Doncs, a mi com en Miquel també m'ha emocionat molt.
Realment te una trista història darrera seu. Desitjo que la opera li retorni el que la cruel societat li ha pres.
Sempre que escolto el Nessun Dorma, alguna cosa passa dins meu...
Es una de les poques cançons que encara m'emocionen...
Es cert, juga una mica al aneguet lleig, però tot-hom en aquests concursos juga el paper que millor sap jugar. (a part de la Veu que sens dubte te aquest noi)
Doncs reconec que també memociona molt aquesta cançó, i encara que aquest noi hagi jugat el paper d'aneguet lleig, ningú pot discutir que canti de collons......
Randy-650 ha escrit:Em recorda tant el cas de la Rosa a OT.... :bow
Amb una gran diferencia pero.
Un sap cantar i l´altre..... :roll: :roll: :roll:
Home, Jordi, et podrà agradar més o menys, però penso que no pots pas dir que la Rosa no canta. Una altra cosa no, però cantar canta de nassos. Ep!! Al César lo que es del César.
Gràcies company...com està el tema habitatge per la zona????
Ara...si m'enboirot més no sabré d'allà on soc, aixís que encara que no sigui osonenc em puc ben creure que si que ho soc, per la cual cosa si mentalment estic segur que soc d'Osona i enboirat com sempre...no caldrá que canvi de lloc.
Puc ser un osonenc de socaarrel sense deixar de ser un empordanes de socaarrel, el meu cap sabrá que soc d'Osona però fisicament no deixaré de ser de l'Empordà, el meu cos no sabrá que soc d'Osona i el meu cap enboirat no sabrá que soc de l'Empordà...es interessant el tema, vaig a aprofundire una miqueta més.
siono1000 ha escrit:Gràcies company...com està el tema habitatge per la zona????
Ara...si m'enboirot més no sabré d'allà on soc, aixís que encara que no sigui osonenc em puc ben creure que si que ho soc, per la cual cosa si mentalment estic segur que soc d'Osona i enboirat com sempre...no caldrá que canvi de lloc.
Puc ser un osonenc de socaarrel sense deixar de ser un empordanes de socaarrel, el meu cap sabrá que soc d'Osona però fisicament no deixaré de ser de l'Empordà, el meu cos no sabrá que soc d'Osona i el meu cap enboirat no sabrá que soc de l'Empordà...es interessant el tema, vaig a aprofundire una miqueta més.
Joan Martí, ja hem destrosat un altra fil, ara no ho fem en aquest :!:
NEVER SAY NEVER AGAIN
Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
Emocionant,cada cop que veig el video,s en fa un nus a la gola :shock: :shock: :shock: :o :o :o :o
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap. Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
A mi el que em va agradar molt va ser la descoberta!!!! de ja fa un temps, però no havia vist la semifinal i la final.
La cara que els va quedar als presentadors va ser genial! :lol:
Potser era en el lloc adequat en el moment adequat!! Això sí, canta de nassos!!!!
:D
Ara em començo a creure allò de que com més grans més ens agrada la música clàssica......... :P