Rider 2015

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Re: Rider 2015

Entrada Autor: Boolean » dg. abr. 12, 2015 12:45 pm

Lomotard ha escrit:Una pregunteta sobre el tram de Tornafort.
Jo faré la Rider 500 amb 7 companys més, 4 anem amb motos trails i 4 van amb moto de carretera.
El Xavi ja ha deixat clar passarà pels trams de terra i en els seus vídeos diu que aquest tram està trencat i mig.
¿Xavi i la gent que heu fet aquest tram que ens recomaneu, fer el tram recomanat per l'organització o passar per Sort?

:esperant
El tram de Tornafort no és massa llarg. Amb motos de carretera és pot fer bé, amb calma però bé. Jo vaig dir de pujar per Sort en calent. Després reflexionant vaig veure que tampoc era tant llarg i que el camí de baixada tampoc era un camí de roses que et facilités molt la cosa.

El de Espluga de Serra ja es un altre tema, allò és pista pura i dura, allí si que us recomano fer mitja volta i baixar per on heu pujat tenint en compte que aneu amb motos de carretera. Pero vaja, sempre queda a la vostra elecció. Per Internet és veu gent amb Rs fent pistes impossibles... Així que tot podria ser

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dg. abr. 12, 2015 1:05 pm

Boolean ha escrit:
Jo faré la Rider 500 amb 7 companys més, 4 anem amb motos trails i 4 van amb moto de carretera.
El Xavi ja ha deixat clar passarà pels trams de terra i en els seus vídeos diu que aquest tram està trencat i mig.
¿Xavi i la gent que heu fet aquest tram que ens recomaneu, fer el tram recomanat per l'organització o passar per Sort?

El tram de Tornafort no és massa llarg. Amb motos de carretera és pot fer bé, amb calma però bé. Jo vaig dir de pujar per Sort en calent. Després reflexionant vaig veure que tampoc era tant llarg i que el camí de baixada tampoc era un camí de roses que et facilités molt la cosa.

El de Espluga de Serra ja es un altre tema, allò és pista pura i dura, allí si que us recomano fer mitja volta i baixar per on heu pujat tenint en compte que aneu amb motos de carretera. Pero vaja, sempre queda a la vostra elecció. Per Internet és veu gent amb Rs fent pistes impossibles... Així que tot podria ser
el tram de Tornafort es pot fer sense dificultat per on diu l'organitzacio,jo el vaig fer plovent un dia d'exploratoria i en una Naked,res que amb una mica de precaucio per algun que altre foradot no es pugui fer,el d'Espluga de Serra,anar per on recomana l'organitzacio es el gust i las ganas,mitja volta i andando que es gerundio,a no ser que tinguis ganas d'apretar cargols al arrivar a la carretera general :riure :riure tambe el vaig fer,plovent,el mateix dia i no em vaig caure varis cops mes per sort que per traça en el mon del ''endurolight'',l'altre que ara si ja tinc mes que clar es el de Vilanova de Meia,per coll de Corniols i abans d'arrivar a Artesa de Segre cap a Vilanova de Meia .....ens fem grans :cattimit :cattimit
p.d. la gent es pren a broma els trams d'Albages fins a Morera de Montsant,pero si no t'els estudia be,amb la kilometrada que durem a sobre tambe tenen guasa depenent per on es facin i jo els tinc mitg mitg.... -mu -mu -mu
Imatge

Lomotard
Presentats
Entrades: 52
Membre des de: dj. feb. 26, 2015 2:26 pm
Ubicació: Sant Guim de Freixenet (Joan i Gemma)

Entrada Autor: Lomotard » dg. abr. 12, 2015 3:46 pm

Kpeps ha escrit:
Boolean ha escrit:

el tram de Tornafort es pot fer sense dificultat per on diu l'organitzacio,jo el vaig fer plovent un dia d'exploratoria i en una Naked,res que amb una mica de precaucio per algun que altre foradot no es pugui fer,el d'Espluga de Serra,anar per on recomana l'organitzacio es el gust i las ganas,mitja volta i andando que es gerundio,a no ser que tinguis ganas d'apretar cargols al arrivar a la carretera general :riure :riure tambe el vaig fer,plovent,el mateix dia i no em vaig caure varis cops mes per sort que per traça en el mon del ''endurolight'',l'altre que ara si ja tinc mes que clar es el de Vilanova de Meia,per coll de Corniols i abans d'arrivar a Artesa de Segre cap a Vilanova de Meia .....ens fem grans :cattimit :cattimit
p.d. la gent es pren a broma els trams d'Albages fins a Morera de Montsant,pero si no t'els estudia be,amb la kilometrada que durem a sobre tambe tenen guasa depenent per on es facin i jo els tinc mitg mitg.... -mu -mu -mu
Ok gràcies. Directe de cap a Tornafort per on recomana l'organització.
Els que fem la 500 saltem de Tornafort cap a Vilona de Meià i ens escapem del tram d'Espluga de Serra.
Ara si que tinc bastant clar l'itinerari que farem per la Rider.

Jonatan XJ6
Presentats
Entrades: 44
Membre des de: dg. feb. 01, 2015 9:47 pm
Ubicació: Barcelona Capital

Entrada Autor: Jonatan XJ6 » dl. abr. 13, 2015 8:18 am

Bones! Abans de ahir vaig fer amb companys de la rider1000 els primers 3 punts de control, manresa, collsuspina, reig i vem acabar a campdevanol, collsuspina no te res...pero al reig...........ahi........nosaltres amb nakeds vem passar gaire be sense problemes...a una velocitat de 30-60km/h pero molt al tanto...jo crec que les R i les custom patiran i de valent....les pujades que el trobes de cop i volta...els trenca aigues que hi han...les curves tancades amb sorra i sense avisar....veurem si ningu te alguna topada...es un tram que sha de tenir experiencia a sobre la moto, i saber com actuar sense perdre els nervis perque segons quin tram si agafas el freno davanter estas perdut..., nosaltres vem fer el tram amb una velocitat bastant elevada, pero sense perdre el cap i sense jugarmela..., a 30-60 vas tranquilet pero fins i tot al primer tram gaire be totes les curves de pujada tenia que ficar 1ra per pujar..., a mida que anava veien el cami hem sortian dubtes que si alguna que altre curva per nosaltres era per treballarla amb 1ra com seria per una harley........recomano anar-hi primerament a practicarla 1 cop al menys...

I el que comenteu a espluga de serra ( crec que es on es fa la U ara no tinc planol aqui...) nosaltres llençarem cap avall fent el cami de sorra..., si al briefing van dir que baixava un bus amb els nens a diari puc baixar jo amb naked segur....

Be no aburreixo mes salutacions! Vsss

Lomotard
Presentats
Entrades: 52
Membre des de: dj. feb. 26, 2015 2:26 pm
Ubicació: Sant Guim de Freixenet (Joan i Gemma)

Entrada Autor: Lomotard » dl. abr. 13, 2015 9:00 am

Jonatan XJ6 ha escrit:Bones! Abans de ahir vaig fer amb companys de la rider1000 els primers 3 punts de control, manresa, collsuspina, reig i vem acabar a campdevanol, collsuspina no te res...pero al reig...........ahi........nosaltres amb nakeds vem passar gaire be sense problemes...a una velocitat de 30-60km/h pero molt al tanto...jo crec que les R i les custom patiran i de valent....les pujades que el trobes de cop i volta...els trenca aigues que hi han...les curves tancades amb sorra i sense avisar....veurem si ningu te alguna topada...es un tram que sha de tenir experiencia a sobre la moto, i saber com actuar sense perdre els nervis perque segons quin tram si agafas el freno davanter estas perdut..., nosaltres vem fer el tram amb una velocitat bastant elevada, pero sense perdre el cap i sense jugarmela..., a 30-60 vas tranquilet pero fins i tot al primer tram gaire be totes les curves de pujada tenia que ficar 1ra per pujar..., a mida que anava veien el cami hem sortian dubtes que si alguna que altre curva per nosaltres era per treballarla amb 1ra com seria per una harley........recomano anar-hi primerament a practicarla 1 cop al menys...

I el que comenteu a espluga de serra ( crec que es on es fa la U ara no tinc planol aqui...) nosaltres llençarem cap avall fent el cami de sorra..., si al briefing van dir que baixava un bus amb els nens a diari puc baixar jo amb naked segur....

Estic gairebé totalment d'acord a tu Jonatan sobre el tram del Reig. Jo també l'he fet i ja vaig comentar al seu moment que algunes motos patiran. Em va semblar un tram un pel extrem.
Personalment i en la meva opinió, no recomano anar-hi a practicar, ja que no vaig gaudir gents d'aquest tram i si no fos per la Rider no el tornaria a fer mai més. També cal recalcar, que les pitjors condicions del tram es troben als primers 8 o 10 kms, després no és que millori molt però ja és més factible per qualsevol tipus de moto (però s'ha de seguir vigilant i anar amb molt de compte a les condicions canviants de la carretera).

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dt. abr. 14, 2015 10:09 am

be,ja han publicat els CP's :catpensant mes sorpreses,ara es veu que no es Puigcerda,es a Alp,ben al mitg de la poblacio,baixant de la carretera de la Molina a 150 m i segellar,alhesores enlloc d'anar cap a la Seu d'Urgell per Bolvir es tindra que anar per Prats i Sansor que tambe es força maco,el C.P del Reig ara ja se on es,amb la gravacio de la Gopro que vaig fer desde el cartell de la carretera de Sant Privat d'en Bas,esta a 14 minuts i es tan estret que aconsellen ni baixar de la moto ?? mes d'un girara cua......i espero que ningu sigui tan iluminat de pujar al reves desde Vidra ¿?
Imatge

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dt. abr. 14, 2015 11:30 am

He comptat (a la mil):

275 BMW
88 Honda
73 Yamaha
53 Suzuki
38 Kawa
28 Triumph
21 Ducati
17 Harley
4 Vespa
2 Guzzi
2 MW Augusta
1 Gilera
1 Buell
1 Aprilia

Per cert, d'aquell parell de germans que sembla que l'any passat la van liar amb la seva agressivitat aquest any en repeteix un, suposo que mentre pagui tothom hi és benvingut. Aneu molt en compte aquells que tingueu els dorsals per sota de l'àrea dels 480's perquè patiu el risc de patir algun avançament perillós al poc de sortir.
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Entrada Autor: Billy_Joe » dt. abr. 14, 2015 11:42 am

Prony ha escrit:He comptat (a la mil):

275 BMW
88 Honda
73 Yamaha
53 Suzuki
38 Kawa
28 Triumph
21 Ducati
17 Harley
4 Vespa
2 Guzzi
2 MW Augusta
1 Gilera
1 Buell
1 Aprilia

Per cert, d'aquell parell de germans que sembla que l'any passat la van liar amb la seva agressivitat aquest any en repeteix un, suposo que mentre pagui tothom hi és benvingut. Aneu molt en compte aquells que tingueu els dorsals per sota de l'àrea dels 480's perquè patiu el risc de patir algun avançament perillós al poc de sortir.
Hi ha més BMW que totes les de les marques japoneses juntes, tela.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dt. abr. 14, 2015 2:12 pm

Amb tanta BMW es preveuen molts problemes ales benzineres, es "vox populi" que els propietaris de BMW sempre han de passar per caixa abans de fer benzina. -tease -tease
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Jordipm
Presentats
Entrades: 268
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 12:24 am
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia

Entrada Autor: Jordipm » dt. abr. 14, 2015 2:14 pm

Lomotard ha escrit:
Jonatan XJ6 ha escrit:Bones! Abans de ahir vaig fer amb companys de la rider1000 els primers 3 punts de control, manresa, collsuspina, reig i vem acabar a campdevanol, collsuspina no te res...pero al reig...........ahi........nosaltres amb nakeds vem passar gaire be sense problemes...a una velocitat de 30-60km/h pero molt al tanto...jo crec que les R i les custom patiran i de valent....les pujades que el trobes de cop i volta...els trenca aigues que hi han...les curves tancades amb sorra i sense avisar....veurem si ningu te alguna topada...es un tram que sha de tenir experiencia a sobre la moto, i saber com actuar sense perdre els nervis perque segons quin tram si agafas el freno davanter estas perdut..., nosaltres vem fer el tram amb una velocitat bastant elevada, pero sense perdre el cap i sense jugarmela..., a 30-60 vas tranquilet pero fins i tot al primer tram gaire be totes les curves de pujada tenia que ficar 1ra per pujar..., a mida que anava veien el cami hem sortian dubtes que si alguna que altre curva per nosaltres era per treballarla amb 1ra com seria per una harley........recomano anar-hi primerament a practicarla 1 cop al menys...

Estic gairebé totalment d'acord a tu Jonatan sobre el tram del Reig. Jo també l'he fet i ja vaig comentar al seu moment que algunes motos patiran. Em va semblar un tram un pel extrem.
Personalment i en la meva opinió, no recomano anar-hi a practicar, ja que no vaig gaudir gents d'aquest tram i si no fos per la Rider no el tornaria a fer mai més. També cal recalcar, que les pitjors condicions del tram es troben als primers 8 o 10 kms, després no és que millori molt però ja és més factible per qualsevol tipus de moto (però s'ha de seguir vigilant i anar amb molt de compte a les condicions canviants de la carretera).
Jo només espero que aquell dia no es deixi circular vehicles en sentit contrari, cotxes sobretot, en vaig trobar 8-10 i enmig de los corbes no fa gens de gracia. I si hi ha algú que es vol passar de llest corrent excessivament se la jugarà del tot.

Enviat desde qui sap on ....

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dt. abr. 14, 2015 6:02 pm

Prony ha escrit:He comptat (a la mil):

275 BMW
88 Honda
73 Yamaha
53 Suzuki
38 Kawa
28 Triumph
21 Ducati
17 Harley
4 Vespa
2 Guzzi
2 MW Augusta
1 Gilera
1 Buell
1 Aprilia

culleres Prony m'has fet contar las KTM del teu cor :riure :riure mira que t'agrada poc aquesta marca,eh !! ni han 19,com anecdota t'explicare que els dos anys anteriors anant amb la R 90 S els dos unics cops que m'han adelantat de mala forma i al limit de molestar -sh_banned -sh_banned han estat motos d'aquest fabricant.....
p.d. te pebrots que hi han mes clasicas de BMW de 2 valvulas -mu -mu que models que anavan a ser la fi de la GS :riure :riure :riure :riure
Imatge

Jonatan XJ6
Presentats
Entrades: 44
Membre des de: dg. feb. 01, 2015 9:47 pm
Ubicació: Barcelona Capital

Entrada Autor: Jonatan XJ6 » dt. abr. 14, 2015 10:38 pm

Jordipm ha escrit:
Lomotard ha escrit:

Jo només espero que aquell dia no es deixi circular vehicles en sentit contrari, cotxes sobretot, en vaig trobar 8-10 i enmig de los corbes no fa gens de gracia. I si hi ha algú que es vol passar de llest corrent excessivament se la jugarà del tot.

Jo hem vaig trobar amb un parell de cotxes i vem passar justets tots dos........segons la rider al punt de control hi haura una autocarvana...algu sha preguntat como la faran artibar alla??? :D

Jordipm
Presentats

Entrada Autor: Jordipm » dc. abr. 15, 2015 8:31 am

Jonatan XJ6 ha escrit:
Jordipm ha escrit:
Lomotard ha escrit:

Jo hem vaig trobar amb un parell de cotxes i vem passar justets tots dos........segons la rider al punt de control hi haura una autocarvana...algu sha preguntat como la faran artibar alla??? :D
En helicopter potser? [WINKING FACE]

XeviDL650K8
Presentats
Entrades: 64
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 11:07 pm

Entrada Autor: XeviDL650K8 » dc. abr. 15, 2015 12:37 pm

Jordipm ha escrit:
En helicopter potser? [WINKING FACE]
Ara entenc l'increment en el preu!!!! Totalment justificat!!!! :aplaudiment :aplaudiment :riure :riure :riure :riure

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dc. abr. 15, 2015 1:00 pm

Jordipm ha escrit: Jo hem vaig trobar amb un parell de cotxes i vem passar justets tots dos........segons la rider al punt de control hi haura una autocarvana...algu sha preguntat como la faran artibar alla??? :D...........En helicopter potser?

el primer cop que vaig fer el Reig al mes de gener,em va semblar una mica fora de lloc,brut,humit....l'altre dia el vaig fer,sec ja no tan brut degut a que la temporada de tala esta finalitzada :catBirra a aquest tram se li ha donat mes ''bomboiplatillo'' del que es ,,ademes en un altre forum he llegit que ahir un company va anar a fer una previa al tram de Soriguera-Tornafort i l'estan acondicionant :aplaudiment :aplaudiment
Imatge

Billy_Joe
Presentats

Entrada Autor: Billy_Joe » dc. abr. 15, 2015 9:20 pm

Prony ha escrit:Amb tanta BMW es preveuen molts problemes ales benzineres, es "vox populi" que els propietaris de BMW sempre han de passar per caixa abans de fer benzina. -tease -tease
Doncs Jordi, a mi em sembla que te un bon consum, tenia una KTM 990SM, i era una gran moto i molt divertida, però tenia un consum molt més alt, així que amb aquest tema hi he sortit guanyant.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dj. abr. 16, 2015 11:09 am

avui es dia 16,per lo tant a un mes vista,comença la conta enrera :coets :coets :coets
Imatge

Mon&mon
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: dg. març 01, 2015 9:19 am
Ubicació: Sant Julià de Lòria

Entrada Autor: Mon&mon » dv. abr. 17, 2015 8:35 pm

Demà tornarem a fer el tram de Tornafort.
Aquesta vegada per la pista que hi ha de Puigforniu a Tornafort.
Després anirem a fer el tram d' Espluga de Serra.
En els dos trams esperem trobar fang, veurem que tal.

Siau
Montse i Ramon

Billy_Joe
Presentats

Entrada Autor: Billy_Joe » ds. abr. 18, 2015 12:33 pm

Nosaltres demà fins a Alp, veurem que tal. ;-)

Enviat amb el meu iPhone amb Tapatalk

Jordipm
Presentats

Entrada Autor: Jordipm » ds. abr. 18, 2015 12:41 pm

Mon&mon ha escrit:Demà tornarem a fer el tram de Tornafort.
Aquesta vegada per la pista que hi ha de Puigforniu a Tornafort.
Després anirem a fer el tram d' Espluga de Serra.
En els dos trams esperem trobar fang, veurem que tal.

Siau
Ja explicareu com us ha anat

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”