Entrada
Autor: lemansotarres » dj. set. 20, 2007 5:11 am
Que és pot dir de les italianes. Que totes follen. Vull dir que mullen. Que totes les que hem provat al llarg dels anys han anat bé. I algunes encara tiren.
Les Moto Guzzi són motos bones.
Que és una moto feta a consciència, on n'hi hagi.
Te un dinamisme especial aquesta fantàstica merda de moto. Qui no ha tingut una nòvia italiana i no ho sap! Cal sentir-la bramar. Primer. I aquesta senyora musculatura no se li dóna a parir al primer estudiant. Aquesta mecànica lògica és un Capo di Lavoro, com diuen els tècnics de totes les bandes del món. D'una taula de disseny d'apardillats tuninguetistes i fashion victims no surt això. D'entrada.
I després que té altres coses. Que no us penso debelar, per cortesia, potser, amb el producte.
Feu-vos-en fer una a mida i tindreu la moto.
Compreu el que trieu sempre tindreu una moto.
Jo tampoc crec en els italiani d'una manera incondicional, perquè són uns cosins pobres de catalans barrejats amb moros, si fa o no fa. Però és que tampoc n'hi ha per tant, de la mala fama, xicotets meus.
Jo posaria ma vida a la gropa d'una Laverda tranquilament. I tu i aquell altre, segurament, bavejant, potser des d'un artefacte més o menys espanyolitzat. Jo portaria a tota castanya la deesa Benelli i vosaltres tranquils, que no m'empaitareu. Jo amb un crono de la Desmo me les arreglo a Nurburggring, i això que sóc ben patata. I una traçada de Guzzi paga la pena d'haver deixat de provar unes 3.000 motos. No sé si et serveix.
I em sembla que tot això ve perque no sé si va ser la Magnetti Marelli que va fer uns errors en uns motllos dels delcos que varen patir i purgar dues o tres generacions de "bienpagàs". Les vedettes d'aleshores. Que en aquests país de sants no han estat gaire ben vistes durant segles. I potser fóren aquests, entre molts d'altres prejudicis, els que fan que a l'Estat del Vaticà no et trobis mai una Derbi, una Montessa ni una Ossa. Què t'hi jugues.
Ara, nens. Voi vi farete.
La Bultaco aporta coses a la vida. Fotre patada i obrir un gas com de Bultaco ...et fa ser ...una altre.
Moto Guzzi et fa el mateix.
En l'us de la centraleta. Si vostè vol. Som al segle XXI.
Molt després venen els baixos.
Si et serveix.
Suc al ferro.