Tenim una nova opció per linkar rutes al fòrum des de la Wikiloc.
Per exemple...
Gràcies Sergi!!!

Moderador: Airald
Jordi si punxer directament al logo de WIKILOC a la part superior dreta del mapa, et sortirá la pagina de wiki amb totes les opcons.Prony ha escrit:Ostres!!!! És el primer cop que sento aquest nom. Lo de wiki em sona a cançó de la Shakira.
Li faré un cop d'ull.
Jordi "Prony"
Diria que pujar les rutes al Wikiloc, has de pujar-hi el track.Prony ha escrit:No soc capaç d'importar-hi una ruta, sigui en el format que sigui. O em marca una línia recta entre punts o, senzillament, tot i havent-hi punts, em diu que "no hi ha ruta en el fitxer". La kinder, que és una experta, ja m'ho ensenyarà.
Jordi "Prony"
Jordi,Prony ha escrit:No soc capaç d'importar-hi una ruta, sigui en el format que sigui. O em marca una línia recta entre punts o, senzillament, tot i havent-hi punts, em diu que "no hi ha ruta en el fitxer". La kinder, que és una experta, ja m'ho ensenyarà.
Jordi "Prony"
Ja hi vaig entrar i vaig veure que en tens un grapat, de rutes.Kinder ha escrit:Jordi,Prony ha escrit:No soc capaç d'importar-hi una ruta, sigui en el format que sigui. O em marca una línia recta entre punts o, senzillament, tot i havent-hi punts, em diu que "no hi ha ruta en el fitxer". La kinder, que és una experta, ja m'ho ensenyarà.
Jordi "Prony"
Tal i com et diu l'Albert s'ha de pujar amb els Track, el que vaig fer jo amb la teva ruta vesperina va ser: descarregar-la del wetransfer, obrir-la amb el base camp, convertir amb tracks, i tot seguit penjar-la al Wikiloc (s'ha de penjar amb els tracks), després la vaig descarregar del wikiloc i la vaig passar al meu garmin, i no vaig tenir cap problema per seguir-la.
El que si, seria interessant, ja que tu ets un crack i aprofitant que tens un Tom Tom, veure si aquesta eina del Wikiloc de penjar les rutes ens serveix per tots els GPS's que tenim actualment.
Si ja t'has registrat al Wikiloc, també pots entrar en el meu perfil i veure les rutes que tinc penjades (Marta_Kinder)
Ja ens aniras informant
Gràcies,