit:M'han dit això

Extaoficialment "si"
1000....75eu
500......60eu
300......50eu
Pero i hauran mes sorpresses i regals que al tres edicions

Doncs veurem si està realment justificat l'augment del 50% del cost.

Billy_Joe
Presentats

Entrada Autor: Billy_Joe » dt. feb. 10, 2015 7:41 pm

La meva idea és que potser el merchandising no tira prou i l'inclouran en el paquet tant sí com no. Tant de bo m'equivoqui i sigui un altre cosa.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. feb. 10, 2015 8:17 pm

Sort q MTC tenim recursos
Mireu calendari al pont de maig...
;)

Ex ...moltes coses

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dt. feb. 10, 2015 10:43 pm

Billy_Joe ha escrit:La meva idea és que potser el merchandising no tira prou i l'inclouran en el paquet tant sí com no. Tant de bo m'equivoqui i sigui un altre cosa.
no se jo.....l'any passat vaig comprar dues samarretas i una gorra,ja t'els gastas els 75 ,penso que hi ha gent que ha de venir a de fora,quedar-se a dormir,sopar,el que es gasta en benzina per arrivar fins a Manresa i despres tornar a casa seva,aixo si no es queda tambe a dormir la nit de dissabte,ja no vindra de 25 euros....a veure si es com diu l'Steelman (que segur que si) i a veure com ho ''venen''......de totes maneres ara ja m'he fet la ideia de apuntar-me i no hi faltare que em dona vida el fet de participar i una excusa per poder anar en moto......o sigui que......be,seguirem fent previas de tant en tant que aixo si que surt car amb un bon tiberi pel mitg :riure :riure :riure
p.d. i no deixaria de trobar-ho una jugarreta.....
Imatge

Dodo
Presentats
Entrades: 1166
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Entrada Autor: Dodo » dt. feb. 10, 2015 11:50 pm

Steelman ha escrit:Sort q MTC tenim recursos
Mireu calendari al pont de maig...
;)

Xplica, plica :esperant :esperant :esperant :esperant :esperant
Que hi ha el Maig? :catcallo Haig de demanar vacances? -giveup
:coets :coets

Billy_Joe
Presentats

Entrada Autor: Billy_Joe » dc. feb. 11, 2015 1:15 am

Kpeps ha escrit:
Billy_Joe ha escrit:La meva idea és que potser el merchandising no tira prou i l'inclouran en el paquet tant sí com no. Tant de bo m'equivoqui i sigui un altre cosa.
no se jo.....l'any passat vaig comprar dues samarretas i una gorra,ja t'els gastas els 75 ,penso que hi ha gent que ha de venir a de fora,quedar-se a dormir,sopar,el que es gasta en benzina per arrivar fins a Manresa i despres tornar a casa seva,aixo si no es queda tambe a dormir la nit de dissabte,ja no vindra de 25 euros....a veure si es com diu l'Steelman (que segur que si) i a veure com ho ''venen''......de totes maneres ara ja m'he fet la ideia de apuntar-me i no hi faltare que em dona vida el fet de participar i una excusa per poder anar en moto......o sigui que......be,seguirem fent previas de tant en tant que aixo si que surt car amb un bon tiberi pel mitg :riure :riure :riure
p.d. i no deixaria de trobar-ho una jugarreta.....
Cert, amb el que et gastes en la Rider1000 25€ no són tant, exactament és això, i si són per millorar... Però just és aquest pensament el que és una temptació a l'hora de marcar preus, i com tu, ja tinc la idea feta i difícilment canvii, però vull veure com ho venen això si es confirma finalment.

Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dj. feb. 12, 2015 9:25 am

Pfff.... Quin cop de pal aquest maig.... Entre penitentes i la rider... Tinc ganes de fer-la si o si... Haurem de fer guardiola fins llavors.

Espero que la pujada de preu estigui de sobres justificada... I si no m'enfado i no respirare! (Llegeixis com una pataleta infantil)

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”