nous radars "invisibles"

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
jjrecort
Presentats
Entrades: 43
Membre des de: dv. jul. 20, 2007 12:49 am
Ubicació: Terrassa
Contacta:

nous radars "invisibles"

Entrada Autor: jjrecort » dj. set. 20, 2007 10:15 pm

Hola,
no se si aquest es l'apartat del foro correcte per parlar d'aixo.

l'altre dia varen anunciar per TV3 a tort i a dret els nous radars "invisibles" ho poso entre cometes per que realment no son invisbles... estan com sempre darrera els panells informatius i nomes hi ha la camara, per que el sensor son unes ralltes metaliques al terre.. son mes dificils de vure pero no impossobles.. jo de fet n'hi han un parell que ja els hi teni l'ull posat el de Sant Joan Despi i el de la A2 entre Papiol i Molins de Rey.

El seu nom real es radar piezoeléctric, i els diuen invisibles per no son detectables pels detectors de radars i no es poden inhibir (ah! pero els radars es poden inhibir???) aixo explicat pel paio de transit.

El de Sant Joan Despi es a la A2, antic cinturon del litoral al panell informatiu despres de la sortida de Sant Joan Despi direccio Cornella-Aereoport-Zona Franca, al carril rapid...

L'altre que tinc controlat esta en un dels "trush" que soporten els monitors dels carrils.. (si ja se que n'hi han un munt) direccio Barcelona entre la benzinera del llobregat i Papiol...

Imatge

Imatge

Imatge
Motard desde el 1984
Connectat a la xarxa desde 1988

Pere
Presentats
Entrades: 946
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
Ubicació: Lliçà d'amunt

Entrada Autor: Pere » dj. set. 20, 2007 10:18 pm

Hola, si, ja caldra anar en conte ja..........si es que miren per nosaltres, es per aixo que es posen els radars oi?

jjrecort
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: jjrecort » dj. set. 20, 2007 10:19 pm

Afegueixo..

estic pensant que aquest que comento que esta entre Martorell i Papiol... deu ser el que comentes que esta a Castelbisbal... es molt possible que aquell troç autopista sigui terme municipal de Castellbisbal..

Quasi segur!
Motard desde el 1984

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. set. 20, 2007 10:19 pm

Moltes gracies!!
Ara nomes falta que els poguem tenir localitzats via Coordenades i tenir-los als GPS i llestos i haurem aconseguit fer visible ..."l'invisible"
Ex ...moltes coses

jjrecort
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: jjrecort » dj. set. 20, 2007 10:23 pm

Mira... per que vaig a sopar.. que si no em desfogava... tot aixo dels radars es indignant...

m'encen un munt i mes quan acabo de tornar de paisos civilitzas com Holanda i Alemania! on veus que les coses es fan amb un altre criteri! (rectifico.. es fam amb criteri!)

Per que els nostres dirigents no copien?? tindrien menys feina i nosatres aniriem millor!!

Salut!!!
jjrecort l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 21, 2007 11:31 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Motard desde el 1984

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dv. set. 21, 2007 1:02 am

jjrecort ha escrit:m'encen un munt i mes quan acabo de tornar de paisos civilitzas com Holanda i Alemania! on veus que les coses es fan amb un altre criteri!

Per que els nostres dirigents no copien?? tindrien menys feina i nosatres aniriem millor!!

Salut!!!

Totalment d'acord, jo vull ser governat per alemanys, :bow :bow :bow les regles son clares i lògiques

[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

jjrecort
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: jjrecort » dc. oct. 03, 2007 4:59 pm

Be el Radar de Sant Joan Despi (antic cinturo del litoral)

esta exactament just passat el kilometre 608 y pocs metres (uns 20) al panell electronic que hi ha just al començament del carril de sortida per anar cap a Castelldefels i l'areoport del Prat.

si algu el pot posar al GPS.. el marge d'error es de pocs metres

salut!
Motard desde el 1984

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dc. oct. 03, 2007 11:29 pm

Aquests radars deuen ser allò que hom anomena "l'amic invisible". :lol:
Espero que el de Cervera no hagi volgut ser gaire amic meu.... :?
ImatgeUnforgiven

Respon

Torna a “General”