Moltes gràcies Joan , per aquesta crònica tan elaborada i detallada dels fantàstics dies que vam passar en terres nòrdiques, un viatge que no oblidarem mai, malgrat el temps, res del que ja suposàvem, ens va anar tot rodó i el vam gaudir al màxim amb una molt bona companyia
A tota nació li correspon per naturalesa la seva sobirania. Ramon Llumà
Gràcies per la crónica. M'heu fet somiar en aquelles terres.
Pep: el tercer video es el que més m'agrada. Quina carretera més guapa. Llàstima que estigues molla i humida, no?
La traducció de Trollstigen deu ser: "Si no t'apartes, t'aparto..."
Primer de tot moltes felicitats a tota la colla pel viatge que heu fet, impressionant i espectacular! I per altre banda Pepi600 t'haig de felicitar per les fotos, a part del lloc i els paisatges que hi ajuden estan molt ben fetes!(alguna encara no sé com t'ho has fet...). M'ha agradat veure-les. Gràcies per compartir l'experiència. A reveure!.
Crónica, videos i fotos ESPECTACULARS!!!!
Els Trolls, curiosos (sort que no van en moto)
Trobo que el viatge i l'experiència han valgut la pena.
I des de l'enveja més profunda, dir-vos: !!!COLLONS, QUIN VIATGE!!!!
Salut i peles
Un VIATGE fantàstic que recordareu durant molt de temps. Felicitats als expedicionaris.
De la pluja no cal preocupar-se. Jo sempre que em trobo amb aquesta incomoditat viatjant (que és pràcticament sempre)tinc una frase que en posa de peus a terra de cop: val més veure ploure tot el p*to dia de VIATGE ,
que tenir un sol de justícia a casa TREBALLANT.