QUant em vaig comprar la meva SR250 la vaig trobar enorme.
Avui al veure la meva varadero al costat d´aquesa suzuki Marauder, he pensat que el tamany es molt relatiu ;)
Moderador: Airald
Steelman ha escrit:Avui al anar a buscar la moto al parking de la feina m´ha fet gracia aixo
![]()
Randy-650 ha escrit:Per cert, nois, ahir vaig fer una foto a una Varadero amb pantalla alta Puig, i la veritat que em va agradar com quedava..... :shock:
Ho segueixen diguent ells mateixos no ???James_Bond ha escrit:siono1000 ha escrit:Això de maca ho diuen els que li han posada no????
Han preguntat a la resta que en pensem ?????
Es que els que li han posat tenen molt bon gust :D :D
siono1000 ha escrit:Ho segueixen diguent ells mateixos no ???James_Bond ha escrit:siono1000 ha escrit:Això de maca ho diuen els que li han posada no????
Han preguntat a la resta que en pensem ?????
Es que els que li han posat tenen molt bon gust :D :D
Diuen que hi ha uns llibres d'autoajuda que explican que després de repetir 50.000.000.000.000 de cops: "es la compra més encertada que he fet mai i que bé que va i que maca que es..." al final ja no importa si va bé o no va bé, si es maca o no es maca o el que sigui, tens la frase gravada a la memòria i ja no es pot esborrar durant tota a eternitat.
Si a un li agrada ja poden anar diguent. :roll:
se'n diu autoconvenciment, Ramon, se'n diu autoconvenciment. :lol: :lol: :lol:James_Bond ha escrit:No calen llibres, el bon gust es porta de naixement. :D :D :D