Sortirem prou junts com per a esperar-nos, no????

Anirem comentant

Moderador: Airald
dons jo me apuntat per la rao següent,el organitzador cobra una mica mes que l'any pasat,no s'explica be,m'emprenyo i faig el ''pataleo'' lluito aferrisadament tan als foros coma les xarxas socials,el que no es correcte no ho es i s'ha de mirar de vençer,un cop la ''batalla'' esta perduda,saben del ben cert que estara organitzat de PM m'apunto,no per el que em donaran de mes (que ja ho poden invertir a Caritas) sino per participar en un esdeveniment en el que et donen un pin que pots lluir (per mi aixo es tot i no vol dir que ho aconsegueixi ja que hi han molts factors) cuantas vegades hi ha als foros fils de : quants km's has fet en un dia ?? i en surten molts,amb mes de 1000,pero jo em pregunto i que ?? a on anaves ?? a treballar ?? a regar el hort ?? calia ?? es com si jo dic que he corregut una marathon,qui s'ho creu....si no ho demostro,ningu,per lo que paraleles,alternatives i demes,per mi no son correctes i menys aquell dia,recordeu Beget l'any passat ?? encara que entenc l'enfadament de molts,una cosa tinc clara,si et fixes en els apuntats de la 500,molts l'any passat ho estaban a la 1000 i no crec que sigui per 15 €,encara que siguin de ''relleno'' com els de la 300,desvirtuen la prova,al meu entendre es clar,pero aquests si que son negoci.VMan ha escrit:Nosaltres aquest any hem passat, per mi havien de haver explicat mes be el perque d aquest increment de preu o a canvi de que? Com no ho han deixat clar jo no em sento amb confiança amb l'organitzador,ja son dos anys prenen el pel,es la meva opinio,per descomptat es una inscripcio lluire i cada u fa el que vol amb els seus €urus
Enviat des de l'A0001
Avisa'm, a veure si podem coincidir!!!Kpeps ha escrit:a veure si puc fer alguna previa que vaig molt malament de temps.
En principi sí, però no tinc clar si aquest any, com hi ha millor repartiment de categories, podran admetre més participants. De moment ja n'hi ha 1009Jordipm ha escrit:Es el límit no?
Je je je... No sempre és així, però si fent la Rider 1000 podem ser 750, encara hi podríem ser 200 més.Jordipm ha escrit:Quants mes serem mes riurem ...
Enviat desde qui sap on ....
Por ser si que tens raó, a veure si ens posaran semàfors a la c17 i al Montsant i al ...i al... Buf [GRINNING FACE WITH SMILING EYES]Billy_Joe ha escrit:Je je je... No sempre és així, però si fent la Rider 1000 podem ser 750, encara hi podríem ser 200 més.Jordipm ha escrit:Quants mes serem mes riurem ...
Enviat desde qui sap on ....