M'agrada

Moderador: Airald
Jo amb el tema "marró" no m'hi poso. No en tinc ni idea però veig una maxi-trail collonuda que crec que la gent que la compri l'utilitzarà més per carretera que per fer "off road". I en certa manera penso que és el què busquen els de Honda. I han fet una moto preciosa.Randy-650 ha escrit:Molt maca! Ideal per fer 'el burru' fora asfalt.
ara, massa pes i..... massa potència. Amb el motor de 500 CC que tothom en parla maravelles i amb 40 kg menys ja tenim l'arma definitiva. Per mi, eh? Però ja n'hi ha una, la XTZ 660.
Les motos de baixa cilindrada i poc per són suficient per molta gent. No tothom necessita >100 cv per passar-s'ho bé. Jo mateix amb la moto que més he disfrutat ha estat amb una Honda CRE 125 2T. Tacos l'hivern i semillisos l'estiu. Dos en u. I la nova AT, sols pensar que aprofitant la CRF 250L, posant-hi el nou motor de 500 i un dipòsit de 18 litres segurament no passaria de 180-185 kg i seria apte per fer de tot. Sols somiar-ho ja em cau la baba.Kpeps ha escrit:
........
als que dieu que tindrian que fer una 500,crec que ni en conya,las monos de 600-700,son de vendes moooolt residuals![]()
imagineu menys motor....
.............
Randy,amb aquesta moto no volen omplir els camins de traileros , sino les carreteres dels Alps ..els Pirineus i les sortides de motoclubs amb el model en questio,aixo de las aixecades de roda i els salts giran el manillar son pur marketing com uns altres que conec que tambe si abonen....i no em refereixo a les orange bikes...ja m'entensRandy-650 ha escrit:Les motos de baixa cilindrada i poc per són suficient per molta gent. No tothom necessita >100 cv per passar-s'ho bé. Jo mateix amb la moto que més he disfrutat ha estat amb una Honda CRE 125 2T. Tacos l'hivern i semillisos l'estiu. Dos en u. I la nova AT, sols pensar que aprofitant la CRF 250L, posant-hi el nou motor de 500 i un dipòsit de 18 litres segurament no passaria de 180-185 kg i seria apte per fer de tot. Sols somiar-ho ja em cau la baba.Kpeps ha escrit:
........
als que dieu que tindrian que fer una 500,crec que ni en conya,las monos de 600-700,son de vendes moooolt residuals![]()
imagineu menys motor....
.............
Recorda l'època de les Gilera RC, Dominator, XT 600, DR 600, KLX 650 i demés. Ningú es queixava!
Si que és maca!!ARBE ha escrit: hi ha una imatge que m'ha encantAT minut 1:05 , em faria un póster tamany paret amb ella