Us faig una petita crònica de la sortida d'aquest cap de setmana amb moto
Sortida el dissabte dia 11 de Abril a les 6:30h des de Terrassa direcció a Andorra passant per Solsona. Arribada a Andorra a les 8:30h. Allà vaig passar per l'hotel per confirmar la reserva feta el divendres i em diuen que si vull ja puc pujar a l'habitació perquè ja està preparada. Aprofito per pujar i deixar algunes coses. Després a esmorzar abans de seguir la ruta fins a Carcassonne. Per anar-hi vaig passar el Pas de la Casa, Ax-les_Thermes, Foix, Mirepoix, Montreal i finalment arribada a Carcassonne. Una vegada allà visita al castell, passeig pel seu entorn, dinar rapidet i les 16h més o menys tornada cap a Andorra.

Pas de la Casa anant cap a Ax-les-Thermes

Carcassonne

La tornada la vaig fer una mica més entretinguda. Vaig passar per Limoux, Quillan, Belcaire, Prades, Col du Chioula, Ax-the-Termes, Pas de la Casa i una altra vegada Andorra.
Quillan al fons

Col du Chioula (1.431 m)

Port D'Envalira (2.408 m)

Una vegada a Andorra i abans de passar per l'hotel vaig a MotoCard.
Allà em vaig comprar aquesta borsa sobre dipòsit GIVI XS308 al preu de 77 eur mentre que en la tenda on-line la tenen a 109 eur (estava marcada a 91 eur i em van fer un 15% de descompte addicional) A això cal dir que ells mateixos em van instal·lar el kit adaptador perquè els vaig preguntar si podia pagar-ho a Andorra i recollir-ho a Barcelona degut a que no em cabia en les maletes ni tenia les eines per muntar el Kit adaptador per portar-me la posada. Dit i fet en menys de tres minuts, borsa instal·lada.

Arribada a l'hotel, una bona dutxa i sortir a passejar i a sopar
Al matí un bon esmorzar per continuar la ruta de tornada a casa

La ruta escollida per a la tornada és Pas de la Casa altra vegada, Bourg-Madame, Collada de Toses (1.790 m), La Molina, Coll de la Creueta (1.888 m), Castella N'Hug, La Pobla de Lillet, Guardiola del Bergedà, Berga, Prats del Lluçanès, Avinyó, Artes, Talamanca i Terrassa
Pas de la Casa

La Molina

amb aquesta joguina (KTM) em vaig creuar dues vegades (anava i vènia per el Coll de la Creueta)

amb aquest grup vaig coincidir en el Pas de la Casa i vaig fer el trajecte juntament amb ells fins a Puigcerdà. Després jo em vaig desviar per la Collada de Tosas i me'ls vaig tornar a trobar a La Molina (a on ells hi van anar directament)

Coll de la Creueta

Aixo es Artés on em vaig parar per dinar i aprofitar per visitar la Fira d'Artés (punt de referència en el món comercial i industrial del Bages) que se celebrava aquest cap de setmana

i finalment tornada a Terrassa a mitja tarda per el Parc de Sant Llorenç del Munt.
Total 836 Km y un consum de 4,1 l/100Km (a un ritme tranquilet)