per si algu necessita alliberar el seu telèfon i/o pda

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

per si algu necessita alliberar el seu telèfon i/o pda

Entrada Autor: Miquelpericas » dc. set. 19, 2007 9:31 am

Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. set. 19, 2007 9:35 am

Es de fiar?
Ex ...moltes coses

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dc. set. 19, 2007 9:38 am

Massa fàcil .....

Com deia en Quevedo: És probado ? :roll:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dc. set. 19, 2007 9:45 am

Doncs... no ho sé, però és una web que anuncia la companyia Yoigo... Us deixo la noticia de El Pais:

¿Liberar tu móvil? Yoigo te enseña
La operadora ofrece toda la información al respcto en su propia página web

A. R. - Madrid - 19/09/2007

No todo el mundo lo sabe, pero un teléfono móvil puede funcionar con cualquier operador, siempre y cuando esté liberado, una de las palabras más de moda desde que el iPhone viera la luz.

Liberar un móvil es fácil, pero no siempre resulta sencillo. Sin embargo, todos aquellos que tengan dudas o miedos al respecto cuentan con un nuevo aliado de lujo: la operadora de telefonía móvil Yoigo. Según informa en GSMspain, la compañía ha colgado en su 'web' un tutorial donde explica todo el procedimiento. Y no es mentira.

Por cierto, hablando del iPhone? ¿Con quién ha quedado hoy Steve Jobs en Berlín?
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dc. set. 19, 2007 11:10 am

Doncs no sé si es facil, peró la unica vegada que ho he probat, vaig acabar llençant el movil a la brossa :cry: :cry: :cry: :cry:

josepgts
Presentats
Entrades: 139
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:58 am
Ubicació: Rubi

Entrada Autor: josepgts » dc. set. 19, 2007 1:00 pm

l'alliberació per imei només funciona amb orange (abans amena) tant vodafone com movistar estàn bloquejats per firmware, lo que implica canviar el soft del telefon i això es pot fer amb tots (quan son models nous triguen una mica) però ja no es tant facil, necesites uns "box" cables especials... i quan ho aconsegueixes et pots trobar que la versió de soft es per una versió anterior del telefon i el faltin prestacions, o pitjor que sigui per una versió més nova i el telefon deixi de funcionar.

resumint, no es tant facil ni tant fiable com sembla

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dc. set. 19, 2007 5:16 pm

josepgts ha escrit:l'alliberació per imei només funciona amb orange (abans amena) tant vodafone com movistar estàn bloquejats per firmware, lo que implica canviar el soft del telefon i això es pot fer amb tots (quan son models nous triguen una mica) però ja no es tant facil, necesites uns "box" cables especials... i quan ho aconsegueixes et pots trobar que la versió de soft es per una versió anterior del telefon i el faltin prestacions, o pitjor que sigui per una versió més nova i el telefon deixi de funcionar. resumint, no es tant facil ni tant fiable com sembla
Doncs jo vaig alliberar un Movistar entrant-hi el còdig que ells mateixos em van donar després de seguir els passos corresponents. Res de canvi de software. :D :D
ImatgeUnforgiven

josepgts
Presentats
Entrades: 139
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:58 am
Ubicació: Rubi

Entrada Autor: josepgts » dj. set. 20, 2007 12:53 am

si el codi t'el dona movistar al acabar la permanencia (estant obligats a fer-ho però normalment et posen pegues) va perfecte, però no es el codi generat amb el imei, fa temps vaig trobar l'algoritme que el genera, però o no era correcte o segurament no vaig ser capaç d'entendre'l perque no vaig triomfar.

Respon

Torna a “Cerveseta”