Rider 1000 2016
Moderador: Airald
- Toni Muntada Regada
- Presentats
- Entrades: 238
- Membre des de: dl. oct. 24, 2011 9:22 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Rider 1000 2016
Wualaaa, visito aquest fil, i veig que han desaparegut tres fotos.
Cada dia hi entenc menys d'imformàtica.
- Napoleon
- Presentats
- Entrades: 1843
- Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
- Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus
Això es que no has pagat la quota als administradors del fòrumToni Muntada Regada ha escrit:Wualaaa, visito aquest fil, i veig que han desaparegut tres fotos.

Salut i peles

Jo tampoc vaig en BMW
- Toni Muntada Regada
- Presentats
- Entrades: 238
- Membre des de: dl. oct. 24, 2011 9:22 pm
Jope, ja han tornat a aparèixer totes les fotos. Quin ridi 

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
bones explicacions Toni,tinc pendent aquests trams i el temps s'em tira al damunt,espero aquell dia no donar gaire voltes
p.d. aixo de les fotos ja m'ha pasat algun cop,desde que van canviar el forum,las cronicas encara que siguin curtes las faig amb word i despres les posso ja que si estas inactiu una estona el forum et fa tornar a entrar per lo que ho perds tot.

p.d. aixo de les fotos ja m'ha pasat algun cop,desde que van canviar el forum,las cronicas encara que siguin curtes las faig amb word i despres les posso ja que si estas inactiu una estona el forum et fa tornar a entrar per lo que ho perds tot.
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Jo me'n fiaré del que aneu diguen, ja que no crec que pugui fer cap prèvia. 

Salut i kilómetres
- Billy_Joe
- Presentats
- Entrades: 582
- Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
- Ubicació: el Vendrell
Rider 1000 2016
Una mica d'estadística sobre els inscrits a la Rider 1000 2016
Inscrits BMW GS
Rider 1000 850 363 42'70% 222 26'18%
Rider 500 1001 356 35'57% 222 22'17%
Rider 300 150 35 23'33% 14 9'33%
Enviat amb el meu IPad amb Tapatalk
Inscrits BMW GS
Rider 1000 850 363 42'70% 222 26'18%
Rider 500 1001 356 35'57% 222 22'17%
Rider 300 150 35 23'33% 14 9'33%
Enviat amb el meu IPad amb Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)
- Joan-TGN
- Presentats
- Entrades: 16
- Membre des de: dt. maig 19, 2015 4:19 pm
- Ubicació: Vielha
Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
- Siono1000
- Presentats
Per els que sou de Manresa, quina és la millor opció de sortida entre les dues que diu el Google ??
https://www.google.es/maps/dir/41.72618 ... ,13z?hl=ca
I d'arribada ??
I per els de Tarragona també tinc una pregunta, pensant en que s'han de fer 1000 km quina és la millor opció entre aquestes dues per arribar Al LLoar:
Per Alcover-Capafonts-Albarca_El LLoar
https://www.google.es/maps/dir/41.26387 ... !3e0?hl=ca
O per Selva del Camp-Vilaplana-El Lloar
Gràcies.
I d'arribada ??
I per els de Tarragona també tinc una pregunta, pensant en que s'han de fer 1000 km quina és la millor opció entre aquestes dues per arribar Al LLoar:
Gràcies.
Salut i kilómetres
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Per fer una sortida normal la primera opció. El tram que va de Montral a Capafonts es molt maco, peró estretet. I acabes anant a una velocitat baixa....Siono1000 ha escrit: I per els de Tarragona també tinc una pregunta, pensant en que s'han de fer 1000 km quina és la millor opció entre aquestes dues per arribar Al LLoar:
Aixi que per la Riders... potser seria millor l´altra opció.
Per gaudir de revolts la primera opció..... peró la segona no es lletja i faràs molta més via
Gràcies.
Ex ...moltes coses
- Siono1000
- Presentats
Gràcies Steelman, la faré per Selva del Camp ja era la meva primera opció, però al recomanar l'organització fer-la per Capafonts vaig dubtar. Ara ja ho tinc clar.
Per la resta en sembla que seguiré les recomanacions que fan els organitzadors, un bon fart de corbes i corbes.
He estat mirant una mica la hora estimada d'arribada i contant que a mi en tocarà sortir cap a les 8:20 he quedat una mica sorprès...
no tinc absolutament cap possibilitat de poder arribar a una hora "normal" per més que mi esforci, cap possibilitat. Aquest any la ruta és molt i molt entretinguda i fer menys de 14-15 hores en sembla que no està a l'abast de ningú. Ja ho veurem al final, que per aquests mons hi ha cada fenómenuuuuu.
Ja tinc ganes que arribi el moment que em vull fotre un bon fart de moto.
Per la resta en sembla que seguiré les recomanacions que fan els organitzadors, un bon fart de corbes i corbes.

He estat mirant una mica la hora estimada d'arribada i contant que a mi en tocarà sortir cap a les 8:20 he quedat una mica sorprès...

Ja tinc ganes que arribi el moment que em vull fotre un bon fart de moto.

Salut i kilómetres
- Kpeps
- Presentats
la meva opcio per arrivar a el Lloar sera aquesta ja que aquest dissabte vaig tornar a fer el tram de Poboleda i crec que amb la botifarra que ens queda per davant es te que ser una mica mes prudent i conservador,com ho veus Steelman ??Steelman ha escrit:Per fer una sortida normal la primera opció. El tram que va de Montral a Capafonts es molt maco, peró estretet. I acabes anant a una velocitat baixa....Siono1000 ha escrit: I per els de Tarragona també tinc una pregunta, pensant en que s'han de fer 1000 km quina és la millor opció entre aquestes dues per arribar Al LLoar:
Aixi que per la Riders... potser seria millor l´altra opció.
Per gaudir de revolts la primera opció..... peró la segona no es lletja i faràs molta més via
Gràcies.
per altre banda la sortida de Manresa crec que es millor anar a buscar l'eix cap a Lleida i en poc ja trobas el desviament de la C 37 cap a Igualada,es un bocinet mes d e km's pero sense semafors i nomes que trobis un cotxe lent pujant cap a Salelles ja perds mes estona,estem parlant de totes maneres de la xocolata del lloro.
per arrivar al Congost fare aixo,es el mes rapid pero una mica liat,el que pasa es que desde cert punt ho faig per anar i tornar a casa cada dia

https://www.google.es/maps/dir/Navarcle ... !3e0?hl=ca
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
De la opció teva a la del siono, hi ha deu minuts de diferència.
La seva opcio es de revolts i muntanya i la teva es autovia.
En el tram d'autovia que faràs hi ha dos radars i un radar mobil molt sovint.
I el tram de riudecols a falset, q es nacional, hi ha algun tram que si trobes algun camió...
Jo faria opció del siono.
De la selva a alforja es rapid
I la resta força ràpid..
Enviat des del meu XperiaZ2 i Tapatalk
I el tram de riudecols a falset, q es nacional, hi ha algun tram que si trobes algun camió...
I la resta força ràpid..
Ex ...moltes coses
- Kpeps
- Presentats
gracies Jordi,pero em sembla que escullire l'autovia els radars anant a 100 tant s'em en donen i si puc estalviar uns km's de obrir i tancar gas i apretar l'embragatge ......si anes amb una moto de las d'ara potser si pero ..... en el meu cas la questio es arrivar a la fiSteelman ha escrit:De la opció teva a la del siono, hi ha deu minuts de diferència.
I la resta força ràpid..

- Siono1000
- Presentats
Gràcies Kpeps, et copiaré la sortida i l'arribada de Manresa.
A la part Sud repetiré la ruta que vaig fer a la Rider 2013, Miravet-Pinell de Brai.
A la part Sud repetiré la ruta que vaig fer a la Rider 2013, Miravet-Pinell de Brai.

Salut i kilómetres
-
- Presentats
- Entrades: 10
- Membre des de: dv. març 18, 2016 12:08 pm
- Ubicació: Castellbell i el Vilar
HOLA !! SOC NOU AKÍ
ESTIC APUNTAT A LA RIDER 500 AMB EL NUMERO 828
LA FARÉ INTENTANT FER-LA PER COMARCALS TOTA L' ESTONA DE FET A LA ZONA SUD FARÉ PER SELVA , POBOLEDA MIRAVET ETC. I JA VOREM SI ARRIBO A TEMPS
ESTIC APUNTAT A LA RIDER 500 AMB EL NUMERO 828
LA FARÉ INTENTANT FER-LA PER COMARCALS TOTA L' ESTONA DE FET A LA ZONA SUD FARÉ PER SELVA , POBOLEDA MIRAVET ETC. I JA VOREM SI ARRIBO A TEMPS

- Kpeps
- Presentats
bé, avui he fet la ruta de Manresa a Margalef, realment és espectacular , hi ha alguns trams que als amants de les motos i les carreteres que es surten del normal no deixe de sorprendre'ns (almenys a mi ) he circunvalat Reus i he baixat per la C 12 i no em penedeixo,realment per la 1000 un altre cosa es una butifarra ,per la 500 la liaria tal i com dieu , un incís , el tram Falset - Gratallops - el Lloar , m'ha deixat sense paraules, penjaré la crònica que ho mereix però aqui unes fotos, lo de la carretera dels miralls , s'ha de viure, explicat , no s'entén bé ....... UNICA EN LA SEUA ESPÈCIE !!!

- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Josep (Kpeps),
Quan observo la passió i la ilusió amb la qual prepares les teves participacions a les riders, intueixo que el dia que menys la gaudeixes es justament el mateix dia del mateix esdeveniment. I suposo que no ets pas l'únic. Potser algun any també provaré això de dissenyar i tastar prèvies.
La meva enhorabona!!!!
Jordi "Prony"
Quan observo la passió i la ilusió amb la qual prepares les teves participacions a les riders, intueixo que el dia que menys la gaudeixes es justament el mateix dia del mateix esdeveniment. I suposo que no ets pas l'únic. Potser algun any també provaré això de dissenyar i tastar prèvies.
La meva enhorabona!!!!

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??
- Billy_Joe
- Presentats
- Entrades: 582
- Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
- Ubicació: el Vendrell
Certament, les prèvies són una perfecte excusa per fer bones rutes i conèixer millor el territori. El dia de la Rider1000 és també fantàstic, però sense les prèvies, gaudirien de la Rider1000 només un dia.Prony ha escrit:Josep (Kpeps),
La meva enhorabona!!!!![]()
![]()
![]()
Jordi "Prony"
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)
- Kpeps
- Presentats
tens rao amic prony,la Rider la visc desde el 1 de gener,la preparo dintre de las meves possibilitats familiars de la millor manera que puc,tinc las meves raons per fer-ho i la principal es la maquina amb la que la realitzo que fa que sigui mes dura del que seria amb qualsevol maquina actual,m'agrada fer previas,ahir mateix casi 150 fotos exploro el territori,agafo ideias per altres coses i gaudeixo de llocs completament desconeguts,per mi es un gran esdeveniment en tots els aspectesProny ha escrit:Josep (Kpeps),
La meva enhorabona!!!!![]()
![]()
![]()
Jordi "Prony"

p.d. la majoria de previas que faig son com em vaig pendre la Navarider que per mi es la kilometrada ideal per fer en un dia i moltes fotos per guardar.
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Això mateix. A la Rider no m'hi trobareu pas, jo seré a la NavaRider, la qual crec que s'adequa més al que jo busco. Tot i que, fer prèvies ho tinc una mica complicat.....
Jordi "Prony"
Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??