Moderador: Airald
prepara,lligar i coordinar una ruta es força dificil,que a sobre et tinguis que sentir dir aixo i que et donguin concells de per on farias anar al grup ho trobo sincerament de molt mal gust (a ruta penjada) jo que n'he preparat unas quantas m'hi he trobat,sempre per privat m'han aconsellat anar per aqui o per alla o molt pitjor m'han fet veure el estat de las carreteras si eren del agrat o no,segur que no ho dius amb mala intencio i amb anim de ''ajudar'' pero la veritat es que fa poca gracia de llegir el teu escrit.Fredeluc ha escrit:Hola
He estat mirant la ruta i veig anem directament de Sant Feliu de Codines a Castellterçol directament, aquet tros es una mica avorrit.
HolaFredeluc ha escrit:Hola
He estat mirant la ruta i veig anem directament de Sant Feliu de Codines a Castellterçol directament, aquet tros es una mica avorrit.
Us proposo una ruta alternativa amb moltes corbes i un tros desconegut per a molts.
De Sant Feliu anar a sant Llorenç de Savall per la BP1241, continuem per la B124 direcció Talamanca, agafem la BV1245 par anar a Castellterçol passant per Granera.
Si no, pot servir per la propera ruta per la zona.
Fins diumenge![]()
Fredeluc ha escrit:HolaFredeluc ha escrit:Hola
Us proposo una ruta alternativa amb moltes corbes i un tros desconegut per a molts.
De Sant Feliu anar a sant Llorenç de Savall per la BP1241, continuem per la B124 direcció Talamanca, agafem la BV1245 par anar a Castellterçol passant per Granera.
Si no, pot servir per la propera ruta per la zona.
Fins diumenge![]()
Pimer de tot disculpes si he molestat amb el meu escrit tant i tant agressiu.
Va per tu Keep tens la pell molt fina.
Si llegeixes be, es un sugeriment i acabo dient " Si no, pot servir per la propera ruta per la zona". Aquesta frase precisament la vaig possar, per no pressionar als organitzadors ja que considero que fan una feina fantastica.
La variant proposada, es al VALLES, per tant dins la ruta.
En alguna de les sortides hi ha hagut variacions que no s'han ni dit al forum i no passa res.
Crec que no hem mereixo aquesta resposta.
Visca la llibertat d'expressió
Fredeluc