Rider 1000 2016

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Anton
Presentats
Entrades: 68
Membre des de: dt. març 17, 2015 7:53 am
Ubicació: Lleida

Re: Rider 1000 2016

Entrada Autor: Anton » dg. feb. 21, 2016 8:44 pm

Vaja, sembla que a mi em tocarà matinar mes que a vosaltres: tinc el numero 16.
Allà ens veurem !!

Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Entrada Autor: Billy_Joe » dg. feb. 21, 2016 9:20 pm

Anton ha escrit:Vaja, sembla que a mi em tocarà matinar mes que a vosaltres: tinc el numero 16.
Allà ens veurem !!
Si va com altres anys, no importa el número que tinguis, mentre estiguis al primer grup, surts en ordre d'arribada.

Enviat amb el meu IPad amb Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dl. feb. 22, 2016 11:34 am

No se si aquest any organitzaràn alguna cosa diferent per la sortida, si sortim de 6 en 6 cada minut... nosaltres que fem la 500 i son els 500 i algo... sortirem a partir de les 9, sinó a les 10...

Billy_Joe
Presentats

Entrada Autor: Billy_Joe » dl. feb. 22, 2016 1:35 pm

Han comunicat que als 850 inscrits es tancarà la Rider1000.
La 500 i la 300 seguiran obertes

La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Billy_Joe
Presentats

Entrada Autor: Billy_Joe » dl. feb. 22, 2016 5:55 pm

Per cert, hi ha 19 inscrits com a Mototurisme en la Rider1000 i en la 500, la del 2015 eren 7.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dl. feb. 22, 2016 6:11 pm

aixo es fora de lloc,quina bogeria en un dia i mitg -fisch -fisch , realment crec que hagueren tingut de tancar inscripcions quan arrivaren a les 8 del mati i no a les 8,20 h ja que el recorregut del principi de la 1000 i el de la 500 es el mateix i els de la 500 ho surten mes tard o per d'avant dels ultims de la 1000 que crec no seria llogic que fecin perdre el temps en segellar als que fan el recorregut que dona nom a la prova..... a veure que fan :catpensant :catpensant
Imatge

Cesc
Presentats
Entrades: 272
Membre des de: dl. març 04, 2013 11:30 am
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: Cesc » dc. feb. 24, 2016 5:41 pm

aquest any no podrá ser :catnono
prudencia a tots els participans :senyera

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dc. feb. 24, 2016 6:32 pm

realment sera un espectacle visual veure aqueste quantitat de motos en els primers trams ,mes de 1500 motocicletes passan durant hores te que ser lo mes :catBirra :catBirra
Imatge

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dj. feb. 25, 2016 10:27 pm

Com que avui he tingut un mal dia ara he decidit apuntar-mi per pujar una mica la moral. Si al final no hi puc anar ja donaré per amortitzats els 75€ amb el que disfrutaré preparant la ruta i pensant amb el dia 7 de Maig. Queden forces dies per gaudir virtualment i poder amortitzar l'inscripció.
Sembla que no tindré de matinar gaire ja que per poc no seré l'ultim de sortir, el nº 844 m'ha tocat. Si ho fan com diuen, 6 cada minut, en tocarà la sortida a les 8:20 am. Però no us confieu que aquest cop penso preparar la ruta al detall i tinc l'intenció d'arribar de dia... :riure
El primer any que es va fer en va tocar sortir una hora abans, a les 7:20 i al final l'arribada va ser a les 22. Però vaig fer una ruta força complexa que endarrería molt en comparació a les possibles més ràpides i a les que vaig anar sol com un mussol. Aquest any en sembla que les rutes més embolicades no penalitzen tant com aquell any tot i que en tocarà repetir-ne algunes.

ja tinc ganes. :catok
Salut i kilómetres

Fontrom
Presentats
Entrades: 26
Membre des de: dg. nov. 15, 2015 1:34 pm

Entrada Autor: Fontrom » dj. feb. 25, 2016 11:34 pm

Siono pels pels, :aplaudiment
jo sortire el 459 de la 1000. :catsalt

Billy_Joe
Presentats

Entrada Autor: Billy_Joe » dv. feb. 26, 2016 7:48 am

Siono1000 ha escrit:Com que avui he tingut un mal dia ara he decidit apuntar-mi per pujar una mica la moral. Si al final no hi puc anar ja donaré per amortitzats els 75€ amb el que disfrutaré preparant la ruta i pensant amb el dia 7 de Maig. Queden forces dies per gaudir virtualment i poder amortitzar l'inscripció.
Sembla que no tindré de matinar gaire ja que per poc no seré l'ultim de sortir, el nº 844 m'ha tocat. Si ho fan com diuen, 6 cada minut, en tocarà la sortida a les 8:20 am. Però no us confieu que aquest cop penso preparar la ruta al detall i tinc l'intenció d'arribar de dia... :riure
El primer any que es va fer en va tocar sortir una hora abans, a les 7:20 i al final l'arribada va ser a les 22. Però vaig fer una ruta força complexa que endarrería molt en comparació a les possibles més ràpides i a les que vaig anar sol com un mussol. Aquest any en sembla que les rutes més embolicades no penalitzen tant com aquell any tot i que en tocarà repetir-ne algunes.

Com bé dius, aquest any veig difícil fer el recorregut en 15 hores, i això que el primer any per la climatologia, també va ser dur, però aquest any amb bon temps es farà força més llarg.
Ens veiem, que vagi molt bé.

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dv. feb. 26, 2016 10:21 am

Siono1000 ha escrit: he decidit apuntar-mi per pujar una mica la moral. Si al final no hi puc anar ja donaré per amortitzats els 75€ amb el que disfrutaré preparant la ruta i pensant amb el dia 7 de Maig. Queden forces dies per gaudir virtualment i poder amortitzar l'inscripció.

quan te vist apuntat ,m'he dit: veus ja tens un altre alicient per anar endevant.....a veure quanta estona triga en atrapar-te en Siono :riure :riure
Imatge

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dv. feb. 26, 2016 3:41 pm

No sé si podré avançar a algú en tot el dia, ja que de moment penso fer aquesta ruta per començar:

https://www.google.es/maps/dir/41.36261 ... !3e0?hl=ca

L'any 2013 des de l'Espluga del Francolí vaig fer Prades, Porrera, Falset, Miravet, Pinell de Brai i només vaig coincidir amb una sola moto en tot aquest recorregut, ara...en va costar seguir-li el ritme que portava i vaig quedar força castigat. També vaig pujar per Bovera, La Grandella, L'Albagés, Mollerusa, Castellserà i aquí si que no vaig coincidir amb ningú-ningú i sembla que aquest any a tothom li tocarà passar-hi d'una o altra forma.
A partir d'aquí pràcticament a tothom li toca fer el mateix més o menys, fora de l'ultim tall que jo també escolliré l'embolicat que estalvia forces kilometres.
També vaig planificar força malament el tema benzina, menjar i necessitats fisiológiques, ja que vaig tenir de parar abans del primer control a omplir dipòsit, per allà mig a "buidar" i vaig parar a menjar sense aprofitar la parada per segellar o omplir. La poli en va parar dos cops també. Total que si planifico bé les parades en sembla que pot sortir una bona RIDER.

ja veurem com va que tinc ganes de fotrem una bona pallissa. -grin
Salut i kilómetres

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dt. març 08, 2016 9:11 am

un detall curios,a la Rider 1000 amb 18 inscrits Mototurisme Catalunya es el grup d'amics amb mes inscrits :cathola
Imatge

Billy_Joe
Presentats

Entrada Autor: Billy_Joe » dv. març 18, 2016 7:28 pm

Kpeps ha escrit:un detall curios,a la Rider 1000 amb 18 inscrits Mototurisme Catalunya es el grup d'amics amb mes inscrits :cathola
Sí, i en la primera edició també. Bona cosa ;-)

Jordivfr
Presentats
Entrades: 400
Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Jordivfr » dl. març 21, 2016 1:05 pm

Benvolguts companys que feu la Rider;

Aquesta será la meva primera Rider, però m'és imposible anar al Briefing que es fa el dia 2 d'abril :cattimit , és per això que us estaría molt agraït a qui hi anés si ens podés fer cinc cèntims aquí en el post :catBirra

Ja queda menys! :catsalt

Billy_Joe
Presentats

Rider 1000 2016

Entrada Autor: Billy_Joe » dl. març 21, 2016 9:05 pm

Jordivfr ha escrit:Benvolguts companys que feu la Rider;

Aquesta será la meva primera Rider, però m'és imposible anar al Briefing que es fa el dia 2 d'abril :cattimit , és per això que us estaría molt agraït a qui hi anés si ens podés fer cinc cèntims aquí en el post :catBirra

Ja queda menys! :catsalt
Tranquil Jordi, només hi vaig anar el primer any, i després està tot molt ben explicat. Sempre és bo d'anar-hi però per informació no serà. El més important és portar la ruta i la moto ben preparades.
Vss

Toni Muntada Regada
Presentats
Entrades: 238
Membre des de: dl. oct. 24, 2011 9:22 pm

Entrada Autor: Toni Muntada Regada » dc. març 23, 2016 8:51 pm

Avui he fet l'ultim tram que em quedaba per explorar de la Rider 2016
MANRESA , LES POBLES, EL LLOAR, PRAT DEL COMPTE, BATEA, MARGALEF, MONTGAI
He fet una petita crónica amb fotos i a l'hora de enviar tota la feinada, m'ha tornat a demanar que em registres, desapareixent tot el que havia fet.
He estat massa estona i per aixó ha desaparegut ? Ajuda pleasse.

Toni Muntada Regada
Presentats

Entrada Autor: Toni Muntada Regada » dj. març 24, 2016 5:56 pm

Bé, ho torno a provar
Aquest tram de la *Rider 2016 majorment és de vies ràpides exceptuant de Manresa als *Pobles i la zona de Margalef, encara que avui pel fort vent he pogut complir amb l'horari previst , però justet
Passo algunes fotos de l'excursió.

Imatge

Aquest és el punt segons coordenadas de LES POBLES
Imatge
He passat per Santes Creus, tot i que hi ha un trencall a Querol per anar a les Pobles
Imatge

Imatge
Aquest es el punt suposo que provisional segons coordenadas de El Lloar
Imatge

Imatge

Primer cop que omplo el diposit des de Manresa, aqui a BATEA molt aprop de Gandesa pero no vaig saber veure cap indicador
i vaig tindre de preguntar.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Abans de arribar a Bellaguarda (1 KM aprox) trenco a ma dreta cap a Els Torms. Carretera fàcil, bona i sense transit, peró compte amb els trencalls
perque no és gens dificil equivocar-se.

MONTGAI Aquest es el punt segons coordenades
Imatge

I d'aqui cap a casa (Manresa) que he sortit a les 7 del mati i ja es hora de dinar

Imatge

Toni Muntada Regada
Presentats

Entrada Autor: Toni Muntada Regada » dj. març 24, 2016 6:22 pm

Alerta, a les dades del Tom Tom hi ha afeguit el tram de Montgai a Manresa.

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”