MANIFESTACIO NACIONAL 10 NOVEMBRE (MADRID)

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Laia_Hornet
Presentats
Entrades: 172
Membre des de: dg. abr. 22, 2007 4:09 pm
Ubicació: Barcelona

MANIFESTACIO NACIONAL 10 NOVEMBRE (MADRID)

Entrada Autor: Laia_Hornet » dl. set. 17, 2007 1:40 pm

Hace un año (el 4 de noviembre de 2006), moteros de toda España nos unimos bajo un mismo grito, pidiendo que las distintas Administraciones hicieran lo que deben hacer para evitar que un simple resbalón en la moto nos pueda costar la vida.

Se iniciaron, a raiz de esa manifestación, una serie de movimientos de queja que hicieron de nuestro colectivo uno de los más activos... PERO DE MUY POCO HA SERVIDO... pequeños gestos en sitios concretos de la geografía española... pero seguimos bajo el asedio de las guillotinas.

En lugar de imponer desde el Gobierno Central que se cubran TODAS las carreteras con las dobles biondas desde YA, se siguen abriendo carreteras nuevas con las cuchillas bien relucientes y, mientras tanto, impresentables como el Director de la DGT, Pere Navarro, echa balones fuera diciendo que es un problema de país rico o desde el Gobierno Central dicen que se cubrirán 1500 kms para finales de 2008... ¿NOS TOMAN EL PELO?

Se culpa al exceso de velocidad, a la inexperiencia, al exceso de potencia... y siguen sin darse cuenta de algo MUY sencillo: esos factores pueden provocar un accidente, pero lo que mata en muchos casos (demasiados) es un soporte de teórica seguridad de nuestras carreteras. VERGONZOSO.

Nos hemos unido casi todos los grandes colectivos moteros para, de una vez por todas, dar un golpe en la mesa y EXIGIR que no caiga ni un compañero más.

ES EL MOMENTO.

La manifestación será el día 10 de noviembre, en Madrid, en donde acudiremos todos los moteros de España a unir nuestra voz y a exigir cambios.

El cartel que os adjunto se sigue rellenando con datos de puntos de reunión para ir hacia Madrid. Iremos actualizándolo para que nadie se quede fuera. Échanos una mano si ves que hay algún error.

Laia_Hornet
Presentats

Entrada Autor: Laia_Hornet » dl. set. 17, 2007 1:42 pm

Joer, ooooooooooooooooostres....jo i les punyeteres fotos!!!!!!!!!!!!

En fi, entreu a aquest enllaç, i si algú pot o vol, q fiqui aqui la foto del poster... :oops: :oops:

http://www.motofan.com/cgi-bin/yabb2/Ya ... 1189802897

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. set. 17, 2007 1:51 pm

Et fico el cartell perquè es vegi. :wink:

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. set. 17, 2007 1:51 pm

la foto del poster es aquesta ;) ?

foros/viewtopic.php?t=1932
Ex ...moltes coses

Laia_Hornet
Presentats

Entrada Autor: Laia_Hornet » dl. set. 17, 2007 2:42 pm

Jajajaja, si q es aquesta!!!!!

Gràcies Randy!

Que que, la gent s'anim a visitar els madriles o que????

Espero que aquest any, els temps tingui pietat de nosaltres, porfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dc. set. 19, 2007 10:07 am

Això és una manifestaciò, des de tots els punts i cap a Madrid! Si señor!

Crec que s'ha d'aprofitar una organitzaciò com aquesta!
Jo espero tindre la moto arreglada ja d'una.. vegada.
Ah i naturalment que s'hi apunti algù mès, que son molts km i molt lluny de casa, bè ens hem de distreure, no??

Va vinga, qui s'hi anima???

Adi Kaifern
Presentats
Entrades: 168
Membre des de: dl. juny 11, 2007 7:07 pm

Entrada Autor: Adi Kaifern » dc. set. 19, 2007 1:07 pm

Vssssss
Adi Kaifern l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 25, 2009 4:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Josep973
Presentats
Entrades: 2131
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
Ubicació: Preixens-Lleida

Entrada Autor: Josep973 » dc. set. 19, 2007 2:14 pm

Jo ,si no em surt res en contra tambe hi anire , ja en parlarem mes endevant :lol:
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dc. set. 19, 2007 3:11 pm

Eyyy no m'havia fixat... Mantenint la obsoleta legalitat en tot el viatje..!!
Encara m'agrada mès , tot d'helicopters seguint-nos per pillar la mes minima infracciò!!

Resultarà que serem els mes legals conduïnt i on mes ens tocaran les puçes, m'agrada, m'agrada.

Espero tindre la moto.

P.D.: Serà mès perillos i fa falta molta mès traça i precauciò per conduir en absoluta legalitat, abstenir-se principiants. :lol: :lol: :lol:

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dc. set. 19, 2007 5:37 pm

Holaaa:
Jo no hi puc pas anar, perquè treballo i perquè no em motiva anar-hi. Ja he estat en alguna mani a Barna que al ser més propera la crec més efectiva. Ja hi han delegacions del govern a Catalunya per fer-hi manis! :x

El que passa és que la gent no es consciencia gaire i no hi acudeix. :( Llavors sembla més una trobada de motards que una mani... Els que hi heu estat ja ho sabeu, una passejada fent sonar botzines i poca cosa més. Més acció directa és el que cal... (com www.protestarte.com ). Unes jornades de "decoració" de les seus d'aquests organismes incompetents que ens perjudiquen és el que cal! :evil:

I parlant d'aquests temes, ¿per què aquestes associacions de motos i motards que organitzen aquestes actuacions, manis, etc. no protesten també per la discriminació que suposa que les assegurances de motos es facin per cilindrada i no per CV com en els cotxes?? Això suposa que una moto antiga de gran cilindrada que no passa de 120/h pagui com una de nova que arriba a 250 per hora!!!! :twisted: :twisted:

Salut!!
ImatgeUnforgiven

Laia_Hornet
Presentats

Entrada Autor: Laia_Hornet » dc. set. 19, 2007 8:42 pm

Josey Wales, anem per parts, ok???

1. En aquest moment considero una idiotada tots els temes que tinguin a veure en: no vull anar a Madrid a protestar, perquè jo sóc Català, i Espanya bla bla bla..... A veure, ja es fan manis a vàries CCAA. Perquè no podem centralitzar una a Madrid? Que te de dolent? Si es fa allà es perquè, ens agradi o no, allà hi ha la seu del govern. I a part, pq això pot tenir més repercussió mediàtica.

2. Acció directa. Protestarte (ilegal), encadenamnts a guardarrails (ilegal)... Jo sempre he sigut partidaria de tallar una autopista i muntar un pollastre de la ostia. Pero que passa?? Que la gent no es mulla. Que la gent parla molt i després, res de res. Que quan fas coses fora de la legalitat, llavors acabes pagant tu, perquè la gen no te pebrots de mullar-se.
I si, sembla una trobada de motards, com molt be dius. I el motiu es el que t'he dit abans. Però que vols fer-hi? Apuntar la gent amb una pistola al cap i portar-los a la mani? No, perquè cada u es lliure de fer el que vulgui.

3. I l'últim punt.... Buf!!!! A veure, la gent que forma part d'aquestes associacion no són superhomes. Tenen treball, o estudien (o les dues coses), tenen familia, aficions... i sacrifiquen hores del seu temps lliure per posar-se a discutir sobre tots els temes q ens afecten als motoristes. I si ho penses, em de lluitar per: la dimissio del P. Navarro?, pintures antilliscants, guardarrails, estats de les carreteres, respecte sobre els altres conductors, assegurances... Mentres es discuteix tot això, la resta del temps es dedica :
- preparar manifestacions: això implica decidir dates, demanar permissos, informar als foros, informar a la gent del carrer (enganxa paperets a les motos, a tallers, a botigues, etc), fer recompte de mes o menys quantes persones anirem per informar a les autoritats...
-organitzacio de donacions de sang: crec q és una campanya molt positiva. Però clar, tb em de demanar permisos, fer recompte de la gent que vindrà, fer publicitat de l'event, decidir dates, etc.
-recollides de firmes: ves a punts concrets de la geografia catalana, informa a la gent de la nostra problematica, recull firmes, gasta benzina, gasta pneumatic, gasta diners, etc.
- amb temes de publicitat: gasta tinta de la teva impresora, gasta el teu paper, etc.
-mitjans de comunicació: sacrifica un dia d'universitat, o de feina o un dia q tens lliur per anar a la tele, a la radio, parlar amb la premsa escrita, perpara reportatges, etc.

Crec que s'està fent una gran feina, que desgraciadament, moltes vegades es poc valorada. Però si no fos pels 4 que s'impliquen, les coses no tirarien endavant. Són moltes les coses que ens afectan, però has de compendre que és molt complicat avarcar-ho tot!!!!

Jolin, perdó per la taladrada, jejeje. :wink:

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dj. set. 20, 2007 9:50 am

Laia em tens del tot captivat tota la raò et dono.

En quan al tema manifestaciò que sigui una trobada motera.. és que què vols és una trobada motera per manifestar-se.

Y sempre poden haver-hi camins paralels, el tema de protestearte a mi tb m'agrada la seva contundencia, de totes maneres és el que fa l'estat amb nosaltres amb les campañes de tràfic.

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dj. set. 20, 2007 1:18 pm

M'encantaria venir (em feia gràcia això d'anar a Madrid en moto a manifestar-se amb gent de tot el pais) però ja tinc el cap de setmana compromès. :( Us desitjo molta sort i gràcies d'avançada a tots els que hi aneu en nom dels demés. :)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. set. 20, 2007 4:33 pm

Jo tambe volia anar-hi pero ..no em deixen :(
Ex ...moltes coses

Josey Wales
Presentats

Entrada Autor: Josey Wales » dj. set. 20, 2007 7:15 pm

Laia_Hornet ha escrit:Josey Wales, anem per parts, ok???
Hola Laia:
Ja sé que tu mateixa, com a part implicada en aquests assumptes, hi deus dedicar més esforços dels que caldria si més gent hi ajudés, i mai et serà prou agraida per tots nosaltres aquesta tasca. Gràcies!! :) No et pensis que no ho entenc i valoro. Sí, són molts els aspectes a tractar i és difícil fer-ho, però hi ha moltes coses de les que no se'n parla mai i s'hauria de fer doncs hi estan molt lligades. :(
I sí, Malauradament, molta gent com tu considera una idiotada el que té a veure amb la negativa a la teva pregunta: "Que que, la gent s'anim a visitar els madriles o que????". Així anem...
A voltes ja hi he anat per allí, i tot i que sí que m'agraden les trobades, segueixo creient que una trobada de motos allà no m'aporta el necessari, a part de que tal i com dius, ser un lloc cèntric de trobada que serà més vistós de cara als mitjans de comunicació. Suposo que es farà una marxa també, potser ens pots informar del recorregut, per als qui hi volen anar. Espero que parin un moment a estirar la cua als lleons de la Moncloa!!! :P

I dius que això del protestarte i altres coses són il·legals. Bé, segur que també hi han coses il·legals del govern que les hem de patir nosaltres...
Vendetta ha escrit:Y sempre poden haver-hi camins paralels, el tema de protestearte a mi tb m'agrada la seva contundencia, de totes maneres és el que fa l'estat amb nosaltres amb les campañes de tràfic.
Exacte!!!

Una altre cosa que hi té a veure: ¿¿¿Per què quan et treus el carnet de moto va apart del de cotxe -amb les corresponents despeses de temps, calers, pràctiques i dedicació- i a l'hora de les infraccions, si et multen amb el cotxe i et toca una retirada també et treuen el de moto!! :evil: que no hi té res a veure doncs es una conducció diferent ????? I no em digueu que les normes són les mateixes doncs tot assenyala les ganes de recaptar per part de totes les policies. També crec que pot passar el mateix amb la bicicleta, amb la qual no s'ha de tenir ni tant sols un permís o llicència!! :x

Salut!!!
ImatgeUnforgiven

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » ds. set. 22, 2007 4:40 am

Epp! ja tinc motooo!!

I tinc ganes d'anar a la manifestaciò aquesta, seria bò aprofitar que algù ho organitza i se n'encarrega, i és a nivell espanyol!! seria genial i contundent que fos massiu!
Vinga vaaa trobada de mototurisme per el 10 de novembre a Madrid!!

P.D.: Que ningù miri l'hora que he posat el post, és que vinc de sopar amb uns amics, però res, eh.. que em porto, vaig ben serè :cerv :cerv :kssss :cerv

Laia_Hornet
Presentats

Entrada Autor: Laia_Hornet » ds. set. 29, 2007 12:00 pm

Bueno, ja he tornat!!!!

El finde passat vaig marxar fins a Ventimiglia amb la moto!!!!! :mrgreen: :mrgreen:

I bueno, durant la setmana he estat d'examens i no he obert l'ordinador!!!
Finalment hi ha canvis en el tema de la mani de Madrid. S'en farà una de paral·lela a barcelona, el mateix dia, pero a les 11 del matí. Però ja us aniré informant, pq vull discutir algunes coses sobre el tema de l'horari.

Hi ha hagut bastant follon pel fet de q se'n faci una a barna. La veritat, es q qui ho va decidir son la gent de Lucha Motera y Unidad Motera (realment, no se si les dos organitzacions son una sola, o que....pero bueno, aixo es tema a part.... :wink: ). Van dir que fer una a Barna seria un suport molt gran. Hi ha molta gent que no hi està a favor, i com sempre, ens tiren les culpes als catalans (com sempre... :? ).

En fi, que ja no cal anar a Madird. Bueno, qui hi vulgui anar, que hi vagi, eh?

Josey Wales: i tens tota la raó, hi ha moltes coses per reclamar. Però aqestes no es reclamen a les manifestacions, si no a le spertinents reunions q es mantenen amb l'administracio.

Es fa el q s pot! :wink:

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dl. oct. 01, 2007 8:43 pm

La meva opiniò és que aquesta paralela de barcelona, talla una mica la de Madrid, què passaria si totes les comunitats fessin la seva propia?

Ningu aniria a Madrid, que es fagi la de Barcelona, però un altre dia..

en fi, a mi per lo menys ja em treu les ganes, pq pocs que seriem, encara serem menys.

J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » dl. oct. 01, 2007 9:04 pm

Vendetta ha escrit:La meva opiniò és que aquesta paralela de barcelona, talla una mica la de Madrid, què passaria si totes les comunitats fessin la seva propia?

Ningu aniria a Madrid, que es fagi la de Barcelona, però un altre dia..

en fi, a mi per lo menys ja em treu les ganes, pq pocs que seriem, encara serem menys.
Et dono tota la rao.

Pero per una vegada, el "fet diferencial" ,i el "som una Nació" m`anira bé, doncs no podia anar a la de Madrid i en canvi crec que podre anar a la de Barna.

Ara, aixó si , sempre em de dona la nota. Es consideren (els que han decidit aquesta mani alternativa) ,mes "chulos" que los "Andaluces" (que son molts), ho mes guapos que els Gallegs, Vascos ,ETC... Me "parto" ,de lo "chulapos " que som , i aixó que no hi som a Madrid.(Encara que un servidor ho sigui: De Madrid i Catalá) :wink:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Josey Wales
Presentats

Entrada Autor: Josey Wales » dt. oct. 02, 2007 10:53 am

J@N LINCE ha escrit:Et dono tota la rao.
Pero per una vegada, el "fet diferencial" ,i el "som una Nació" m`anira bé, doncs no podia anar a la de Madrid i en canvi crec que podre anar a la de Barna.
És clar, quan convé tot hom és català... :lol: :lol:
J@N LINCE ha escrit:Ara, aixó si , sempre em de dona la nota. Es consideren (els que han decidit aquesta mani alternativa) ,mes "chulos" que los "Andaluces" (que son molts), ho mes guapos que els Gallegs, Vascos ,ETC... Me "parto" ,de lo "chulapos " que som , i aixó que no hi som a Madrid.(Encara que un servidor ho sigui: De Madrid i Catalá) :wink:
Sí, molt català ets tu... I si t'haguessis llegit les informacions corresponents hauries vist que les dues manifestacions les organitza la mateixa associació UNIDAD MOTERA!, en la qual hi ha moters d'Andalusia i altres llocs :lol: :lol: :lol:

PS: Tot i això, tot hom qui vagi a la Manifestació és de lloar.
Josey Wales l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 04, 2007 1:33 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeUnforgiven

Respon

Torna a “General”