Gràcies per la resposta, Enric.
De fet la setmana passada ja els vaig muntar, i...sí, en el menys important dels sentits, "fa més moto". Veure un 180 de tacs fa patxoca
Pel que fa al resultat, vaig poder fer una sortida amb tot de trails mitjes/grosses/lleugeres dissabte passat des de Cardedeu fins a Tossa de Mar per off, i tormada per asfalt, amb una climatolgía gloriosa, pel que vaig poder provar en tots els terrenys la goma (menys en pluja, clar), i les conclussions respecte als originals (mixtes que de trail nomes tenen el nom), i respecte als Karoo3 que portava fins ara son:
Mixtes originals 170/17 ContriTrailAttack:
Carretera Conduccio normal/pausada: 10
Carretera Conducció Sport: 8
Pistes seques/humides:3
Fang: 1
Karoo3 en 170/17:
Carretera Conducció normal/pausada:6 Fan soroll, i les inclinacions son "escalonades"
Carretera Conducció Sport:5 Al obrir inclinat té poc grip, llògicament
Pistes seques/humides:6
Fang:3
TKC80 en 180/17/55:
Carretera Conducció normal/pausada:7 Fan mes soroll que les KAroo3, però "no escalona" al inclinar, i dona molta confiança en els recolzaments amb molta inclinació
Carretera Conducció Sport: 2; a la que obres gas en inclinacions mitges a 4500rpm en 4ª, el lum de control de traccio va un 100%; la moto no avança si acceleres inclinat, molt exagerat
Pistes seques/humides:8
Fang:4
Aquestes diferències en positiu del TKC vs Karoo3 no son pel fet de que sigui un 180 en comptes del 170 original, si no per la diferència de tacs vs Karoo2, pel que escric això per explicar-vos la comparativa Originals/Karoo/TKC80
P.D: Es acollonant com de be van aquestes bèsties de més de 200kgs fent off
![-shock -shock](./images/smilies/-shock.gif)
....m'ho passo ogual de bé que amb la 500EXC (però no passo pels mateixos llocs, clar...)
Salut!!!
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.